Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Rafalw993

Kilka informacji.

Polecane posty

Witam, chciałem się dowiedzieć dlaczego jeżeli odpalam auto obroty nie spadają odrazu do 800 tylko trzymią się przez jakieś 5 min na 1500 obrotów na biegu jałowym. Po za tym pytanko na jakich obrotach lubi jeździć vectra b kombi 1.6 16v . Oraz ostatnie dlaczego auto mi tak dużo pali jakieś 11-12 l na 100 km ? czy da się to jakoś ograniczyc? kupiłem juz mieszanke co sie wlewa do benzyny zeby czyscila wtryski itd. Prosze o info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na początku utrzymuje ci takie obroty bo jest teraz chłodno i elektro ssanie załączone by jak najszybciej się silnik rozgrzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha, a co da sie przeczyscic pod maska ewentualnie zeby mniej paliwa zuzywalo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak intensywnie wciskasz pedał gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za spalanie odpowiada min przepływomierz masy powietrza czyli przepływka . Po staraj się zamienić na sprawną jeśli masz możliwość

Co do obrotów co prawda mam dieselka ale obroty te same .

Kiedyś jak jeździłem na uuujowym oleju np GM 10w40 miałem tak samo

W chwili kiedy przeszedłem na syntetyk w momencie odpalenia mam 850 ok obrotów nie zależnie czy +20 czy - 20 stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Neo proszę Cię...

Olej cud...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin poważnie

Tak było kiedy przeszedłem z 10w40 na 5w40

Edytowano przez neo_82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W DTI dawką paliwa steruje ECU na podstawie temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ale chyba nie 1500 rpm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt i ja nie zauważyłem ja miałem max 1000 rpm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Moze nie 1500 ale powyżej 1000 jest na pewno na ssaniu ja bym obstawiał na 1200-1300

Edytowano przez Mihau34

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na przeczyszczenie silnika krokowego? A jeżeli chodzi o przepływomierz masy to gdzie on się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest normalne z obrotami tak ma być. Przepływomierza nie ma w tym silniku.

Krokowca nie czyśc , ewentualnie możesz sprawdzić wszystkie przewody podciśnieniowe.

Ja mam pytanie do znawców.

Co to jest za przewód podciśnieniowy, który idzie od jakiegoś czujnika koło kolektora w stronę prawego nadkola i dalej gdzieś w tył samochodu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik nie posiada przepływomierza. Co do obrotów, w moim przypadku po rozruchu zimnego silnika obroty rzedu 1100 obrotów utrzymywane sa przez elektrossanie. Co do spalania: świece, kable WN, cewka, filtr paliwa, to musisz sprawdzić. Spalanie też zależy od tego w jaki sposób traktujesz pedał gazu. Wyczyszczenie przepustnicy, krokowca, egr'a i kolektora nie zaszkodzi, a napewno odczujesz różnice w kuturze pracy silnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Staram się zmieniać bieg przy 2500 obrotów i mniej więcej wtedy spada do 1800 na kolejnym biegu lecz zaraz dochodzę do 2000. Więc nie wiem czy jeździć między 2000-2500 czy 2500-3000?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym Ci sprawdzić cewkę jeszcze, moja właśnie sie kończy i pali bardzo dużo auto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...