Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gawo

Biały dym po odpaleniu 2.0 DTI, ilość oleju, kontrolka paliwa

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów, jestem tutaj nowy i za wszelkie ewentualne błędy przepraszam. Zaznaczę też że niestety nie znam się na mechanice i to moje pierwsze auto ( do tej pory tłukłem ojca Audi 80 1.9 TDI

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

We wtorek zakupiłem Opel Vectra C, silnik 2.0 DTI, 2003 rok, auto sprowadzone z Niemiec.

Postaram się opisać sytuacje dokładnie od początku. Samochód został zakupiony we wtorek. Na oględzinach silnik pracował równo ( chociaż że nie znam się za dobrze zaniepokoiła mnie sytuacja z pierwszych oględzin kiedy przy rozruchu mimo że za pierwszym razem odpaliła to leciał biały dymek i ten facet coś długo kręcił no ale mój tata i szwagier twierdzili że to nic takiego ), zawieszenie wysoko, dobre hamulce, sprawna elektryka, palił za pierwszym razem i tak dalej.

Niepokoi mnie sytuacja ze środy. Po rejestracji pojazdu jak już dostałem tablice, wróciłem do domu ( po godzinie 13:00 ) a więc samochód stał jakieś 15 godzin.