Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

stahoo

Z18XE - P0202 / P0302

Polecane posty

Witajcie!

Niestety mam problem, którego nie da się chyba tak łatwo ogarnąć.

Jak Viki się nagrzeje tak dobrze do 90+ to auto zaczyna się krztusić i ewidentnie nie gra na jeden gar. Jak ostygnie (czasem kilka min starczy) jest wszystko w porządku, nawet na długich dystansach jedzie OK, o ile się nie nagrzeje do 90 i powyżej.

Błędy z komputera

P0202 - usterka wtryskiwacza cylinder 2 przerwa w obwodzie

P0302 - wykryto wypad zapłonu 2

Na LPG / PB chodzi tak samo - wystudzona i zostawiona tylko na PB niestety ma te same objawy.

Mechanik obadał to co się dało wg niego zrobić - okablowanie, połączenia, wtyczki, wtryskiwacz.

Decyzja padła - wymienić cewkę, tylko powiem szczerze nie chcę się za 500 zł przekonać że to nie to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Czytając neta można się tylko dorobić garba, kończącego naprawą kompa.

Co jeszcze doradzicie? Jak to dalej zdiagnozować - można jakoś zdiagnozować cewke?

A może ktoś z Poznania przeczyta i chętnie użyczy cewki na 30 min ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zimne luty a nie żadna cewka.

Pisz do klubowicza ZaTaN miał to samo.


Jemu już głowicę chcieli ściągać nawet.

Podmień cewki z kimś.

Nie wierze że mechanik nie ma kogoś z taką cewką na 5 minut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cewka została zdiagnozowana dlatego, że "to typowe coś co nie działa na ciepło" i na drugiej fajce jest ciemniejszy nalot.

te "zimne luty" chodzi, Ci że w ECU? czy ryć po kablach?

Pisze do ZaTaN'a

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To są typowe problemy z uszkodzonym komputerem a nie cewką. ECU do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taaa u mnie to samo dosłownie, dusił sie i tez nalot . okazalo sie ze zimny lut, nawet po przeszczepie cewki sie dusil, ale po 10km mniej wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...