Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grzegorz101

zapala się sygnalizacja braku ładowania akumulatora

Polecane posty

VC 1,8

nieregularnie zapala mi się czerwona lampka sygnalizująca brak ładowania akumulatora. Po pewnym czasie gaśnie. Czasami wystarczy wyłączyć silnik i ponownie załączyć. Ostatnio udało mi się zmierzyć napięcie na akumulatorze przy świecącej lampce ładowania. Było ok. 14V.

Poradźcie gdzie szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam że te 14 v to napięcie z aku bo napewno jak mierzyłeś to na podłonczonym aku a zmierzyłeś ile sam aku ma[ v] a co do kontrolki to alternator na pierwszym miejscu bym sprawdził

Edytowano przez matro1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w mojej pomimo sprawnego napinacza czasami ślizga się pasek klinowy co skutkuje zapalaniem się lampki ładowania (wystarczy polać pasek wodą i staje w miejscu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam dokładnie to samo, czasami przy odpaleniu tylko rozgrzanego silnika pojawia mi się lampka ładowania. Napinacz niby działa ale prawdopodobnie już trochę za słabo bo przy odpalaniu słychać krótkie pisknięcie paska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to też dziwne, Ja mam walnięty kompresor klimy ( wraz ze sprzęgłem ) i po odpaleniu auta zawsze ślizga mi się pasek wraz z tym magicznie wkurzającym piskiem i ani razu ładowanie mi się nie zapalało. Za to ostatnio padł mi altek i z obserwacji wyszło że kontrolka ładowania zapala się przy napięciu 10.4V ( jak dobrze pamiętam ) wiec skoro się wam zapala to pytanie czy nie pora na zmiane aku ( może nie trzyma napięcia i po rozruchu mocno spada ) lub altka ( nie doładowuje aku )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

regulator altka do wymiany

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie ładowanie 14.4V, akumulator 2.5 letni, altek po wymianie regulatora napięcia rok temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to nie o ładowanie chodzi tylko sygnał ładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie dzieje Ci się tak głównie na gorącym silniku?Sprawdziłbym przewody: altek-aku a przede wszystkim masa i te wszystkie zakuwane końcówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po długim namyśle i przejżeniu Waszych podpowiedzi zacznę od wymiany paska. Obecny pasek ma ok.8 lat, akumulator 1,5 roku, alternator zregenerowany ok. 2 lata temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

błędna decyzja moim zdaniem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak mi się skojarzyło.Miałem takie krótkie pisknięcie przy zapalaniu gorącego silnika,kojarzyłem go z paskiem wielorolkowym.Dopiero teraz uświadomiłem sobie, że zniknął po regeneracji rozrusznika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez pier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mi się czasami wywala ta kontrolka, przeważnie jak szybko odpalam ciepły silnik.

Pewnie tak jak mówicie ten pasek się ślizga bo ładowanie OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

moim też, od tego jest regulator naciągu aby wyłapywał takie luzy w końcu to nie gumka od majtek

prawdopodobnie wina leży w konstrukcji/formie prowadzenia paska - koło pasowe na silniku zbyt mało obejmuje pasek lub zacierające się łożysko

Edytowano przez geranium

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...