Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bartek2606

3 usterki, kompletna bezradność

Polecane posty

Witam. Od dłuższego czasu mam wilki ból głowy. Otóż po kolei:

1. Od czasu do czasu (niekiedy dzień w dzień po przejechaniu około 1km po skończeniu pracy idę do auta za cholerę nie zapali, kręci jakby paliwo nie dochodziło i po 5 minutach kręcenia zazwyczaj udaje się odpalić). Raz zjechałem do pracy wyjechałem na delegacje, auto stało 10dni. Musiałem 2 dni się męczyć by odpalił. Dodam że jak przejadę dłuższy dystans choćby te 10km to nic się nie dzieje pali normalnie. Byłem u elektryka ale akurat wtedy odpalał bez problemu. 2 Razy wymieniałem pompę paliwa,i po 2 miesiące miałem spokoju.

2. W trakccie jazdy gaśnie mi auto. Wczoraj zgasł mi raz, przedwczoraj raz zgasł. Po prostu w trakcie jazdy zapaliły sie kontrolki auto zgasło , ale w obu przypadkach odpalił normalnie i pojechałem dalej

3. Nie zawsze uda mi się zamknąć pilotem drzwi, raz mi się uda raz muszę wkładać do zamka kluczyk. Dzieje się tak na obu zestawach kluczyków i baterie nówki, programowany był. Podoradzajcie coś chłopy bo takim autem to się już jeździć nie chce, kasy się na pompowałem w nie i dalej jak było rozwalone tak dalej jest. Pozdrawiam

Edytowano przez odorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

po pierwsze są błedy ? jak tak to odczytaj medoty są opisane na forum

Edytowano przez odorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić ciśnienie paliwa, !!!

Następnym razem napisz o jakie autko chodzi z jakim silnikiem bo można się domyślać po avatarku ale nie koniecznie.

Kody błędów sprawdź. !!!

Daj coś od siebie a nie tylko "czekamy" jak ktoś palcem pokaże zrób to i zrób tamto

Jak Ty nic to My tym bardziej pomóc nie będziemy mogli

Edytowano przez odorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a Co ja mogę dać skoro nie mam o tym żadnego pojęcia. Błędów nie ma z tego co mi mówił, VB 1.6 16V 98r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do paliwa sprawdził bym regulator ciśnienia oraz czy wąż w baku nie jest uszkodzony i leje paliwo bokiem (brak ciśnienia wtryski leją) może to być przyczyna złego odpalania lub ewentualnie czujnik położenia wału , dodatkowo czujnik temperatury ten na

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez bramarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

1. bramarz dobrze pisze o paliwie, sprawdź ciśnienie paliwa, bo to że wymieniałeś pompy i dalej nie ma efektu właśnie wskazuje ewidentnie na przewód od pompy do jej pokrywy - kilka zł w motoryzacyjnym

2. czy dzieje się to w końcowej fazie hamowania czy bez znaczenia i jak przyspieszasz to też gaśnie ? Czy występują błędy, porada powyżej jak odczytać ?

3. Padł pewnie mikroprzełącznik, jeżeli cały centralny raz działa a raz nie to pewnie w masterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witek. gaśnie rożnie raz mi zgasł w trakcie płynnej jazdy, raz po dojechaniu do świateł. Sęk w tym że teraz od tygodnia ani razu nie maiłem problemu z zapaleniem, a jak złapie serie to już niemal codziennie jakieś jaja po przejechaniu krótkiego dystansu. Masterze tzn, co by należało wymienić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To przygotuj sobie instrukcję odczytywania błędów i zworkę i jak zgaśnie w miarę w bezpiecznym miejscu to kolejne przekręcenie kluczyka ze zworką. Nagłe gaśniecie moze sugerować uszkodzony czujnik wału korbowego, ale objawy nie pasują bo wtedy głównie problemy są na gorącym z odpaleniem a na zimnym jest wszystko OK, dlatego błędy trzeba spróbować odczytać.

Master = zamek w drzwiach kierowcy, cały (z wersji EU oczywiście) albo tylko mikroprzełącznik - instrukcję znajdziesz w poradach albo w podwieszonym temacie o centralnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do pompy to:

-nie jeżdził bym na rezerwie bo od tego ulegają one uszkodzeniu.

-wyczyścił bym bak i zmienił filtr paliwa przed założeniem nowej bo pewnie w tym tki problem, ma za duży opór w tłoczeniu paliwa przez co ogranicza się jej przepływ przez co dochodzi do przegrzania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za każdym razem także filtr zmieniałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...