Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Ziekiey

kontrolka auto z kluczykiem/kontrolka check engine i błąd P1125

Recommended Posts

Witam,

Niedawno zakupiłem vectrę c 1.9cdti 120KM. Przez jakiś czas było wszystko ok aż wyskoczyła kontrolka "autko z kluczykiem". Samochód stracił totalnie moc. Uruchomiłem ponownie auto i błąd zniknął. Kilka dni spokoju i znów to samo z tym, że po próbie restartu auta kontrolka z kluczykiem zgasła i zapaliła się kontrolka z silniczkiem -"check engine". Teraz pali się ona za każdym razem. Podłączyłem auto u mechanika do komputera i pokazało dwa błędy:

- P1125 Sterowanie siłownikiem przepustnicy Nieprawidłowe działanie

- P0070 Wadliwe działanie czujnika temperatury powietrza zewnętrznego.

Odkąd tak się dzieje nie działa również tempomat. Silnik osiąga maksymalnie 3-3,5 tyś. obr/min. Czasami zdarzy się, że silnik jednak ma tę moc jak gdyby nic wówczas tempomat działa jednak kontrolka "check engine" nadal świeci się.

Jak to można naprawić? Kasacja błędów nie pomogła, po chwili znowu było to samo.

Edited by Ziekiey

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam Ci o to takie tematy do przeczytania:
P1125 -

Please login or register to see this link.


P0070 -

Please login or register to see this link.



Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przeprowadzeniu wszelkich starań co do naprawy okazało się, że błąd P0070 samoczynnie znikł a z kolei P1125 odnoszący się do siłownika przepustnicy skierował mnie do czyszczenia jej. Okazało się że płytka sterująca przepustnicą pływała w oleju. Po przeczyszcznieu całej przepustnicy wszelkie kontrolki znikły lecz problem braku mocy silnika - nie! Komputer nie pokazał żadnego już błędu. Okazało się że problem leży po stronie turbiny! Turbina "pluła" olejem i trafiła do regeneracji! Przy okazli przeczyszczony został cały układ, EGR, filtr cząstek stałych itd.

Wszystko działa!!!

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...