Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Biszczan

z22se - telepanie podczas przyspieszania, uczucie braku mocy

Polecane posty

Witam. Mój problem jest następujący. Chodzi o to że gdy przyspieszam auto wpada w dziwne drgania. Jest to raczej wina silnika ponieważ zawieszenie było całe robione i opony wyważone. Gdy dociskam pedal gazu do deski auto sprawia wrażenie jakby nie miało mocy i zaczyna go telepac. I to dzieje się tylko w przedziale od 80 do 100 km /h. Filtr paliwa i powietrza był wymieniany oraz świece. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Zawór egr oraz przepustnica była czyszczona. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się dzieje przy każdym zakresie obrotów czy tylko w konkretnym przedziale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dobre pytanie. To znaczy miedzy 80-100km/h jak i na 2, 3, 4 i 5 niezależnie od biegu tak?

Bo jeśli tak to wydaje mi sie że to nie bedzie wina silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się dzieje tylko przy niższych obrotach, w przedziale od 2 do 3,5 tys obrotów. Np jadąc trasą i chcąc wyprzedzić redukuje do 4 biegu (bo na 5 biegu za duży muł) wciskam gaz w podłogę i w przedziale od 80 tak do 105 km/h auto dosyć wolno przyspiesza a przy tym towarzyszy mu telepanie. Wiem że te silniki ożywają niby po przekroczeniu 4 tys obr ale trochę to już denerwuje jak czasami muszę redukować do 3 biegu jadąc 90 km/h żeby wyprzedzić i osiągnąć te 4-5 tys obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w Z22SE, ale w przypadku tego silnika też jest plastikowy kolektor dolotowy z plastikową listwą od klapek?

Bo w moim Z22YH miałem podobny objaw jak zawiasy klapek miały luz na listwie na której pracowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A musze sprawdzić w takim razie ten korektor dolotowy. Może i to będzie przyczyną

*kolektor

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy jest plastikowy

A może zaslepic egr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...