Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Visby

Przewody donikąd od czego są?

Recommended Posts

Witam

W mojej zmarnowanej przez poprzedniego właściciela Viki odkrywam różne ciekawe rozwiązania z którymi teraz nie mogę sobie poradzić. Chodzi o dwa wloty/wyloty znajdujące się na głowicy silnika (nr 1 i 2 na zdjęciu). Zdjęcie zapożyczone od jakiegoś Vauxhalla, jutro wrzucę realne foto

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Nr 1 wiem, że musi wchodzić do kolanka układu dolotowego. Aktualnie wąż skierowany jest gdzieś w dół a dlatego, że w kolanku nie ma dla niego miejsca ponieważ jakiś gazownik tak pokroił przewód dolotowy, że dla złączki zabrakło miejsca. Mniemam, że od tego przewodu czuję spaliny w kabinie w trakcie postoju przy uruchomionym silniku?

Nr 2 nie ma żadnego przewodu tylko wkręcona jest do niego śrubka i nawet nie wiem gdzie powinienem poprowadzić od niego rurkę i do czego ma to służyć.

Jakie mogą być konsekwencję takich przeróbek w jednym i drugim przypadku i co zmieni się (mam nadzieję na lepsze) jeśli to naprawię?


Tak wyglądają przewody w mojej Vectrze. Od lewego przewód wolno sobie wisi a prawy jest zaślepiony i co z tym zrobić?

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przewód 1 powinien być podłączony tak jak na fotce 1, gdzieś na forum było że na koniec tego wężyka zakładali filterek, ale nie pamiętam jaki to miało cel, chociaż odma raczej powinna być tak jak wyjechało z fabryki.

Co do 2 przewodu, on podłączony jest fabrycznie pod przepustnicę, po jego odłączeniu należy zaślepić te wejścia tak jak masz, tylko zrób to bardziej schludnie bo taki wystający wkręt nie wygląda

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by InVictus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przewód nr 1 chcę podłączyć tak jak to powinno być tylko muszę kupić nowe kolanko a przewód nr 2 jest zaślepiony z powodu instalacji gazowej? Jakie są konsekwencję zaślepienia tego przewodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No przewód 1 zrób tak jak ma być, 2 zostaw w spokoju tylko ogarnij tego wkręta.

Brak konsekwencji po jego zaślepieniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak przewód 2 chcę podłączyć tak jak powinien być. Jak doczytałem jest to przewód podciśnienia tylko nie wiem jak zapytać się o niego w sklepie. Pewnie wzmacniany wężyk ale o jakiej średnicy mam kupić? Wiem że mogę zmierzyć ale może ktoś się orientuje w temacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...