Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
nika84-24

błędy, awaria pojazdu....

Polecane posty

20dth, 2009r
błędy:

P2282 - Air Leak Between Throttle Body and Intake Valves
(51) - Obecny

P0402 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
(51) - Obecny

P068A - MAP/MAF – Throttle Position Correlation
(00) - Nie występuje


Co sprawdzić?? Węże turbo>ic>kolektor?? Czy coś innego obstawiacie?


Dzięki MAriusz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie masz przedmuchów w kabinie jak przyśpieszasz? Tak jakbyś nawiew na max włączył??

Obstawiam wąż od turbo. U nas przy nowym aucie po 7tkm pękł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że z pół godz wcześńiej stojąc na parkingu słyszałem va jakiś czas puknięcie w silniku.

Zrobiłem co mogłem czyli wyczyściłem czujnik doładowania, egr (przycinał sie), sprawdziłem namacalnie węże turbo>ic>kolektor, wykasowałem błędy i po odpaleniu silnika zaczęła gwizdać turbina a nigdy wcześniej jej nie słyszałem. Lekko przegazowałem parę razy i po którymś razie tak go zdusiło i zaczęło falowac obrotami 500-1000obr/min że cała buda skakała.po chwili wszystko wróciło do normy i już isę nie pojawiło.

Miałem za to cały czas dwa błędy a postoju:
P2282 - <Nieznany kod błędu>
(51) - Obecny

P0402 - <Nieznany kod błędu>
(51) - Obecny

No ale nic z kompem jade na testy i w tabelach widze że turbo przy obciążeniu mocno przeładowuje 40-70kpa i po chwili "awaria pojazdu...."
błędy:
P0234 - <Nieznany kod błędu>
(11) - Obecny

P2263 - <Nieznany kod błędu>
(5B) - Nie występuje

P2263 - <Nieznany kod błędu>
(61) - Nie występuje

skasowałem i widzę że gdy nie przyśpieszam zbyt gwałtownie to błędu nie wywala. Zrobiłem z 10 km świst turbo stopniowo zanika i widzę że przeładowanie też jest coraz mniejsze. Przy obciążeniu silnika przeładowanie 15-25kpa.

Wyjazd na zakupy i błędy:
P0234 - Engine Overboost - High Input
(11) - Not present

P0108 - Manifold Absolute Pressure Sensor Circuit High Voltage
(00) - Not present

P0193 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Voltage - High Input
(11) - Not present

P2263 - Turbocharger Boost System Performance - <Unknown status byte>
(5B) - Not present

P0045 - Turbocharger Boost Control Solenoid Control Circuit
(00) - Not present

P2263 - Turbocharger Boost System Performance - Stuck
(61) - Not present

P003A - Turbocharger Boost Control Position Not Learned
(00) - Not present

Skasowałem błędy i poprawiłem wszystkie rozpinane wtyczki. Znowu jazda próbna i jest zaje..e

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

jest moc od dołu ale na autostradzie powyżej 150km/h nie jedzie icon_e_sad.gif 5 czy 6 bieg bez różnicy...
Po chwili duszenia mam 180km/h i "awaria ..." zjechałem, zgasiłem, odpaliłem i jest ok.

Zapisane błędy:
P0234 - Engine Overboost - High Input
(11) - Present

Dodam że turbo już prawie nie gwiżdże, nic nie puka, nie szarpie ale od około 3tyś obr nie jedzie i "awaria..."

Turbo od strony zimnej ok, zero luzów, łopatki całe, geometria też chodzi. Co do n75 to po otwarciu maski zawsze buczy. Po odpieciu n75 z podciśnienia auto gorzej jedzie, więcej pali, jest nie doładowanie ale nie wywala błędu tylko znowu DPF dostaje po d****


Edit:

więc tak zaworek buczy więc go wymienię, ale zastanawia mnie jeszcze gwizd turbiny, który słychać na podłączonym zaworze od turbo. Po odpięciu zaworu nie słychać żadnego gwizdu...

Edit:
Dobra chyba się trochę wyjaśniło z gwizdem, odpiąłem wąż ic>kolektor i gwizdu nie było więc na mój łeb gwiżdże, któryś wąż bo turbina chyba z wężami czy bez powinna gwizdać cały czas? Mylę się?

Najpóźniej w piątek trza wejśc pod auto i węże jeszcze raz dokładniej przetrzepać...

Edytowano przez nika84-24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz mój temat:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

U mnie dziurka jak sam zobaczysz bardzo mała i ciężko generalnie dojrzeć było.
Najlepiej odpal silnik. Niech ktoś doda gazu, a ty ręką spróbuj wyczuć czy gdzieś bokiem nie idzie powietrze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm sprawdzalem dokladnie i nic nie bylo, poza tym u ciebie błąd byl pewnie zwiazaby ze zbyt niskim cisnieniem doladowania czyt. "odchylenie dodatnie" s u mnie przeladowuje i blad mam z odchyleniem ujemnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Koledzy dołączę się do tematu mam problem z awarią pojazdy a dokładnie przy odpaleniu auta wyskakuje mi komunikat za niskie ciśnienie oleju ale to przez chwile no max 2s i gaśnie auto normalnie jeździ i nie traci mocy i dodam że robi mi się tylko jak jest -*C na dworze a i sprawdziłem błędy nic nie ma. Mój mechanik stwierdził na początku że to pompa olejowa ale zbliżała mi się wymiana oleju, mówi ze może być już stary olej i tak się dzieje wymieniłem i przez parę dni było ok ale znów -*C na dworze i znów się zapaliło ? Co to może być??? Zaczerpnąłem informacji u innych posiadaczy Insigni i jedni mówili olać to jeździć tak a inni każą mi wymienić jakąś uszczelkę w misie olejowej nie jaką smok która jest między pompą a tym co wsysa olej że trzeba zdemontować misę. Co mam robić ???

Edytowano przez adamus1311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o tą uszczelke. Jest ona chyba głównym powodem tego komunikatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniac jak najszybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...