Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
ufo77

olej na turbinie

Polecane posty

witam
mam problem dziś rano usłyszałem podczas dodawania gazu dźwięk świstu powietrza w kabinie. Im mocniej dodałem gazu tym efekt był większy. jedyna myśl turbo bo dźwięk pojawia się od 2000 obrotów i tylko przy dodaniu gazu. nagle wywaliło błąd i brak mocy. Po ponownym odpaleniu błędu nie ma ale efekt ten sam. Odczytałem błąd P0100 (66) - obwód czujnika masowego przepływu powietrza-poza wym. zakresem. dodatkowo zauważyłem na turbinie jakby olejowy nalot wytryśnięty spod gumowego łącznika. Będzie to przepływka czy raczej turbo, proszę o sugestie co sprawdzić.

Edytowano przez ufo77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczelność układu dolotowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź rurę dolotu (tą gumę) do turbiny, ja miałem ten sam problem, i okazało się że miała mikro szczelinę, która po pewnym czasie zrobiła się bardzo duża

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wymiana tej rurki to koszt od 40 do 120 zł na allegro plus 15 min roboty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodzi o tą krótką co łączy turbine z metalowa rurą na deklu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź każdą - od turbiny, przez intercooler aż do kolektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No moje przewody wyglądały w taki sposób :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Przewód numer 1 : to zwykła rurka wodna od fiata 125

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Strzelała średnio po 3 miechach. Wymiana tak jak pisałem wcześniej to koszt od 40 do 120 zł.
Przewód numer 2 : oryginalny wytrzymał 10 lat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Drugi taki przewód kupiłem również na allegro za 220 zł, choć można taniej dostać .

Przy okazji jak już bawisz się z tymi rurkami, warto przeczyścić EGR'a... bo jest ładny dostęp

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie z pod tego krótkiego odcinka gumy nad węzem jakby pod ciśnieniem wytryskiwał olej na korpus turbiny z pod opaski. turbo wydaje sie ciągnąć normalnie choć efekt nie jest płynny tylko jakbycoś blokowało a potem nagle ciągnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakies bledy pokazuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko P0100 przy spokojnej jeździe błedu brak. parametry zadane ciśnienia doładowania w normie na op comie

Edytowano przez ufo77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli przewody gumowe sa ok i nie ma zadnych pekniec, to moze opaska jest zalozona zbyt luzno... Sprawdz jedna i druga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wyjaśniona. Okazało się, że wąż nr 1 z powyższego zdjęcie miał pęknięcie ok 1 cm w jednym miejcu i drugie ok 3 mm. Na razie zalepiłem uszkodzenie do momentu zakupu nowej rury. Dodatkowo nalot olejowy z pod krótkiego łącznika spowodowany był słabym dokręceniem opaski. Dziękiuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

He, dobrze przypuszczałem z tą opaską

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...