Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Malanos

Vectra v6 przerywa powyzej 2,5 3 tys obrotow

Recommended Posts

Witam.

Panowie jak w temacie moja vectra zaczyna przerywac powyzej 2,5-3 tys na kazdym biegu.

Mam nowe kable i swiece,

pare razy spadły kable z cewki podczas jazdy, nie wiem czemu.

Mozliwe zeby padła cewka??

OP-COM nic nie pokazuje

Edited by Malanos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie kable? Jakie świece? Przy starych świecach i kablach było to samo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kable hart świece ngk na starych i na nowych auto pracowało normalnie. Dopiero po jakimś miesiącu mu odbiło. Dziś znalazłem podziurawiony przewod który wchodzi od dołu kolektora ssacego w przepustnice. Nie wiem czy to może mieć aż taki skutek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kable Hart mogą być problemem. Dziura w przewodzie też może być problemem. Generalnie, zeby sprawdzić kable to weź taki zraszacz jak do płynu do mycia szyb, nalej wody i jak ciemno będzie to na pracującym silniku psiknij po kablach. Jak zobaczysz przeskakujące iskierki to przewody do wymiany. Hart to dosyć niska półka, więc nie ma co się cudów spodziewać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kable nie mają przebicia. Znajomy mechanik stwierdził że to cewka. Możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy cewce będzie brak mocy. Napraw podciśnienie. Masz gaz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie gazu nie mam. Podciśnienie zrobione usterka nie ustąpiła.

Dziś na 5 biegu auto szło normalnie ale tylko chwile.

Nie wiem co mam robić bo paru mechaników stwierdziło ze przy wyższych obrotach może mi ginać iskra przez cewkę i dlatego mam taki problem.

Nowa cewka kosztuje 150 euro boscha, nie chciał bym jej kupić i żeby po zmianie okazało się ze to nie ona.

Jest jaki sposób na sprawdzenie cewki??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, podmiana na sprawną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś po podpięciu pod OP-COM dalej nic nie pokazało.

Ale z ciekawości sprawdziłem wartości przepływomierza.

Dostrzegłem ze do pewnego zakresu obrotów silnika wartości rosną

a potem już stoją w miejscu.

Wszystko zatrzymuje się na wartości 60 i potem już nic.

Niestety na nowy przepływomierz muszę czekać około tygodnia

i wtedy wszystko się okaże.

Dzięki wszystkim pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maksymalny pomiar dla tej przepływki to ok 63kg więc przepływomierz raczej wygląda na sprawny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przepływka wymieniona ale dalej jest to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cewka wymieniona i dalej nic sie nie zmieniło.

Mechanicy wymyslaja coraz to nowsze i bardziej bezsensowne powody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czujnik wału korbowego? Nic więcej mi nie przychodzi do glowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...