Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Pawulonik

Z22SE nie odpala na benzynie. na LPG odpala POMOCY

Recommended Posts

Witam, Mam problem z odpaleniem mojej Viki 2002 r z22se na benzynie. Na gazie normalnie odpala. Pompa paliwa nie dawno wymieniana slychać jak pracuje. Op-com nie pokazuje żadnych błędów . Co może być przyczyną??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy problemy z odpalaniem zaczęły się jak spadła temperatura na dworze? I czy jak jest ciepły to odpala normalnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedwczoraj normalnie odpalil wczoraj juz nie wczesniej nie było zadnych problemów. Nie ma różnicy czy cieply czy zimny wogóle nie gada na benzynie tylko kręci rozrusznikem i koniec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pracuje, w ogóle na benzynie, po odpaleniu?, sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

na benzynie nie pracuje, odpalam na gazie, nie mam możliwości przelączenia na benzyne w czasie pracy na gazie

Edited by Pawulonik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po włączeniu zapłonu powinno być słychać przez około 10s jak pracuje pompa paliwa (buczenie) spod tylnej kanapy. Jeżeli jej nie słychać to już wiesz co masz do wymiany

Edited by Krzysiekk884

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może być tak jak u mnie że pompe słychać, ale prawdopodobnie nie podaje właściwego ciśnienia. Prosty sposób aby to sprawdzic jaki poradził mi tu kolega na forum. Przekręcasz kluczyk do zapłonu (nie zapalasz auta) i słuchasz czy pompa buczy (tak jak to opisał kolega Krzysiekk884) czekasz aż się wyłączy i przekręczasz kluczy do pozycji 0 czekasz ok 5 sekund, i znowu przekręczasz do zapłonu i czekasz znowu aż się wyłaczy i tak z 4-5 razy. Mi po takim czymś (nabiciu ciśnienia) odpala od pierwszego razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pompa prcowała dobrze za dobrze tzn paliwo tłoczone nie stawiało oporu pompa pracowala na tych samych obrotach (normalnie obroty pompy powinny słabnąć przy dobijaniu cisnienia) wiec wywnioskowalem ze cos z przewodem zlecial albo cos wiec rozebralem pokrywę pompy a tam... przewód łączący pompę z pokrywą poprostu zleciał zsunął się z pompy i pompa tłoczyła paliwo z powrotem do zbiornika... I ów cała awaria.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...