Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Czołem Panowie, ostatnio byłem u klimiarzy i wystąpił u nich mój problem z odpalaniem na ciepłym silniku. W sensie tak jak pisałem w swoim poprzednim wątku (całe moje przejścia opisane tu:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

)

Miałem rok temu robioną UPG, planowaną głowicę, uszczelniacze itp., ale Panowie stwierdzili, że coś jest nie tak właśnie ze sprężaniem (zamówiłem sobie już tester UPG i wichajster do pomiaru ciśnienia sprężania - ten temat zakładam w celach dyskusji teoretycznej z perspektywą dołączenia wyników sprawdzenia).

Nie jestem ekspertem od silników, ale ich teoria brzmi mniej więcej tak:

ciepły silnik = rzadki olej (elf 10W40) i trzeba długo kręcić, żeby rozrząd "wypompował" go z komory spalania i pomiędzy zaworów, bo przez niego nie ma sprężania i mieszanka nie ma odpowiednich właściwości do zapalenia się

było tak, że zajechałem, zgasiłem silnik, trzeba było wjechać na stanowisko i tutaj długie kręcenie: najpierw takie kręcenie, nie umiem określić fachowo, ale takie kręcenie "beznadziejne" jakby silnik nie dawał znaku życia i mówił, że możesz sobie kręcić do usranej śmierci, po kilku (4-5) sekundach, silnik zaczyna łapać, po kolejnych 2-3 sekundach takiego łapania w końcu odpala.

po sprawdzeniu braku wycieku z klimy wsiadam i odpalam na dotyk. gość stwierdza, że na 100% pali olej. nie mam ani ubytku oleju, ani płynu chłodzącego.

Podejrzewam, że UPG jest wporządku, ale boje się faktycznie tego sprężania. Jeżeli wyjdą złe wyniki to jaki byłby wasz typ? Stawiać do mecha i liczyć w sumie na co? Czy kupić od razu nową głowicę i kazać wymienić? np.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

czy taniej wyszłoby wykorzystanie tego co mam + zakup nowych tego co potrzeba?

Po roku od zakupu praktycznie doprowadziłem VB do stanu myślę sprzed 10 lat, więcej nowych części w niej siedzi niż starych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze na początku jakiś film ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Abysmy zobaczyli a nie wyobrażali sobie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

§ II. PISANIE NA FORUM

2. Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z poradami, strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki.
3. Tytuł tematu ma precyzyjnie określać problem / zawartość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie - to wygląda na cofające się paliwo, jeśli tak - to pozostawianie samochodu silnikiem w dół MOŻE pomóc (górka/podjazd).

Ale proponuję zacząć od "zczytania" błędów - nie zaszkodzi, a pomóc może. Najbardziej prosty kabelek kosztuje około 30zł. Dla kogoś kto włożył sporo gotówki w samochód - taki mały wydatek, to wręcz obowiązek. Albo na

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

.

Edytowano przez PermBan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...