Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dano83

Wtryskiwacze jakie wybrac ???

Polecane posty

Witam

Padły mi wtryskiwacze od LPG były valteki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

teraz mam zamiar doinwestować troszku

więc znalazłem coś takiego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

oczywiście niebieskie

pasują pod sterownik

i pytanie nr. 2

bo mam do wybory używane takie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

z tego co wiem jeździł na silniku 1.6 czyli zużycie za wielkie nie jest

albo nowe jak wyżej cen jest podobna ale bardziej patrze pod kontem żywotności

moja jednostka 2.0 t około 2++ KM

doradźcie podzielcie się swoja wiedza na temat LPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

keihin skoro jeździł z silnikiem 1.6 to do 2.0 t będzie będzie za słaby nie ta wydajność

w grę wchodzą raczej hany niebieskie i dobry filtr FFL jak się zdecydujesz na Hana

choć valteki musiały ciekawie pracować z taka mocą

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie, dodam, że nie prowadziłbym dalszych kombinacji i skłaniałbym się do wyboru Hany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ogólnie autko na gazie miało być spokojne i ekonomiczne i tak było dopóki nie padły wtryski (na benzynie szatan

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

czytałem już różne opinie i sam się trochę już zgubiłem przez to zapytanie do was poszło pewnie ktos z was ma któreś z nich i podzieli się wrażeniami

wcześniejsze wtryski były po poprzedniej jednostce i przez to ich nie ruszałem ale ze padły to warto zainwestować tylko żeby błedu nie popełnic ze z pól roku kopyta wyciągną

jeśli szkusze sie na hany to napewno niebieski ale jeszcze poszperam co nieco może uda się coś wyguglowac więcej info na temat innych wtrysków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myślę ze panowie lpg forum pomoga...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedź za rampę, za komis , wjazd od placu dworcowego.

Są chłopaki dobrzy, najlepsi z województwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i tak uczynię podjadę dziś do nich i obadam sprawę noże bardziej coś naświetla co nieco

tak więc za wiele sie nie dowiedziałem

ale zawsze to coś wtryskiwacze hana potrzebują specjalnego filtra bo niestety nie da się ich rozebrać i wyczyścić wystarczy jedno tankowanie w kiepskim ce penie i można sobie wtryski załatwić

sam wkład filtra około 70 pln

a jego słowa to ;( wstawić valteki zawsze koszt mniejszy i jak padną to można wymienić lub czyścic bezproblemowo )

także zbyt wiele się nie dowiedziałem ale zawsze coś naświetlił

czyli dalej szukam może znajdę jakieś rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy przypadkiem vateków czerwonych nie można kalibrować? z tego co kojarzę to chyba tak bo miałem je u siebie kiedyś w seacie i w bmw e39

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 sprawy.

1.Podjedź do mnie na warsztat i popatrzymy w katalog IC tam mają ponoć jakieś dobre bo sam Prezes brał do swojego Mustanga, a moc nie mała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

2. Skoro valteki były od początku a na gazie auto ma służyć do przemieszczania się to na cholerę szukać dziury w całym i kombinować ???

Albo ma jeździć albo za***rdalać po tanich kosztach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez odorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakie 70 złotych ? to koszt wymiany filtrów u nich chyba tu masz taki filtr raz płacisz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a potem sam wkład

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a jak chcesz miec bardzo dobrze to kupujesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i wkład

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

nawet przy słabych wtryskach lepiej stosować dobre filtry bo po prostu dłużej będą służyć

bez czyszczenia kalibracji co tez generuje koszty...

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Valteki jak wyjmiesz z pudełka nowe to już mają nierówny wydatek na sekcjach.To nie są wtryskiwacze tylko zaworki.Te wtryski jak są rozwiercone maxymalnie to ze 150koni obrobią.Po co kombinować a po to żeby nie zabijać silnika.b204 jest pancerny ale wszystko można zabić.

No warsztat się popisał z pomocą.

Co tam jest za sterownik w aucie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O czym wy mówicie, valteki? Do turbo? Nie dziwię się że piszesz że na lpg spokojnie a na pb szatan...ma być tu i tu szatan. Zainteresuj sie barracuda lub napoleon, jakość hana, a nie takie awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt faktem valteki mistrzami precyzji nie sa a przy takiej mocy...

Jaki masz reduktor ?? sterownik??

barracuda do tej mocy tez mało

na twoim miejscu rozważył bym dragon bf lub hana

i wyżej wymieniony filtr

będziesz miał problem z dragonami odeślesz maja 2 lata gwarancji i nie ma problemu z ich naprawa

a valtek gwarancja ?

w mniejszych silnikach "jeżdżą z powodzeniem" co widać na forum

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Barracudty są 2 rodzaje i spokojne obrobią to auto i będzie zapas.Jeżdzą ale zależy jak jeżdżą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie powiedzmy ze "jeżdżą" zależy co dla kogo to znaczy....

no dokładnie BARRACUDA i NAPOLEON

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak wiec reduktor siedzi zavoli zeta n (ale głowy nie dam uciąć):)dziś sprawdzę

sterownik stag 4

teraz kwestia tych wtrysków

napoleon znalazłem za około 600 zł cała listwa z szyną

baracudy koszt około 300 zł kpl.

obydwa zestawy posiadają dusze kalibracyjne co wydaje mi się sensowne

z tym ze niemego znalesc ile baracuda obsługuje na cylinder

reasumując opcja druga wymiana filtra na coś sensowniejszego i reanimacja reduktora (nowa membrana )

reduktor na razie zostaje do lata musi służyć później pomyślimy nad wymiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj oblookaj.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Na samym końcu panowie piszą, że są Barracudy 130NI - o zwiększonej wydajności.

ps. ktoś wywalił mój jeden post....

Edytowano przez JaGrab3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Barracuda standardowa to za mało jeśli masz 250 KM u producenta można dostać testowa o zwiększonej wydajności...

jeśli masz rzeczywiste 250 KM w turbo

hana lub napoleon

zavoli do turbo nie najlepszy rozwiązanie jeśli chcesz wiedzieć dlaczego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

zasilanie miedzią 8?

tu masz reduktory do turbo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamil, Napoleon jest dość drogi, ale są Barracudy o zwiększonej wydajności, obrabiają 50+ z gara.

Aż strach pomyśleć, jak kolega miał valdemary w takim silniku, które mają ile 30km z gara?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

drogi ale dano83 na wyżej wymienionym forum deklarował 250 KM

ale chyba ze mu raczej blisko do 200 i wtedy powinno to chulac ale nie na tym redku niestety


Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiedziałem, że deklarował 250... jeżeli tak, to hanki niebieskie....

Ciekawe, że na zavoli i valtek to jeździło - biedny silnik....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BArracuda wydajniejsza obrobi 250 koni.Zwykła na wysokim ciśnieniu obrobi do 50 koni ale to też trzeba wyregulować na afr a nie na durne kropki ze staga bo tam nie widzimy jak dolany jest u góry albo jak przelany jest bo to że się mapki nakładają i połowa na to patrzy to przemilczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem szału nie robią valdki

Ale już wiem baracudy są mocniejsze i dają radę do 75 km na gar czekam aż je dostaną i zamawiam. Wiem ze motor był niedożywiony

Ale to było czasowe musiałem odbić się finansowo po swapie przezto teraz inwestuje w coś lepszego

Edytowano przez dano83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak żeby tak regulować to instalacja musi być dobrze dobrana odpowiedni reduktor i wtryskiwacze

ktoś kto reguluje na afr zaraz to wychwyci nie domagania instalacji...

taaa regulacja na mapki zgadzam sie z Tobą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...