Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Krzemien17

światło postojowe lewy przód obwód przerwany bład B2585

Recommended Posts

Witam ponownie .

Ostatnimi czasy coś mi szwankuje moja perełka w lipcu słynny błąd P0170 a dzisiaj takowy jak w temacie .

Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że wszystkie światła działają

Ale po kolei . Po odpaleniu samochodu zapala się na jakieś 15 sekund kierunkowskaz w przedniej lewej lampie i w tym samym czasie zapala się kontrolka na konsoli która informuje o przepalonej zarówce , ale wszystkie się świecą . Tech informuje o błędzie B2585 - światło pozycyjne lampa lewy przód obwód przerwany .

Podejrzewałem że to wina diód które wsadziłem w ringi ( orginalne lampy lekko się skończyły i kupiłem cudowne lampy firmy kogucik z ringami bo tanie ale nikt mi nie powiedział że te ringi muszą mieć w lampie 8 żaróweczek maciupeńkich które świecą jakby wogule zaraz miały się przepalić ) to wsadziłem diody niestety nie CanBus bo te by sie nie zmieściły .

Czyli mówię na bank to wina diód i myślę sobie ze przeboleje podczas odpalania 15 sekundowe zapalenie kierunku i chwilowe ostrzeżenie na konsoli ( bo po tym czasie wszystko jest ok kierunek się wyłącza i ostrzeżenie na desce znika)

Niestety żeby tego było mało to jak kręcę kierownicą do oporu czy to w lewo czy to w prawo w skrajnym położeniu jak już słyszę że wspomaganie skrzeczy to tak samo zapala się ten kierunek na stałe jakieś 10 sekund i wyskakuje ostrzeżenie na desce po czym znika

Teraz zgłupiałem i nie wiem co to ma do rzeczy wspomaganie a przerwany obwód światła postojowego .

Jeden kolega mówił że to doświetlanie skrętu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> oczywiście bzdura opel 2004 rok nie ma takiej opcji i oprócz tego to powinny sie zaswiecić światła przeciwmgielne .

Może któryś z szanownych kolegów spotkał się z podobnym problemem i ma więcej wiedzy w tym temacie .

Za wszelkie sugestie z góry serdecznie dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam - a CIM nie miesza tobie , sprawdz w blokach pomiarowych jak pokazuje kat skretu czy płynnie ? , a co do doswietlania to jest wlampach i moze po wymianie na te nowe lampy cos brakuje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam .

lampy z allegro za 500 zł i na bank nie ma nic takiego a po za tym wydaje mi się że powinienem mieć czujniki skrętu na bank mój model 2004 nie posiada takiego tematu . Dodatkowo jak pisałem to tylko zaświeca się tylko po stronie kierowcy i to w tym momencie jak już jest skrajny punkt a dokładniej w momencie kiedy aż światła lekko przygasają przy maksymalnym skręcie w 99% VC lampy przygasają przy maksymalnym skręcie .

Nie mniej jednak jutro sprawdzę bloki jak pokazuje kąt skrętu ,ale czy nie powinien pokazywać błędu CIM ? w takim wypadku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie no nie róbcie jaj co ma czujnik kąta do zwykłych lamp chińskich tyle że zamiast żarówek to diody

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po prostu spadek napięcia na aucie powoduje że podzespoły testowane są ponownie i nie masz co się dziwić takiemu zjawisku niestety

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tu kolega mnie naprowadził na prawdopodobną przyczynę tego dziwnego zjawiska przy skręcaniu kierownicą bo bąd B2585 to 100% wina diód ,ale własnie przy skręcaniu kierownicą jest duży pobór mocy i spadek napięcia nie wiedziałem tylko że po tym fakcie komputer testuje na nowo podzespoły i to by miało sens tym bardziej że aku mam wywalone bo jeszcze orginalne Opla .

No tak ale dlaczego tylko błąd pokazuje się w lampie od strony kierowcy a nie w obu lampach skoro i w jednej i w drugiej są diody ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak jest nie tylko z przednimi światłami ale i lampkami pod drzwiami jak je ktoś montował z tyłu drzwi z pewno pewno i to samo nie wiedzieć czemu komputer tak dziwnie jest zaprogramowany niestety

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sprawa rozwiązana dzięki xpirat za pomoc wsadziłem w układ razem z diodami standardową żarówkę i błąd znikł .Zostawiłbym ta żarówkę ale się nagrzewa i muszę wsadzić opornik tylko muszę ogarnąć ile ohm

W każdym bądź razie jeszcze raz dzięki za pomoc kolego .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...