Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Mendeta

Vectra , problem z jazdą na benzynie

Polecane posty

Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem Opla Vectry 2.0 16v benzyna-lpg . Mam taki problem , otóż gdy odpalam auto na benzynie nie równo chodzi slinik , obrotomierz faluje , jak przełączę na gaz wszystko jest w porządku , Próbowałem jechać na benzynie ale jest słabszy jak na gazie , i w dodatku kontrolka silnika się zapala podczas jazdy. Co może być przyczyną tego problemu? Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Walczyłem z tym samym problemem przez ponad rok. Wymieniłem pompę paliwa, wtryskiwacze benzyny na nowe, EGR i krokowiec podmieniłem, a problem okazał się błahy: gazownik dał ciała i nie sprawdzał mi mapowania. To był właśnie ten problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Moim zdaniem podjedź do gazownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak do tego doszedłeś że gazownik dał ciała? dużo cię kosztowało to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Szklanej kuli nie posiadamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już opisuje jak to wyglądało:

Odpalam samochód, trzęsie silnikiem, obroty skaczą w przedziale 400-900. Do tego czuć lekko benzyną, z miejsca nie można ruszyć bo gaz w podłodze a silnik nie reaguje. Na benzynie jak jechałem to załączał się check i silnik słabł.

Robię przegląd gazu co 15 tyś i na poprzednim ów gazownik powiedział, że ma straszne parametry na benzynie i muszę coś z tym zrobić u mechanika. Po prostu mnie odesłał.

Nie dałem za wygraną i podjechałem znowu do niego z kategorycznym żądaniem sprawdzenie poprawności mapowania benzyny.

Podłączył kompa i wyszło coś 18% czegoś a powinno być minimum 24% ( nie wiem o co chodzi ) Ustawił na 30% i jest idealnie.

Była to jednoznaczna wina mapowania benzyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie

wejdź w poradę z linka powyżej i odczytaj błędy bo inaczej wymienisz pół auta na darmo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie. Tak jak zrobiłem to ja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Co 15 tyś km mam wymianę filtrów gazu i ogólny przegląd do którego nota bene nie przyłożył się gazownik. Zrobił mi to za darmo w ramach tego, że instalację serwisuję u niego. Przegląd okresowy to w moim przypadku koszt 100 zł

Edytowano przez Sanction

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak pisaliście. A wiec tak: Pierwszy błąd: 6 mignięć, pauza, 9 m, pauza, 10m . I wystepuje 1 raz a pozniej drugi błąd, który powtarza się cały czas: 10 m, pauza, 10m, pauza, 10m, pauza, 2m, pauza i wraca do znów schematu 10m,p,10m,p,10,p, 2m . W jaki sposób mogę odczytać z kodów jakie to błędy i z czym są związane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poradzie masz opisane jak liczbę mignięć przetłumaczyć na nr błędu.

Wychodziło by że to błędy

P0002 Regulator ciśnienia paliwa – sygnał poza zakresem/wydajność

P0690 Przekaźnik sterownika silnika – sygnał zbyt wysoki w obwodzie przekaźnika

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...