Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
victoria 1.8 16v

vectra b 1.8 16v brak mocy dlawienie i szarpanie

Polecane posty

witam wszystkich mam problem z moja viki a mianowicie na lpg po wcisnieciu pedalu gazu auto dlawi sie do 1.500 obr pozniej whodzi dobrze a gdy przelacze na benzyne to po wcisnieciu gazu wchodzi odrazu na obroty a gdy na lpg zdejme gume z przepustnicy wtedy whodzi na obroty tak jak powien mo mi ktos doradzic co z tym problemem zrobic? prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opcja ECO: zmniejsz przerwy na świecach

Opcja PRO+ : Kable WN pewnie do wymiany

Odpal silnik po zmroki i sprawdź czy iskra nie skacze po kablach WN

Pewnie gdy trzymasz lekkoo gaz to idzie normalnie, a jak dasz więcej gazu to zaczyna szarpać ?

Edytowano przez sikormen94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek napisz dokładnie na którym paliwie masz problemy.


Kolego sikormen94 rozumiem że wywróżyłeś o jaki silnik 1.8 chodzi.

Skoro nie ma danych jaki silnik to takie porady sobie daruj .


A kolega viktoria 1.8 16v ogarnij profil bo nie wiadomo o który silnik chodzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli dobrze zrozumialem to problemy masz na lpg. więc chyba nie ten dział. Do tego za malo danych, jaki reduktor, jakie wtryskiwacze i po jakim przebiegu. Być może instalacja do regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisała , że na lpg.

Sam sobie daruj... są to typowe objawy zbyt słabej iskry i mogą występować w każdym silniku benzynowym na świecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok ale każesz sprawdzać przewody WN a nie wiesz nawet o jaki silnik chodzi.

W X18XE1 nie ma przewodów WN tylko jest DIS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a gdzie znajde jaki to model silnika? a i kolego sikormen gdy dodaje powoli gazu to ida obroty normalnie i iskra nie chodzi po kablach bo przed chwila sprawdzalem#

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj gdzieś w dokumentach,podaj rok ewentualnie podaj nr VIN.

Jeśli to się dzieje na gazie to chyba wiesz co robić ??

Odwiedzić gazownika.

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A, no tak sory kolego michalm83

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> rzeczywiście popełniłem gafe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Sprawdź szczelinomierzem przerwe na świecach i napisz jaka jest, albo ustaw odrazu na 0,6 mm.

U siebie tak zrobiłem i pomogło.

Edytowano przez sikormen94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak wiem jutro podjade do niego a czy kontrolka check ma cos z tym wspolnego?

bo jest tak ze raz 2 tygodnie ja nie widze a nieraz przejade 50 kilometrow zgasze silnik i po godzinie jak go odpale to sie zaswieci wiec gasze go i zapalam jade kilometr i sie zapala i tak przez 3razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Odczytaj błędy i podaj nr tu na forum.

Nie wiem jaki masz ten silnik bo może udało by Ci się błędy samemu odczytać.

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oki dzieki michalm za porady jutro odwiedze gazownika i pojade podpiac go pod kompa zobaczymy co sie bedzie dzialo jutro dam znac wieczorem co ustalilem strzaleczka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błędy to pewnie związane ze składem mieszanki, sonda albo wypadanie zapłonów.

Niech gazownik ci go wyreguluje podczas jazdy, jak będzie reperował auto tylko w garażu to go opierdziel że jest druciarz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a teraz jest taka akcja w dowodzie mam ze silnik 1.8 kat a sprawdzilem vin w google i tam pisze ze jest 1.6 100 konny cos tu jest nie tak cholera mam samochod 2 miesiace i juz niemam sil do niego heh coraz wiecej komplikacji wychodzi


a jak bede u gazownika to nie bede poblazliwy hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj VIN to CI powiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W0L000036V1042233


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

swiece mam nowe to chyba nic nie pomoze wymienilem tez przeplywomierz krokowca i dalej d***

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

O panie.

Toć to auto z początku produkcji i niestety nie da się rozkodować nr VIN

Silnik to zapewne X18XE . Czyli ma przewody wysokiego napięcia a nie DIS.

Obawiam się że gaz 1 lub 2 generacji opartej na mieszalniku. I niestety nie wróży to dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie ma co gdybać.

Odwiedź gazownika odczytaj błędy i się nie zrażaj od razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem VB przed lifta i tam zakładałem sekwencyjna instalacje LPG więc może i ty masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj odebralem viki od gazownika wyregolowal gaz i moc wrocila niema teraz opoznionego pedalu gazu gazownik znalazl tez przegrzana uszczelke pod pokrywa zaworow i olej zalewal jedna swiece i poszarpywanie jeszcze jest przy wysokich obrota ale mysle ze to czujnik polozenia walu korbowego z gory dzieki za porady naprawde pomogly dam znac jeszcze czy beda zmiany po wymianie czujnika strzaleczka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam bylem u mechanika podpiac sie pod komputer i wykryl 2 bledy czujnik polozenia walka rozrzadu i sonda. Wymienilem czujnik polozenia walka wszystko gra oprucz tego ze dalej ma lekkie poszarpywanie i zapala sie check. Czy moze to byc przez ta sonde????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...