Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dano83

Wtryskiwacze jakie wybrac ???

Recommended Posts

Witam

Padły mi wtryskiwacze od LPG były valteki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

teraz mam zamiar doinwestować troszku

więc znalazłem coś takiego

Please login or register to see this link.

oczywiście niebieskie

pasują pod sterownik

i pytanie nr. 2

bo mam do wybory używane takie

Please login or register to see this link.

z tego co wiem jeździł na silniku 1.6 czyli zużycie za wielkie nie jest

albo nowe jak wyżej cen jest podobna ale bardziej patrze pod kontem żywotności

moja jednostka 2.0 t około 2++ KM

doradźcie podzielcie się swoja wiedza na temat LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

keihin skoro jeździł z silnikiem 1.6 to do 2.0 t będzie będzie za słaby nie ta wydajność

w grę wchodzą raczej hany niebieskie i dobry filtr FFL jak się zdecydujesz na Hana

choć valteki musiały ciekawie pracować z taka mocą

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie, dodam, że nie prowadziłbym dalszych kombinacji i skłaniałbym się do wyboru Hany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ogólnie autko na gazie miało być spokojne i ekonomiczne i tak było dopóki nie padły wtryski (na benzynie szatan

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

czytałem już różne opinie i sam się trochę już zgubiłem przez to zapytanie do was poszło pewnie ktos z was ma któreś z nich i podzieli się wrażeniami

wcześniejsze wtryski były po poprzedniej jednostce i przez to ich nie ruszałem ale ze padły to warto zainwestować tylko żeby błedu nie popełnic ze z pól roku kopyta wyciągną

jeśli szkusze sie na hany to napewno niebieski ale jeszcze poszperam co nieco może uda się coś wyguglowac więcej info na temat innych wtrysków

Share this post


Link to post
Share on other sites

myślę ze panowie lpg forum pomoga...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedź za rampę, za komis , wjazd od placu dworcowego.

Są chłopaki dobrzy, najlepsi z województwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i tak uczynię podjadę dziś do nich i obadam sprawę noże bardziej coś naświetla co nieco

tak więc za wiele sie nie dowiedziałem

ale zawsze to coś wtryskiwacze hana potrzebują specjalnego filtra bo niestety nie da się ich rozebrać i wyczyścić wystarczy jedno tankowanie w kiepskim ce penie i można sobie wtryski załatwić

sam wkład filtra około 70 pln

a jego słowa to ;( wstawić valteki zawsze koszt mniejszy i jak padną to można wymienić lub czyścic bezproblemowo )

także zbyt wiele się nie dowiedziałem ale zawsze coś naświetlił

czyli dalej szukam może znajdę jakieś rozwiązanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy przypadkiem vateków czerwonych nie można kalibrować? z tego co kojarzę to chyba tak bo miałem je u siebie kiedyś w seacie i w bmw e39

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 sprawy.

1.Podjedź do mnie na warsztat i popatrzymy w katalog IC tam mają ponoć jakieś dobre bo sam Prezes brał do swojego Mustanga, a moc nie mała

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

2. Skoro valteki były od początku a na gazie auto ma służyć do przemieszczania się to na cholerę szukać dziury w całym i kombinować ???

Albo ma jeździć albo za***rdalać po tanich kosztach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by odorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie 70 złotych ? to koszt wymiany filtrów u nich chyba tu masz taki filtr raz płacisz

Please login or register to see this link.

a potem sam wkład

Please login or register to see this link.

a jak chcesz miec bardzo dobrze to kupujesz

Please login or register to see this link.

i wkład

Please login or register to see this link.

nawet przy słabych wtryskach lepiej stosować dobre filtry bo po prostu dłużej będą służyć

bez czyszczenia kalibracji co tez generuje koszty...

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valteki jak wyjmiesz z pudełka nowe to już mają nierówny wydatek na sekcjach.To nie są wtryskiwacze tylko zaworki.Te wtryski jak są rozwiercone maxymalnie to ze 150koni obrobią.Po co kombinować a po to żeby nie zabijać silnika.b204 jest pancerny ale wszystko można zabić.

