Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Biszczan

z22se - telepanie podczas przyspieszania, uczucie braku mocy

Recommended Posts

Witam. Mój problem jest następujący. Chodzi o to że gdy przyspieszam auto wpada w dziwne drgania. Jest to raczej wina silnika ponieważ zawieszenie było całe robione i opony wyważone. Gdy dociskam pedal gazu do deski auto sprawia wrażenie jakby nie miało mocy i zaczyna go telepac. I to dzieje się tylko w przedziale od 80 do 100 km /h. Filtr paliwa i powietrza był wymieniany oraz świece. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Zawór egr oraz przepustnica była czyszczona. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się dzieje przy każdym zakresie obrotów czy tylko w konkretnym przedziale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dobre pytanie. To znaczy miedzy 80-100km/h jak i na 2, 3, 4 i 5 niezależnie od biegu tak?

Bo jeśli tak to wydaje mi sie że to nie bedzie wina silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się dzieje tylko przy niższych obrotach, w przedziale od 2 do 3,5 tys obrotów. Np jadąc trasą i chcąc wyprzedzić redukuje do 4 biegu (bo na 5 biegu za duży muł) wciskam gaz w podłogę i w przedziale od 80 tak do 105 km/h auto dosyć wolno przyspiesza a przy tym towarzyszy mu telepanie. Wiem że te silniki ożywają niby po przekroczeniu 4 tys obr ale trochę to już denerwuje jak czasami muszę redukować do 3 biegu jadąc 90 km/h żeby wyprzedzić i osiągnąć te 4-5 tys obr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak jest w Z22SE, ale w przypadku tego silnika też jest plastikowy kolektor dolotowy z plastikową listwą od klapek?

Bo w moim Z22YH miałem podobny objaw jak zawiasy klapek miały luz na listwie na której pracowały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A musze sprawdzić w takim razie ten korektor dolotowy. Może i to będzie przyczyną

*kolektor

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy jest plastikowy

A może zaslepic egr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...