Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pery95

Szarpie i gaśnie na zimnym.

Recommended Posts

Witam posiadam vectra 2.2 dti z 2001. Samochód na zimnym silniku szarpie na biegach, przy dodawaniu gazu zachowuje tak jakby mial przerwe w dostawaniu paliwa. Czasami potrafi mi też zgasnać sam z siebie i wtedy odpala po ~5 kręceniu. Wszystkie filtry wymienione, wszystkie świece sprawdzone. Jakieś pomysły? Dodam, że przy tych sytuacjach nie zapalają się żadne kontrolki. Gdy silnik rozgrzeje się nie występują te problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterownik pompy wtryskowaej moze wariowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolki błędów brak - ale czy sprawdzałes czy ich nie ma?

Czy obrotomierz nie szwankuje?

Ja na początek stawiałbym na czujnik położenia wału - lubi szwankować zaleznie od temp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc tak obrotomierz nie szwankuje, a pro po tego czujnika elektryk sprawdzał komputerem to błąd ten pokazywał na wyłączonym silniku, lecz gdy silnik był włączony błędu tego juz nie było

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A może byś podał numer błędu.

Bo przy uszkodzonym cujniku wału to lecą przynajmniej dwa błędy, P1345 , P1650 a i P1651, bo sterownik pompy i ECU otrzymują błędne sygnały oraz wartości z wału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie nie pamietam ale na 90% był to numer p0400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

P0400 to zawór EGR, sprawdz wezyki podcisnienia i go wyczysc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie tylko zawór EGR - to cały układ podciśnienia do sprawdzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...