Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
misialdo87

1.9 CDTI 150km Sam zgasł i nie chce odpalić

Polecane posty

Witam

Panowie mam duży problem.

Vectra podczas jazdy sama zgasła i nie chce odpalić. Rozrusznik nie kręci i po zapłonie nie działa licznik.

Podpinałem kompa i nie widzi sterownika silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy akumulator daje jakieś napięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem w pełni naładowany. Coś musi być grubszego diesel jeżeli nawet aku nie ma to nie zgaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zgaśnie, to nie mercedes z przed 30 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeśli na pinach do kompa jest zasilanie i masa, to powinieneś nawiązać komunikację z kompem silnika. Jeśli nie możesz, to padł komputer silnika. Tyle w temacie.

Ewentualnie może immo coś tu mieszać (nie czyta transpondera w kluczyku) a nie rozpoczniesz komunikacji z ECU bez włączonego zapłonu.

Ale może się nie znam na takich nowoczesnych autach. Niech się ktoś inny jeszcze wypowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

kolega w czasach 90 się zatrzymał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

zapodaj wszystkie błędy i czym to odczytujesz chyba nie elm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź bezpiecznik w UEC (pod maską), bodajże F10 (10A) jeśli dobrze pamiętam.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Bywało, że wywalało ten bezpiecznik i nie można było nawiązać komunikacji z ECU.

Wiązka, kostka, notoryczne narażenie na wilgoć i inne czynniki zewnętrzne ze względu na ich umiejscowienie pozostawia wiele do życzenia. Dotyczy to także samego sterownika silnika.

Jeśli strzelił bezpiecznik to warto przy tej okazji dostać się pod zderzak i zajrzeć do sterownika, odpiąć kostkę, przeczyścić i osuszyć styki...

Edytowano przez Piotreq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...