Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

stahoo

Z18XE - P0202 / P0302

Recommended Posts

Witajcie!

Niestety mam problem, którego nie da się chyba tak łatwo ogarnąć.

Jak Viki się nagrzeje tak dobrze do 90+ to auto zaczyna się krztusić i ewidentnie nie gra na jeden gar. Jak ostygnie (czasem kilka min starczy) jest wszystko w porządku, nawet na długich dystansach jedzie OK, o ile się nie nagrzeje do 90 i powyżej.

Błędy z komputera

P0202 - usterka wtryskiwacza cylinder 2 przerwa w obwodzie

P0302 - wykryto wypad zapłonu 2

Na LPG / PB chodzi tak samo - wystudzona i zostawiona tylko na PB niestety ma te same objawy.

Mechanik obadał to co się dało wg niego zrobić - okablowanie, połączenia, wtyczki, wtryskiwacz.

Decyzja padła - wymienić cewkę, tylko powiem szczerze nie chcę się za 500 zł przekonać że to nie to

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Czytając neta można się tylko dorobić garba, kończącego naprawą kompa.

Co jeszcze doradzicie? Jak to dalej zdiagnozować - można jakoś zdiagnozować cewke?

A może ktoś z Poznania przeczyta i chętnie użyczy cewki na 30 min ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

zimne luty a nie żadna cewka.

Pisz do klubowicza ZaTaN miał to samo.


Jemu już głowicę chcieli ściągać nawet.

Podmień cewki z kimś.

Nie wierze że mechanik nie ma kogoś z taką cewką na 5 minut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cewka została zdiagnozowana dlatego, że "to typowe coś co nie działa na ciepło" i na drugiej fajce jest ciemniejszy nalot.

te "zimne luty" chodzi, Ci że w ECU? czy ryć po kablach?

Pisze do ZaTaN'a

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To są typowe problemy z uszkodzonym komputerem a nie cewką. ECU do regeneracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taaa u mnie to samo dosłownie, dusił sie i tez nalot . okazalo sie ze zimny lut, nawet po przeszczepie cewki sie dusil, ale po 10km mniej wiecej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...