Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Mendeta

Vectra , problem z jazdą na benzynie

Recommended Posts

Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem Opla Vectry 2.0 16v benzyna-lpg . Mam taki problem , otóż gdy odpalam auto na benzynie nie równo chodzi slinik , obrotomierz faluje , jak przełączę na gaz wszystko jest w porządku , Próbowałem jechać na benzynie ale jest słabszy jak na gazie , i w dodatku kontrolka silnika się zapala podczas jazdy. Co może być przyczyną tego problemu? Z góry dziękuje za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walczyłem z tym samym problemem przez ponad rok. Wymieniłem pompę paliwa, wtryskiwacze benzyny na nowe, EGR i krokowiec podmieniłem, a problem okazał się błahy: gazownik dał ciała i nie sprawdzał mi mapowania. To był właśnie ten problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Moim zdaniem podjedź do gazownika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak do tego doszedłeś że gazownik dał ciała? dużo cię kosztowało to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

Szklanej kuli nie posiadamy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już opisuje jak to wyglądało:

Odpalam samochód, trzęsie silnikiem, obroty skaczą w przedziale 400-900. Do tego czuć lekko benzyną, z miejsca nie można ruszyć bo gaz w podłodze a silnik nie reaguje. Na benzynie jak jechałem to załączał się check i silnik słabł.

Robię przegląd gazu co 15 tyś i na poprzednim ów gazownik powiedział, że ma straszne parametry na benzynie i muszę coś z tym zrobić u mechanika. Po prostu mnie odesłał.

Nie dałem za wygraną i podjechałem znowu do niego z kategorycznym żądaniem sprawdzenie poprawności mapowania benzyny.

Podłączył kompa i wyszło coś 18% czegoś a powinno być minimum 24% ( nie wiem o co chodzi ) Ustawił na 30% i jest idealnie.

Była to jednoznaczna wina mapowania benzyny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dokładnie

wejdź w poradę z linka powyżej i odczytaj błędy bo inaczej wymienisz pół auta na darmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie. Tak jak zrobiłem to ja

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Co 15 tyś km mam wymianę filtrów gazu i ogólny przegląd do którego nota bene nie przyłożył się gazownik. Zrobił mi to za darmo w ramach tego, że instalację serwisuję u niego. Przegląd okresowy to w moim przypadku koszt 100 zł

Edited by Sanction

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem tak jak pisaliście. A wiec tak: Pierwszy błąd: 6 mignięć, pauza, 9 m, pauza, 10m . I wystepuje 1 raz a pozniej drugi błąd, który powtarza się cały czas: 10 m, pauza, 10m, pauza, 10m, pauza, 2m, pauza i wraca do znów schematu 10m,p,10m,p,10,p, 2m . W jaki sposób mogę odczytać z kodów jakie to błędy i z czym są związane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poradzie masz opisane jak liczbę mignięć przetłumaczyć na nr błędu.

Wychodziło by że to błędy

P0002 Regulator ciśnienia paliwa – sygnał poza zakresem/wydajność

P0690 Przekaźnik sterownika silnika – sygnał zbyt wysoki w obwodzie przekaźnika

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...