Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Golid

Odpala a po chwili gaśnie

Recommended Posts

Witam mam vectre b 2.0 16v panowie mam taki problem po właczeniu zapłonu dostaje iskre na wszystkie swiece a pozatym jak ja odpale to odrazu gaśnie jakby nie chciala wszkoczyc na oboroty (wiazki kablow wymieniaone cewka wymieniona oleje filtry ,czujnik połozenia walu tez )

prosze o pomoc a i jeszcze jedno na nowym czujniku wału wcale nie chce odpali a przkladam na stary i te same objawy odpala i gasnie

Edited by Golid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co sie stanie, jak wciśniesz pedał gazu przy odpalaniu??

Jeżeli odpali i wejdzie na obroty, to znaczy że "wolnych" nie trzyma - silniczek krokowy do sprawdzenia, oraz cały ukłąd dolotowy (być może jest gdzieś lewe powietrze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dodam jej gazu wskoczy i odrazu gaśnie a najlepsze jest to ze jak ją trzymam na rozruszniku to pochodzi minute i gaśnie

Edited by Golid

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. które dokładnie wiązki kabli wymieniałeś, i po co??

Są jakieś błędy?? Podejżewam jeszcze immobilizer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymieniłem wiążki kabli które ida od wtyczki po prawej stronie auta do samego komputera pokładowego ponieważ mogło być zwarcie na tej wiązce i jak myli silnik jakimś specyfikiem żeby go oczyścić to źle to zmyli i zaczęło izolacje na kablach wpierdzielać. A jak podłączyłem go pod kompa to wykazywało mi błąd czujnika połozenia wału-SPORADYCZNIE i czujnik wałka rozrządu i immobilizer chodzi normalnie bo kontrolka nie mruga jak go zapalam .A pozatym podłączyłem do niego kompa od 1.8 i immobilizer i ta płytke co masz pod stacyjką od imo i wtedy na tym kompie od 1.8 nie chciał odpalić bo sie paliła kontrolka od imo . Tak dokładnie wymieniłem te wiązkę bo brałem ja z 1.8 całą tylko wtyczkę odpiełem

Edited by Golid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa paliwowa może już nie podaje odpowiedniej ilości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie mi sie wydaje za az za dużo podaje bo smierdzi wachą a pozatym jak czasami przekrece kluczyk to dostaje iskre i jest wybuch bo jeszcze paliwo bylo odrazu jak tylko włączę zapłon

Share this post


Link to post
Share on other sites

a do rozrządu zaglądałeś czy nie przestawiony ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozrzad był wymieniany w kwietniu jest na nim przejechane 4000 km i jest ustawiony zgodnie z tymi strzałkami co są narysowane na pasku i na kołach

Share this post


Link to post
Share on other sites

śmierdzi benzyną, wymienialeś przewody i cewke może kolejność zapłonów pomylona. kiedy pojawily się te objawy? Po wymianie czegoś czy tak po prostu? Jeśli po wymianie wiązki o której wspomniałeś to może tam trzeba szukać przyczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te objawy pojawiły się po wymianie rozrządu i możliwe ze wcześniej były zwory na wiazce u dlatego ja wymieniłem cała

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja bym jednak zajrzał do rozrządu, może jest ok ale jednak warto sprawdzić aby wyelminować możliwe przyczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja wczoraj TV ściszałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zajrzyj do rozrządu bo może i on był zmieniany ale nie sprawdzałeś czy jest teraz po pół roku ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy zaglądałem do rozrządu i tam jest wszystko w porządku . Mnie zastanawia bardziej to dlaczego nie chce zapalić na nowym czujniku położenia wału a na starym odpali i gaśnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nowy jest zły, może przewód gdzieś walnięty... stary może jest trzepnięty i podaje lewy sygnał...

Masz możliwość to podmień od kogoś a się dowiesz czy to czujnik.

Jak pisał PiotrekM33, przewody zapłonowe dobrze założone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj wieczorem sprawdze jeszcze raz kable i te przewody zapłonowe posprawdzam to wam napisze co jest


Sprawdzałem rozrząd wszystko jest w porządku a dzisiaj ma przyjechać gościu podłączyć do kompa i ma mi wszystko wyjaśnić przewody są okey są całe nowe wózki kablow Edited by Golid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź świece dokładnie przerwy na nich. Dla sprawdzenia zmniejsz bo może być za słaba iskra. Bywa że iskra gubi się pod ciśnieniem a jeśli masz uzasadnione powody bać się zworek w instalacji to tym bardziej bo prąd może gubić się po drodze, jeśli mam rację po zmniejszeniu przerw powinno być lepiej ale może być nie równa praca silnika i szarpanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...