Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Japka

Gwint!!! jaki najlepszy ? czy warto?

Polecane posty

Witam wszystkich.

Na początku mówie ze jestem nowy ! co powiecie mi na temat gwintu w Viki C kombi na 18" felgach przy oponie 225/40 . Watro zakładać ? jaki gwint najlepszy ? Pomóżcie bo jednym słowem mówiąc jestem zielony w tym temacie ...

To ze jestes nowy to sie da odczuc na pierwszy rzut oka,a wracajac do tematu to zalozenie gwinty nic jeszcze nie mowi,a dopiero stopien obnizenia auta.Wiadomo im nizej tym bardziej twardo i trzeba na auto bardziej uwazac.Odpada duzo parkingow podziemnych itp.Jesli chodzi o gwinty to zdecydowanie kw v2,v3 wyroznia sie ,glownie jesli chodzi o komfort ,bo jesli kupisz cos w stylu fk alboTA gdzie cena jest bardziej przyzwoita to napewno przy duzym obnizeniu bedzie duzo twardziej .Jesli nie zamierzasz posadzic go bardzo nisko to ewentualnie pomysl nad jakimis springami.Popatrz w tematach jak chlopaki maja obnizone combice i cos dopasuj do swojej

Edytowano przez taner_32

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wiemy!

A co do gwintu - na plus do wyglądu auta i lansowania - na minus - brak komfortu, nie pojedziesz pod krawężnik, a przy mega glebie połowa miasta, jest dla Ciebie nie do przejechania.