Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

klopsik

Woda z wydechu , ubywa wody ze zbiorniczka

Recommended Posts

Witam wszystkich , ostatnio dodałem post z filmem jak dymi mija vectra

Please login or register to see this link.

. Dziś zauważyłem że z tłumika wylatuje w dużych ilościach woda (pare razy przygazuje do ok 3 tys i jest sporo wody pod tłumikiem )niezależnie czy jest ciepły czy jest zimny silnik .Odrazu dodam że ok 2 mies temu moja siostra jak pozyczyła vectrę to z jej opowiedzi wpadła w błoto i mówiła że mocno go gazowała czyli może go zagotowała . Dodam też że ubywa mi pwody w zbiorniczku wyrównawczym i tu nasuwa się moje pytanie czy to dymienie może być związane np z tym że powiedzmy silnik pali wode która dostaje się do komory spalanie (?) np przez uszkodzoną uszczelkę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak najbardziej.

Jak masz płyn zalany to ten dym z tłumika powinien mieć słodkawy zapach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Sprawdź porządnie czy nie masz gdzieś minimalnych wycieków że od razu płyn pociekając po wężu czy zaworze jakimś odparowuje od razu i nie widać tak na prawdę wycieku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam wode z koncentratem , sprawdzałem niby wszystkie przewody szczelne

Share this post


Link to post
Share on other sites

odkrec swiece i przyswiec latarka na tloki jak bedzie ktorys mokry to glowica do gory i wymiana uszczelki ostatnio to przerabialem u siebie

Edited by wisnia1975

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok jutro sprawdzę dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy to może świadczyć o uszkodzonej UPG

Please login or register to see this link.

? w odmie odpowietrzania jest podobnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Moze swiadczyc o uszkodzeniu uszczelki.Sprawdz jeszcze poziom oleju czy sie nie zwiekszyl,weze czy nie puchna,czy w zbiorniczku wyrownawczym sa tluste plamy,czy plyn babelkuje w zbiorniczku,jak chodzi silnik na wolnych obrotach?czy rowno?,jak odpala? czy ciezko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

okeju ubywa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> w zbiornicznu nic nie widze ale czasami jak wyciagne bagnet to jest troche w ;masle;

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ze masz pokrywę taką a nie inną to świadczy o krótkich przejechanych dystansach na niedogrzanym silniku.

tym bardziej o tej porze roku.

Jeśli nie latasz trasy na ciepłym silniku lub nie jeździsz dużo po mieście jak już się termostat odpali to takie zjawiska są standardem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak nie masz katalizatora to normalne że woda z rury leci a tym bardziej jak pisałem że krótkie dystanse na niedogrzanym silniku


Please login or register to see this quote.

Bo to 1.6 16V temu tak.

Kiedy zmieniałeś olej i opisz twoją codzienną jazdę, czy nie jest tak jak wyżej pisałem ?


Kiedy olej zmieniałeś ?

może warto płukankę zrobić i zapodać nowy olej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

olej zmieniany ok 7 tys temu trasy krótkie ale czasami 100 dziennie , ale dodam ze kiedys tego nie mialem tylko sie to zrobilo po tym przegrzaniu i wody tez ubywa no i dymi


koledzy dzis po trasie 100 km zauważyłem że przybyło oliwy i po przygazowaniu z wydechu leje sie woda czy to świadczy juz na 100 o UPG ?

Edited by klopsik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopsik, a czy auto się nie przegrzewa? Przejedź się trochę, tak żeby porządnie nagrzać silnik i sprawdź czy węże od chłodnicy są twarde. Otwórz też zbioriczek wyrownawczy płynu chłodniczego i obserwuj jak się będzie zachowywał płyn, czy np pójdzie do góry, czy ze zbiorniczka zejdzie duże ciśnienie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto sie nie grzeje weze ok ale od dzis jest inny problem , woda sie leje nawet na gorącym silniku , chodzi na 3 gary jechać się nie da co robić bo już nie wiem ?


Podpowie ktos co robic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzone ciśnienie na cylindrów

Napisane z mojego Szajsunga

pozdrawiam odorek :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

chodzi ci zeby sprawdzic kompresje ? Bo tak mysle ze moze byc przedmuch na uszczelce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie o to mi chodzi

Napisane z mojego Szajsunga

pozdrawiam odorek :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musze jakos zalatwic miernik to pomierze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...