No warsztat się popisał z pomocą.

Co tam jest za sterownik w aucie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

O czym wy mówicie, valteki? Do turbo? Nie dziwię się że piszesz że na lpg spokojnie a na pb szatan...ma być tu i tu szatan. Zainteresuj sie barracuda lub napoleon, jakość hana, a nie takie awaryjne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt faktem valteki mistrzami precyzji nie sa a przy takiej mocy...

Jaki masz reduktor ?? sterownik??

barracuda do tej mocy tez mało

na twoim miejscu rozważył bym dragon bf lub hana

i wyżej wymieniony filtr

będziesz miał problem z dragonami odeślesz maja 2 lata gwarancji i nie ma problemu z ich naprawa

a valtek gwarancja ?

w mniejszych silnikach "jeżdżą z powodzeniem" co widać na forum

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barracudty są 2 rodzaje i spokojne obrobią to auto i będzie zapas.Jeżdzą ale zależy jak jeżdżą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie powiedzmy ze "jeżdżą" zależy co dla kogo to znaczy....

no dokładnie BARRACUDA i NAPOLEON

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak wiec reduktor siedzi zavoli zeta n (ale głowy nie dam uciąć):)dziś sprawdzę

sterownik stag 4

teraz kwestia tych wtrysków

napoleon znalazłem za około 600 zł cała listwa z szyną

baracudy koszt około 300 zł kpl.

obydwa zestawy posiadają dusze kalibracyjne co wydaje mi się sensowne

z tym ze niemego znalesc ile baracuda obsługuje na cylinder

reasumując opcja druga wymiana filtra na coś sensowniejszego i reanimacja reduktora (nowa membrana )

reduktor na razie zostaje do lata musi służyć później pomyślimy nad wymiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj oblookaj.

Please login or register to see this link.

Na samym końcu panowie piszą, że są Barracudy 130NI - o zwiększonej wydajności.

ps. ktoś wywalił mój jeden post....

Edited by JaGrab3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Barracuda standardowa to za mało jeśli masz 250 KM u producenta można dostać testowa o zwiększonej wydajności...

jeśli masz rzeczywiste 250 KM w turbo

hana lub napoleon

zavoli do turbo nie najlepszy rozwiązanie jeśli chcesz wiedzieć dlaczego

Please login or register to see this link.

zasilanie miedzią 8?

tu masz reduktory do turbo

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamil, Napoleon jest dość drogi, ale są Barracudy o zwiększonej wydajności, obrabiają 50+ z gara.

Aż strach pomyśleć, jak kolega miał valdemary w takim silniku, które mają ile 30km z gara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

drogi ale dano83 na wyżej wymienionym forum deklarował 250 KM

ale chyba ze mu raczej blisko do 200 i wtedy powinno to chulac ale nie na tym redku niestety


Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie wiedziałem, że deklarował 250... jeżeli tak, to hanki niebieskie....

Ciekawe, że na zavoli i valtek to jeździło - biedny silnik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

BArracuda wydajniejsza obrobi 250 koni.Zwykła na wysokim ciśnieniu obrobi do 50 koni ale to też trzeba wyregulować na afr a nie na durne kropki ze staga bo tam nie widzimy jak dolany jest u góry albo jak przelany jest bo to że się mapki nakładają i połowa na to patrzy to przemilczę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawda to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem wiem szału nie robią valdki

Ale już wiem baracudy są mocniejsze i dają radę do 75 km na gar czekam aż je dostaną i zamawiam. Wiem ze motor był niedożywiony

Ale to było czasowe musiałem odbić się finansowo po swapie przezto teraz inwestuje w coś lepszego

Edited by dano83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak żeby tak regulować to instalacja musi być dobrze dobrana odpowiedni reduktor i wtryskiwacze

ktoś kto reguluje na afr zaraz to wychwyci nie domagania instalacji...

taaa regulacja na mapki zgadzam sie z Tobą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...