Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
bartek2606

3 usterki, kompletna bezradność

Recommended Posts

Witam. Od dłuższego czasu mam wilki ból głowy. Otóż po kolei:

1. Od czasu do czasu (niekiedy dzień w dzień po przejechaniu około 1km po skończeniu pracy idę do auta za cholerę nie zapali, kręci jakby paliwo nie dochodziło i po 5 minutach kręcenia zazwyczaj udaje się odpalić). Raz zjechałem do pracy wyjechałem na delegacje, auto stało 10dni. Musiałem 2 dni się męczyć by odpalił. Dodam że jak przejadę dłuższy dystans choćby te 10km to nic się nie dzieje pali normalnie. Byłem u elektryka ale akurat wtedy odpalał bez problemu. 2 Razy wymieniałem pompę paliwa,i po 2 miesiące miałem spokoju.

2. W trakccie jazdy gaśnie mi auto. Wczoraj zgasł mi raz, przedwczoraj raz zgasł. Po prostu w trakcie jazdy zapaliły sie kontrolki auto zgasło , ale w obu przypadkach odpalił normalnie i pojechałem dalej

3. Nie zawsze uda mi się zamknąć pilotem drzwi, raz mi się uda raz muszę wkładać do zamka kluczyk. Dzieje się tak na obu zestawach kluczyków i baterie nówki, programowany był. Podoradzajcie coś chłopy bo takim autem to się już jeździć nie chce, kasy się na pompowałem w nie i dalej jak było rozwalone tak dalej jest. Pozdrawiam

Edited by odorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

po pierwsze są błedy ? jak tak to odczytaj medoty są opisane na forum

Edited by odorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzić ciśnienie paliwa, !!!

Następnym razem napisz o jakie autko chodzi z jakim silnikiem bo można się domyślać po avatarku ale nie koniecznie.

Kody błędów sprawdź. !!!

Daj coś od siebie a nie tylko "czekamy" jak ktoś palcem pokaże zrób to i zrób tamto

Jak Ty nic to My tym bardziej pomóc nie będziemy mogli

Edited by odorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

a Co ja mogę dać skoro nie mam o tym żadnego pojęcia. Błędów nie ma z tego co mi mówił, VB 1.6 16V 98r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do paliwa sprawdził bym regulator ciśnienia oraz czy wąż w baku nie jest uszkodzony i leje paliwo bokiem (brak ciśnienia wtryski leją) może to być przyczyna złego odpalania lub ewentualnie czujnik położenia wału , dodatkowo czujnik temperatury ten na

Please login or register to see this link.

Edited by bramarz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

1. bramarz dobrze pisze o paliwie, sprawdź ciśnienie paliwa, bo to że wymieniałeś pompy i dalej nie ma efektu właśnie wskazuje ewidentnie na przewód od pompy do jej pokrywy - kilka zł w motoryzacyjnym

2. czy dzieje się to w końcowej fazie hamowania czy bez znaczenia i jak przyspieszasz to też gaśnie ? Czy występują błędy, porada powyżej jak odczytać ?

3. Padł pewnie mikroprzełącznik, jeżeli cały centralny raz działa a raz nie to pewnie w masterze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witek. gaśnie rożnie raz mi zgasł w trakcie płynnej jazdy, raz po dojechaniu do świateł. Sęk w tym że teraz od tygodnia ani razu nie maiłem problemu z zapaleniem, a jak złapie serie to już niemal codziennie jakieś jaja po przejechaniu krótkiego dystansu. Masterze tzn, co by należało wymienić ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

To przygotuj sobie instrukcję odczytywania błędów i zworkę i jak zgaśnie w miarę w bezpiecznym miejscu to kolejne przekręcenie kluczyka ze zworką. Nagłe gaśniecie moze sugerować uszkodzony czujnik wału korbowego, ale objawy nie pasują bo wtedy głównie problemy są na gorącym z odpaleniem a na zimnym jest wszystko OK, dlatego błędy trzeba spróbować odczytać.

Master = zamek w drzwiach kierowcy, cały (z wersji EU oczywiście) albo tylko mikroprzełącznik - instrukcję znajdziesz w poradach albo w podwieszonym temacie o centralnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do pompy to:

-nie jeżdził bym na rezerwie bo od tego ulegają one uszkodzeniu.

-wyczyścił bym bak i zmienił filtr paliwa przed założeniem nowej bo pewnie w tym tki problem, ma za duży opór w tłoczeniu paliwa przez co ogranicza się jej przepływ przez co dochodzi do przegrzania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

za każdym razem także filtr zmieniałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...