Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Krzemien17

światło postojowe lewy przód obwód przerwany bład B2585

Polecane posty

Witam ponownie .

Ostatnimi czasy coś mi szwankuje moja perełka w lipcu słynny błąd P0170 a dzisiaj takowy jak w temacie .

Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że wszystkie światła działają

Ale po kolei . Po odpaleniu samochodu zapala się na jakieś 15 sekund kierunkowskaz w przedniej lewej lampie i w tym samym czasie zapala się kontrolka na konsoli która informuje o przepalonej zarówce , ale wszystkie się świecą . Tech informuje o błędzie B2585 - światło pozycyjne lampa lewy przód obwód przerwany .

Podejrzewałem że to wina diód które wsadziłem w ringi ( orginalne lampy lekko się skończyły i kupiłem cudowne lampy firmy kogucik z ringami bo tanie ale nikt mi nie powiedział że te ringi muszą mieć w lampie 8 żaróweczek maciupeńkich które świecą jakby wogule zaraz miały się przepalić ) to wsadziłem diody niestety nie CanBus bo te by sie nie zmieściły .

Czyli mówię na bank to wina diód i myślę sobie ze przeboleje podczas odpalania 15 sekundowe zapalenie kierunku i chwilowe ostrzeżenie na konsoli ( bo po tym czasie wszystko jest ok kierunek się wyłącza i ostrzeżenie na desce znika)

Niestety żeby tego było mało to jak kręcę kierownicą do oporu czy to w lewo czy to w prawo w skrajnym położeniu jak już słyszę że wspomaganie skrzeczy to tak samo zapala się ten kierunek na stałe jakieś 10 sekund i wyskakuje ostrzeżenie na desce po czym znika

Teraz zgłupiałem i nie wiem co to ma do rzeczy wspomaganie a przerwany obwód światła postojowego .

Jeden kolega mówił że to doświetlanie skrętu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> oczywiście bzdura opel 2004 rok nie ma takiej opcji i oprócz tego to powinny sie zaswiecić światła przeciwmgielne .

Może któryś z szanownych kolegów spotkał się z podobnym problemem i ma więcej wiedzy w tym temacie .

Za wszelkie sugestie z góry serdecznie dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam - a CIM nie miesza tobie , sprawdz w blokach pomiarowych jak pokazuje kat skretu czy płynnie ? , a co do doswietlania to jest wlampach i moze po wymianie na te nowe lampy cos brakuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam .

lampy z allegro za 500 zł i na bank nie ma nic takiego a po za tym wydaje mi się że powinienem mieć czujniki skrętu na bank mój model 2004 nie posiada takiego tematu . Dodatkowo jak pisałem to tylko zaświeca się tylko po stronie kierowcy i to w tym momencie jak już jest skrajny punkt a dokładniej w momencie kiedy aż światła lekko przygasają przy maksymalnym skręcie w 99% VC lampy przygasają przy maksymalnym skręcie .

Nie mniej jednak jutro sprawdzę bloki jak pokazuje kąt skrętu ,ale czy nie powinien pokazywać błędu CIM ? w takim wypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie no nie róbcie jaj co ma czujnik kąta do zwykłych lamp chińskich tyle że zamiast żarówek to diody

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po prostu spadek napięcia na aucie powoduje że podzespoły testowane są ponownie i nie masz co się dziwić takiemu zjawisku niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tu kolega mnie naprowadził na prawdopodobną przyczynę tego dziwnego zjawiska przy skręcaniu kierownicą bo bąd B2585 to 100% wina diód ,ale własnie przy skręcaniu kierownicą jest duży pobór mocy i spadek napięcia nie wiedziałem tylko że po tym fakcie komputer testuje na nowo podzespoły i to by miało sens tym bardziej że aku mam wywalone bo jeszcze orginalne Opla .

No tak ale dlaczego tylko błąd pokazuje się w lampie od strony kierowcy a nie w obu lampach skoro i w jednej i w drugiej są diody ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak jest nie tylko z przednimi światłami ale i lampkami pod drzwiami jak je ktoś montował z tyłu drzwi z pewno pewno i to samo nie wiedzieć czemu komputer tak dziwnie jest zaprogramowany niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I sprawa rozwiązana dzięki xpirat za pomoc wsadziłem w układ razem z diodami standardową żarówkę i błąd znikł .Zostawiłbym ta żarówkę ale się nagrzewa i muszę wsadzić opornik tylko muszę ogarnąć ile ohm

W każdym bądź razie jeszcze raz dzięki za pomoc kolego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...