Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pery95

Szarpie i gaśnie na zimnym.

Polecane posty

Witam posiadam vectra 2.2 dti z 2001. Samochód na zimnym silniku szarpie na biegach, przy dodawaniu gazu zachowuje tak jakby mial przerwe w dostawaniu paliwa. Czasami potrafi mi też zgasnać sam z siebie i wtedy odpala po ~5 kręceniu. Wszystkie filtry wymienione, wszystkie świece sprawdzone. Jakieś pomysły? Dodam, że przy tych sytuacjach nie zapalają się żadne kontrolki. Gdy silnik rozgrzeje się nie występują te problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sterownik pompy wtryskowaej moze wariowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontrolki błędów brak - ale czy sprawdzałes czy ich nie ma?

Czy obrotomierz nie szwankuje?

Ja na początek stawiałbym na czujnik położenia wału - lubi szwankować zaleznie od temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No więc tak obrotomierz nie szwankuje, a pro po tego czujnika elektryk sprawdzał komputerem to błąd ten pokazywał na wyłączonym silniku, lecz gdy silnik był włączony błędu tego juz nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A może byś podał numer błędu.

Bo przy uszkodzonym cujniku wału to lecą przynajmniej dwa błędy, P1345 , P1650 a i P1651, bo sterownik pompy i ECU otrzymują błędne sygnały oraz wartości z wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie pamietam ale na 90% był to numer p0400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

P0400 to zawór EGR, sprawdz wezyki podcisnienia i go wyczysc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie tylko zawór EGR - to cały układ podciśnienia do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...