Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ESSA

wali z tyłu i z przodu

Recommended Posts

Siemanko przejdę od razu do rzeczy a więc niedawno wymieniałem łączniki stabilizatora przód tył , gumy stabilizatora przód tył i banana z tyłu x1

Objawy mam takie że z przodu jak np. auto podskoczy na jakimś wzniesieniu i tak jakby ląduje to jest dziwne wrażenie jakby koło szurało po błotniku tak samo jak jade na łuku w prawo i słychać jakby coś szurało nie wiem jak to dokładnie nazwać

z tyłu mam jakieś z stuki z prawej strony myślę że to też banan bo wymieniałem tylko z lewej.

Najbardziej mi zależny zęby wiedzieć jaka jest przyczyna tego szurania jak auto delikatnie opada

Share this post


Link to post
Share on other sites

witaj.

jeżeli masz takie "szuranie" lub inaczej "chrobotanie" podczas przejazdu np. przez próg zwalniający to mogą być łożyska amortyzatorów. najlepsze jest to, że ostatnio wymieniłem to ustrojstwo na nowe firmy INA(tak na nich pisało) i po kilku dniach dalej chrobota, nie wiem dlaczego. ponieważ słychać ten dźwięk tylko na progach zwalniających postanowiłem to olać. co do szurania podczas jazdy po łuku może to być kończące się łożysko piasty, też to przerabiałem. piasta firmy FAG załatwiła sprawę.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki już wiem na co zwrócić uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisałeś nie dawno

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

to znaczy kiedy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

łożyska amortyzatorów to raczej słychać przy kręceniu kierownicą na postoju a nie na progach więc nie dziwię się że wymiana nie pomogła

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym sie przyjrzal amortyzatorom, poduszka amortyzatora i sprezyna skoro chrobocze szoruje po przejechaniu progu zwalniajacego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchajcie mnie nie chrobocze jak przejeżdzam przez próg tylko jak auto podskoczy i słychać to z przodu prawa strona tak samo to słychać jak jadę w prawo po łuku. Amortyzatory maja po 80% a jak byłem na warsztacie to tylko znaleźli banana do wymiany i łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora co oczywiście 3 dni temu wymieniłem śle niestety to nie było to co mi szura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

witaj.

to co radzisz na moje chrobotanie na progach zwalniających?

ja już nie mam pomysła:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wymień gumy stabilizatora i daj między gumę a stabilizator smar silikonowy CX 80

Edited by wigo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

eh... to może być to, bo podczas jazdy w deszczu chrobotania nie ma. dzięki za info.

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może mi ktoś powiedzieć co to może być ?

Jak jade na łuku w prawo i dodam gazu to odczuwam jakby coś oćierało w kole ! jak puszcze gaz to przestaje ! Czuć to tylko jak jade w prawo i dodam GAZU

Dodam jeszcze że czuć to obcieranie jak np. Auto delikatnie podskoczy

Edited by ESSA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja wlasnie wczoraj podczas naprawy wydechu zapytalem mechanika co moze tak skrzypiec jak stara wersalka.

poruszal na wszystkie strony, psiknal gdzies jakims smarem, znowu poruszal i powiedzial ze powinno byc dobrze tylko trzeba troche pojezdzic zeby ten preparat dobrze sie rozprowadzil.

jak zapytalem co zrobil to powiedzial ze to gumy od drazka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

smarowanie wystarczy na tydzień - gumy trzeba zmienić, są opisy na forum

Edited by zubek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może to łożysko zaczyna powoli się sypać. Ostatnio był nawet temat o tym na forum że na łuku w prawo coś wyło (nie szurało) i okazało sie że to lewe łożysko jak dostawało większego obciążenia.

Czyli w teorii u ciebie powinno być słychać to szuranie podczas zjazdu z progu

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to kurde :/ Jak to dokładnie sprawdzić ? bo jakoś nie chce mi się wydawać 200zl x2 lozysko + przeguby x2 tez po 200zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skręć kierownice na maksa w prawo i rusz dość gwałtownie jak to bedzie prawy przegub to bedzie słychać strzelanie

Edited by Krzysiekk884

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mam żadnego strzelania tylko tak jak pisałem jakby koło tarło o coś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to śmieszne ale zapytam jaki masz rozmiar kół i odsadzenie felg

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozmiar to na pewno 16

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a osadzenie to nie sprawdzałem ale to jakieś felgi od vectry nie wiem bo kupiłem w sumie niedawno to auto


ale to raczej nie ma nic do rzeczy bo to słychać tylko z prawej strony ! tak jak pisałem dodam gazu na łuku (kierownica skręcona w prawo) to słychać jakby tarcie a prawa strona jakby dostawała wibracji !

Tak samo dzisiaj jak jechałem z klientami (pracuje na taxi) to siadło 4byków to co chwile mi tarło jak jechałem na nierównościaćh i auto troche siadało wiadomo cale auto zapakowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

w takim wypadku to co napisał @

Please login or register to see this link.

jest do sprawdzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

bardzo mozliwe ze tak bedzie.

jaka jest jednak gwarancja ze po wymianie gum i nasmarowaniu problem zniknie na dluzej?

czy to jest kwestia starosci gum czy po prostu ten typ tak ma i za chwile bedzie tak samo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

po oderaniu auta mam liste napraw

Przegub wewnetrzny lewy + prawy

osłona przegubu wewnetrznego prawy

osłona przegubu zewnetrznego lewa

poduszki silnika prawo lewo

kolo pasowe wału

Jak myslicie jaki to moze byc koszt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...