Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Rafalw993

Kilka informacji.

Recommended Posts

Witam, chciałem się dowiedzieć dlaczego jeżeli odpalam auto obroty nie spadają odrazu do 800 tylko trzymią się przez jakieś 5 min na 1500 obrotów na biegu jałowym. Po za tym pytanko na jakich obrotach lubi jeździć vectra b kombi 1.6 16v . Oraz ostatnie dlaczego auto mi tak dużo pali jakieś 11-12 l na 100 km ? czy da się to jakoś ograniczyc? kupiłem juz mieszanke co sie wlewa do benzyny zeby czyscila wtryski itd. Prosze o info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na początku utrzymuje ci takie obroty bo jest teraz chłodno i elektro ssanie załączone by jak najszybciej się silnik rozgrzał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, a co da sie przeczyscic pod maska ewentualnie zeby mniej paliwa zuzywalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak intensywnie wciskasz pedał gazu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za spalanie odpowiada min przepływomierz masy powietrza czyli przepływka . Po staraj się zamienić na sprawną jeśli masz możliwość

Co do obrotów co prawda mam dieselka ale obroty te same .

Kiedyś jak jeździłem na uuujowym oleju np GM 10w40 miałem tak samo

W chwili kiedy przeszedłem na syntetyk w momencie odpalenia mam 850 ok obrotów nie zależnie czy +20 czy - 20 stopni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neo proszę Cię...

Olej cud...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcin poważnie

Tak było kiedy przeszedłem z 10w40 na 5w40

Edited by neo_82

Share this post


Link to post
Share on other sites

W DTI dawką paliwa steruje ECU na podstawie temp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ale chyba nie 1500 rpm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt i ja nie zauważyłem ja miałem max 1000 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

.


Please login or register to see this quote.

Moze nie 1500 ale powyżej 1000 jest na pewno na ssaniu ja bym obstawiał na 1200-1300

Edited by Mihau34

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co powiecie na przeczyszczenie silnika krokowego? A jeżeli chodzi o przepływomierz masy to gdzie on się znajduje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest normalne z obrotami tak ma być. Przepływomierza nie ma w tym silniku.

Krokowca nie czyśc , ewentualnie możesz sprawdzić wszystkie przewody podciśnieniowe.

Ja mam pytanie do znawców.

Co to jest za przewód podciśnieniowy, który idzie od jakiegoś czujnika koło kolektora w stronę prawego nadkola i dalej gdzieś w tył samochodu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten silnik nie posiada przepływomierza. Co do obrotów, w moim przypadku po rozruchu zimnego silnika obroty rzedu 1100 obrotów utrzymywane sa przez elektrossanie. Co do spalania: świece, kable WN, cewka, filtr paliwa, to musisz sprawdzić. Spalanie też zależy od tego w jaki sposób traktujesz pedał gazu. Wyczyszczenie przepustnicy, krokowca, egr'a i kolektora nie zaszkodzi, a napewno odczujesz różnice w kuturze pracy silnika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staram się zmieniać bieg przy 2500 obrotów i mniej więcej wtedy spada do 1800 na kolejnym biegu lecz zaraz dochodzę do 2000. Więc nie wiem czy jeździć między 2000-2500 czy 2500-3000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponowałbym Ci sprawdzić cewkę jeszcze, moja właśnie sie kończy i pali bardzo dużo auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...