Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Pawulonik

Z22SE nie odpala na benzynie. na LPG odpala POMOCY

Polecane posty

Witam, Mam problem z odpaleniem mojej Viki 2002 r z22se na benzynie. Na gazie normalnie odpala. Pompa paliwa nie dawno wymieniana slychać jak pracuje. Op-com nie pokazuje żadnych błędów . Co może być przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy problemy z odpalaniem zaczęły się jak spadła temperatura na dworze? I czy jak jest ciepły to odpala normalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj normalnie odpalil wczoraj juz nie wczesniej nie było zadnych problemów. Nie ma różnicy czy cieply czy zimny wogóle nie gada na benzynie tylko kręci rozrusznikem i koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a pracuje, w ogóle na benzynie, po odpaleniu?, sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na benzynie nie pracuje, odpalam na gazie, nie mam możliwości przelączenia na benzyne w czasie pracy na gazie

Edytowano przez Pawulonik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po włączeniu zapłonu powinno być słychać przez około 10s jak pracuje pompa paliwa (buczenie) spod tylnej kanapy. Jeżeli jej nie słychać to już wiesz co masz do wymiany

Edytowano przez Krzysiekk884

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być tak jak u mnie że pompe słychać, ale prawdopodobnie nie podaje właściwego ciśnienia. Prosty sposób aby to sprawdzic jaki poradził mi tu kolega na forum. Przekręcasz kluczyk do zapłonu (nie zapalasz auta) i słuchasz czy pompa buczy (tak jak to opisał kolega Krzysiekk884) czekasz aż się wyłączy i przekręczasz kluczy do pozycji 0 czekasz ok 5 sekund, i znowu przekręczasz do zapłonu i czekasz znowu aż się wyłaczy i tak z 4-5 razy. Mi po takim czymś (nabiciu ciśnienia) odpala od pierwszego razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pompa prcowała dobrze za dobrze tzn paliwo tłoczone nie stawiało oporu pompa pracowala na tych samych obrotach (normalnie obroty pompy powinny słabnąć przy dobijaniu cisnienia) wiec wywnioskowalem ze cos z przewodem zlecial albo cos wiec rozebralem pokrywę pompy a tam... przewód łączący pompę z pokrywą poprostu zleciał zsunął się z pompy i pompa tłoczyła paliwo z powrotem do zbiornika... I ów cała awaria.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...