Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
victoria 1.8 16v

vectra b 1.8 16v brak mocy dlawienie i szarpanie

Recommended Posts

witam wszystkich mam problem z moja viki a mianowicie na lpg po wcisnieciu pedalu gazu auto dlawi sie do 1.500 obr pozniej whodzi dobrze a gdy przelacze na benzyne to po wcisnieciu gazu wchodzi odrazu na obroty a gdy na lpg zdejme gume z przepustnicy wtedy whodzi na obroty tak jak powien mo mi ktos doradzic co z tym problemem zrobic? prosze o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opcja ECO: zmniejsz przerwy na świecach

Opcja PRO+ : Kable WN pewnie do wymiany

Odpal silnik po zmroki i sprawdź czy iskra nie skacze po kablach WN

Pewnie gdy trzymasz lekkoo gaz to idzie normalnie, a jak dasz więcej gazu to zaczyna szarpać ?

Edited by sikormen94

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek napisz dokładnie na którym paliwie masz problemy.


Kolego sikormen94 rozumiem że wywróżyłeś o jaki silnik 1.8 chodzi.

Skoro nie ma danych jaki silnik to takie porady sobie daruj .


A kolega viktoria 1.8 16v ogarnij profil bo nie wiadomo o który silnik chodzi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli dobrze zrozumialem to problemy masz na lpg. więc chyba nie ten dział. Do tego za malo danych, jaki reduktor, jakie wtryskiwacze i po jakim przebiegu. Być może instalacja do regulacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież napisała , że na lpg.

Sam sobie daruj... są to typowe objawy zbyt słabej iskry i mogą występować w każdym silniku benzynowym na świecie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ale każesz sprawdzać przewody WN a nie wiesz nawet o jaki silnik chodzi.

W X18XE1 nie ma przewodów WN tylko jest DIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gdzie znajde jaki to model silnika? a i kolego sikormen gdy dodaje powoli gazu to ida obroty normalnie i iskra nie chodzi po kablach bo przed chwila sprawdzalem#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj gdzieś w dokumentach,podaj rok ewentualnie podaj nr VIN.

Jeśli to się dzieje na gazie to chyba wiesz co robić ??

Odwiedzić gazownika.

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, no tak sory kolego michalm83

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> rzeczywiście popełniłem gafe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Sprawdź szczelinomierzem przerwe na świecach i napisz jaka jest, albo ustaw odrazu na 0,6 mm.

U siebie tak zrobiłem i pomogło.

Edited by sikormen94

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak wiem jutro podjade do niego a czy kontrolka check ma cos z tym wspolnego?

bo jest tak ze raz 2 tygodnie ja nie widze a nieraz przejade 50 kilometrow zgasze silnik i po godzinie jak go odpale to sie zaswieci wiec gasze go i zapalam jade kilometr i sie zapala i tak przez 3razy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Odczytaj błędy i podaj nr tu na forum.

Nie wiem jaki masz ten silnik bo może udało by Ci się błędy samemu odczytać.

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki dzieki michalm za porady jutro odwiedze gazownika i pojade podpiac go pod kompa zobaczymy co sie bedzie dzialo jutro dam znac wieczorem co ustalilem strzaleczka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędy to pewnie związane ze składem mieszanki, sonda albo wypadanie zapłonów.

Niech gazownik ci go wyreguluje podczas jazdy, jak będzie reperował auto tylko w garażu to go opierdziel że jest druciarz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

a teraz jest taka akcja w dowodzie mam ze silnik 1.8 kat a sprawdzilem vin w google i tam pisze ze jest 1.6 100 konny cos tu jest nie tak cholera mam samochod 2 miesiace i juz niemam sil do niego heh coraz wiecej komplikacji wychodzi


a jak bede u gazownika to nie bede poblazliwy hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podaj VIN to CI powiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W0L000036V1042233


Please login or register to see this quote.

swiece mam nowe to chyba nic nie pomoze wymienilem tez przeplywomierz krokowca i dalej d***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

O panie.

Toć to auto z początku produkcji i niestety nie da się rozkodować nr VIN

Silnik to zapewne X18XE . Czyli ma przewody wysokiego napięcia a nie DIS.

Obawiam się że gaz 1 lub 2 generacji opartej na mieszalniku. I niestety nie wróży to dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie ma co gdybać.

Odwiedź gazownika odczytaj błędy i się nie zrażaj od razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem VB przed lifta i tam zakładałem sekwencyjna instalacje LPG więc może i ty masz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam dzisiaj odebralem viki od gazownika wyregolowal gaz i moc wrocila niema teraz opoznionego pedalu gazu gazownik znalazl tez przegrzana uszczelke pod pokrywa zaworow i olej zalewal jedna swiece i poszarpywanie jeszcze jest przy wysokich obrota ale mysle ze to czujnik polozenia walu korbowego z gory dzieki za porady naprawde pomogly dam znac jeszcze czy beda zmiany po wymianie czujnika strzaleczka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam bylem u mechanika podpiac sie pod komputer i wykryl 2 bledy czujnik polozenia walka rozrzadu i sonda. Wymienilem czujnik polozenia walka wszystko gra oprucz tego ze dalej ma lekkie poszarpywanie i zapala sie check. Czy moze to byc przez ta sonde????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...