Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Japka

Gwint!!! jaki najlepszy ? czy warto?

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Na początku mówie ze jestem nowy ! co powiecie mi na temat gwintu w Viki C kombi na 18" felgach przy oponie 225/40 . Watro zakładać ? jaki gwint najlepszy ? Pomóżcie bo jednym słowem mówiąc jestem zielony w tym temacie ...

To ze jestes nowy to sie da odczuc na pierwszy rzut oka,a wracajac do tematu to zalozenie gwinty nic jeszcze nie mowi,a dopiero stopien obnizenia auta.Wiadomo im nizej tym bardziej twardo i trzeba na auto bardziej uwazac.Odpada duzo parkingow podziemnych itp.Jesli chodzi o gwinty to zdecydowanie kw v2,v3 wyroznia sie ,glownie jesli chodzi o komfort ,bo jesli kupisz cos w stylu fk alboTA gdzie cena jest bardziej przyzwoita to napewno przy duzym obnizeniu bedzie duzo twardziej .Jesli nie zamierzasz posadzic go bardzo nisko to ewentualnie pomysl nad jakimis springami.Popatrz w tematach jak chlopaki maja obnizone combice i cos dopasuj do swojej

Edited by taner_32

Please login or register to see this quote.

Wiemy!

A co do gwintu - na plus do wyglądu auta i lansowania - na minus - brak komfortu, nie pojedziesz pod krawężnik, a przy mega glebie połowa miasta, jest dla Ciebie nie do przejechania.