Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

patryk92

opel vectra b 2.5 v6 99r problem ucieka płyn

Polecane posty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

witam jestem tu nowy zakupiłem miesiąc temu opla vectre b ucieka mi płyn chłodniczy na krótkich odcinkach jadąc do Holandii 800km uzupełniłem płyn po przejechaniu 800 nic nie ubyło ubywa na krótkich odcinkach na bagnecie tak jakby widać bąbelki takie małe po odkręceniu korka oleju i wyciągnięciu bagnetu na odpalonym silniku leci dymek jeśli to któraś uszczelka to jakie koszta zrobienia tego raczej to bym to sam robił za pomoc z góry dzięki

xYH5ep.jpgsqqQc7.jpgSFZ66P.jpg

Edytowano przez patryk92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zbiorniku płyn czysty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

woda jest tak rdzawa teraz na korku zaczęło robić sie biały taki osad nie wiem jak tu dodać zdjecia bo mam jak to wygląda i filmik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest woda rdzawa to poprzedni właściciel musiał mieć zalaną wodę, tak jak u mnie. Bez powodu nie spuszcza się płynu z układu chłodzenia.

Po odkręceniu korka żadnej mazi nie miałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mazi nie ale widać tkie na bagnecie małe kropelki wody i na korku zbiera się taki biały osad a na odpalony dymi się pod korka a jak bagnet się wyciągnie to też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo chłodniczka oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema,miałem dokładnie ten sam problem co Ty w zeszłym roku,też na krótkich odcinkach strasznie uciekał mi płyn,później już go przestałem lać i dolewałem tylko wode,bo za drogi to był koszt. Ale kupiłem taki proszek do uszczelniania chłodnic (kupisz go w każdym sklepie motoryzacyjnym kosztuje 5 zł) i po wsypaniu tego płynu wyciek ustał. 3 miesiące temu wymieniałem rozrząd,i powodem mojego wcześniejszego wycieku była uszkodzona pompa wody.Także jestem przekonany ze u Ciebie będzie to samo. .

Pozdrawiam

Edytowano przez Rysio112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji może zatkać jeszcze kilka potrzeb mniejszych rzeczy. Pompa wody to nie jedyna rzecz gdzie może przeciekać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

te proszek to raczej do traktorów się nadaje

kiedyś w Bmw ciekła chłodnica doradzili mi że wsypać ten proszek przez ten proszek musiałem robić głowicę

to raczej nie pompa bo w oleju mam wode nie przybyło jak dla mnie oleju ale widać trochę tej wody takie kropelki i paruje czy dymi spod korka oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie proszki nie tylko zatykają wycieki ale również kanały w gowicy czy też chłodnicy, proszek to możesz sypać jak chcesz sprzedać auto choć nie popieram tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakie są koszta zrobienia tych głowic mniej więcej bo też wpadłem na zmiane silnika 3.0 z omegi albo z vectry c 3,2 co by było potrzebne czy osprzęt z 2.5 będzie pasował


pomorze ktoś nie wiem co już robić z autem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koszt remontu głowicy to ok 2 tyś zł.

Jeśli autko zadbane i silnik w dobrej kondycji (trzyma ciśnienie na tłokach itp) to można się pokusić o remont, będziesz miał pewny wóz z dobrym silnikiem.

Jeśli byś chciał wrzucić większy silnik to koszt ok 1.5 tyś. śilnik 3.0 z omegi to jest dalej ten sam silnik więc i sterownik będzie pasował. Wtedy będziesz miał swój silnik w razie czego na części jako dawce.


Ten sam silnik tzn są zmiany tylko w środku silnika czyli wałki ssące i wydechowe. Góra powinna pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...