Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
pierścionek

Nie jeździ na benzynie, pomocy...

Recommended Posts

witam, mam problem z moją Vectrą B 1,6 16 v x16xel, mianowicie nie chce w ogole jezdzic na benzynie, awaryjnie pali na LPG, po przelaczeniu na beznyne przez jakis czas chodzi ale przy dodawaniu gazu "przytyka ją", na gazie raczej bez problemu jezdzi, narmalnie, odnosze takie wrazenie jakby nie dostawala paliwa, wymienilem pompe paliwa, filtr paliwa, kable, swiece, kupilem uzywana listwe wtryskowa z wtryskami i ja podmnnilem i ciagle to samo:/ brak pomyslow co dalej, pomóżcie prosze ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sprawdzałeś napięcie na listwe wtryskową bądź do samej pompy?? gdzieś na forum ktoś miał podobnie. weź na krótko od aku podłącz się pod pompę i zobacz jak wtedy chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam nową pompę, wiec wykluczylem dostarczenie paliwa do listwy wtryskowej, jak sprawdzic cisnienie paliwa na listwie?

aha a w regulatorze cisnienia paliwa jest taki maly "dziubek" na przewod paliwowy , powinien on byc gdzies polaczony? bo u mnie nie ma zadnego przewodu na "czubku" regulatora cisnienia w listwie wtryskowej:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten dziubek jak nazywacie masz w kółku na dołączonym foto.

TAm podpiąć najlepiej ciśnieniomierz i zobaczyć jakie ciśnienie wytwarza pompa.

Nowa pompa nie znaczy że dobra pompa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


W regulatorze nie masz żadnego dziubka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdź wąż paliwa pomiędzy pompą a pokrywą zbiornika, taki w kształcie Ski, jak on padnie to mogą być takie objawy, pompa pompuje ale w większości do baku i ciśnienia nie będziesz miał na listwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

jest taki dziubek po lewej, czy powinien byc podlaczony pod niego jakis wąż?


aha jeszcze syczy cos pod maską trochę jak jest zapalony:/ ale chyba nie od strony przepustnicy tylko po drugiej stronie listwy wtryskowej:/


na gazie awaryjnie pali dobrze, pochodzi troche na gazie, zgasze i zapalę go na benzynie pierwszy raz, potem kazde ponowne zapelenie trwa dluzej az za ok 5 razem juz aku pada:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego po co te tysiąc pytań do ...... ???

Po co tysiąc gdybań ....... ???

Sprawdziłeś ciśnienie paliwa tam gdzie napisałem w poście i pokazałem na rysunku ?

Zacznij coś sprawdzać bo takie pisanie i czekanie na odpowiedzi to wróżenie z fusów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, problem rozwiązany, witek_p miał rację! "podejrzałem" pompę paliwa podczas pracy i ten wężyk miał dziurę i oddawał z powrotem paliwo do baku, mimo iż po przyciśnięciu "dzyndzla" na listwie wtryskowej paliwo zdrowo pryskało to wina była przewodu paliwowego w baku, tak że odorek też po części miał rację ale nie miałem sprzętu do mierzenia ciśnienia, gdybym zmierzył to ciśnienie pewnie bym doszedł przeglądając po kolei wszystkie przewody paliwowe, tak że Panowie dziękuje!

aha ponadto "mechanicy" którzy ostatnio mi wymieniali tą szeroką gumę od dołu przepustnicy z rok temu nie podłączyli mi wężyka podciśnienia paliwa między regulatorem ciśnienia na listwie wtryskowej a kolektorem ssącym o której wspominałem wcześniej, przy okazji to za nich zrobiłem.

pozdrawiam, kto pyta nie błądzi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...