Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mlodyB

Zakup Vectry C- kilka pytań?

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczow po 3 letniej przerwie. Jako ze niedawno pozbylem sie swojego B5 fl przyszedl czas poszukać czegos ze starej rodziny. Auto bede chcial kupic na wiosne przyszłego roku ale mam do was kilka pytan. Czy na zakup takiej Vectry C wystarczy mi kwota 30 tys? A konkretniej autko ma byc w hatchbacku, OPC line, benzyna i tylko benzyna najlepiej 2.0 T. A może ktos z forumowiczów bedzie w niedalekiej przyszłości sprzedawal taka vectre to z chęcią bym kupił? I jeszcze jedno pytanko czy podana kwota wystarczylaby mi na prawdziwa OPC? Jeali tak to powiedzcie mi o ile sa wyższe koszty utrzymania takiego autka od 2.0 T no i o ile taka vectra OPC wiecej spali? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagadaj do levy_sdz sprowadzi Ci co sobie zazyczysz, do prawdziwej opc może troszkę braknac i poczytaj o rozrzadzie w tym silniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwota jak najbardziej wystarczająca. Kup 2.0 T, zrób program na 230KM i ciesz się, że nie masz 2.8 - moim zdaniem niepotrzebne jest pchać się w jakieś tam koszty jeśli mamy bardzo dobrą alternatywę. Czas masz - zlec szukanie Levemu a znajdzie dobre auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram.

Według mnie w VC 2.0T to chyba najrozsądniejszy wybór jeżeli chcesz mieć bardzo dynamiczna benzynę, zrobisz program na podniesienie mocy a za zaoszczędzone pieniądze zawsze możesz powoli pomodzić i pobawić sie w pakiet OPC wiele osób już tak zrobiło i według mnie warto.

Zdecydowanie 2.0T będzie tańsze w utrzymaniu niż 2.8, chyba ze nie liczysz się z kosztami a prym wiodą osiągi auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jednak odpuszczam prawdziwe OPC a szkam Opc line 2.0 T. A powiedzcie mi jak sprawuje sie ten silnik bo czytalem troche o nim iduzo osob uwaza że jest to jeden z najlepszych silnikow opla czy to prawda? A jest wogole mozliwosc znaleźć gdzies Opc line w kolorze arden blue?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zaraz po 3,2 v6 szkodą ze go w po lifcie nie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na to ze GM mógł sprzedawać swoje auta tylko z silnikami 2.0T bo większość takich potrzebuje. Jak ja będę zmieniał viki to tez kupie 2.0T. Tak ze 2.0T będzie najlepszym rozwiązaniem. Nawet jak kupisz troszkę tańszego suchara to kolega Bulus pomoże Ci go doposażyć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś tam sie zdarza w tym 2.0T ale ponoć żadko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie pamiętam o czym to Buluś pisał odnośnie tego silnika, ale fakt tez myślałem o tym silniku ale jednak ten dźwięk v6...... Bajka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A masz jakieś porównanie kosztów utrzymania obu aut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

czyli dla statystycznego kowalskiego różnica 2 l. czyli jw.


Please login or register to see this quote.

zawsze jest TYYYYYLU ludzi ile aut z TYM silnikiem

dlatego trzeba by procent a nie ilość liczyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale tak naprawdę 2.0T również nie tak wiele osób posiada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jeden i drugi można zagazować jeśli interesuje kogoś tańsza jazda. Nie wiem jak spisuje się 2.8, 2.0t jest dla gazu stworzony. 2.0t można po zagazowaniu zawirusować, a jak i to nie wystarczy, można kombinować dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wszyscy tak mówią o swoich V-kach ale jak przyjdzie co do czego...

W takim OPC standardem są zapewne opony 18 cali - dużo droższe niż 17cali które predzej spotkamy w 2.0 T

Tarcze i klocki droższe

Ubezpieczenie droższe

Więcej pali

Rozrząd droższy i to już spora sumę

W sumie - jest drożej i tego nie można negować.

Jakby nie było rozsądnie patrząc - kolega który zapytał powinien kupic młoda, zadbaną VC 2.0 T w pakiecie OPC Line bo na taką ma fundusze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tu owszem masz rację

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak koledzy z tym oolorkiem arden blue występował bw opc line czy tylko prawdziwym opc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko w opc

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie juz wszystko wiem. Musze szukac opc line z silniczkiem 2.0T. Przed chwila z ciekawosci wlazlem na allegro i chcialem znaleźć taka vectre ale niestety nie ma, heh cos czuje ze czekają mnie dlugie poszukiwania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem Ci do kogo zagadać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego z takimi oczekiwaniami i przede wszystkim odpowiednią sumą warto zadzwonić do Levego (patrz dział OGŁOSZENIA)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no kolor nie jest dla mnie tak wazny. Najważniejsze jest zeby był to oryginal bez zadnego agrotuninguno i opc line z silnikiem 2.0 T z jakims fajnym wyposażeniem. Ja na allegro szukalem przed chwila nie patrzac na kolor i nie ma zadnej vectry ktora by spelniala moje oczekiwania. A po nowym roku napewno się odezwe do tego kolegi co pisaliscie zeby mi pomogl w poszukiwaniach

Share this post


Link to post
Share on other sites

a dwie aktualne oferty kolegi omega widziałeś? tyle że oba Signum - nie wiem czy rozważałeś...

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapytam tu żeby nie zakładać nowego tematu, pytam w imieniu kolegi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jaka jest różnica między 2.8 230km i 2.8 280km ? Soft,turbo,interculer ? Czy jeszcze coś ? Jak z rozrządem w wersji 230km tak samo jak 280km ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...