Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Czołem Panowie, ostatnio byłem u klimiarzy i wystąpił u nich mój problem z odpalaniem na ciepłym silniku. W sensie tak jak pisałem w swoim poprzednim wątku (całe moje przejścia opisane tu:

Please login or register to see this link.

)

Miałem rok temu robioną UPG, planowaną głowicę, uszczelniacze itp., ale Panowie stwierdzili, że coś jest nie tak właśnie ze sprężaniem (zamówiłem sobie już tester UPG i wichajster do pomiaru ciśnienia sprężania - ten temat zakładam w celach dyskusji teoretycznej z perspektywą dołączenia wyników sprawdzenia).

Nie jestem ekspertem od silników, ale ich teoria brzmi mniej więcej tak:

ciepły silnik = rzadki olej (elf 10W40) i trzeba długo kręcić, żeby rozrząd "wypompował" go z komory spalania i pomiędzy zaworów, bo przez niego nie ma sprężania i mieszanka nie ma odpowiednich właściwości do zapalenia się

było tak, że zajechałem, zgasiłem silnik, trzeba było wjechać na stanowisko i tutaj długie kręcenie: najpierw takie kręcenie, nie umiem określić fachowo, ale takie kręcenie "beznadziejne" jakby silnik nie dawał znaku życia i mówił, że możesz sobie kręcić do usranej śmierci, po kilku (4-5) sekundach, silnik zaczyna łapać, po kolejnych 2-3 sekundach takiego łapania w końcu odpala.

po sprawdzeniu braku wycieku z klimy wsiadam i odpalam na dotyk. gość stwierdza, że na 100% pali olej. nie mam ani ubytku oleju, ani płynu chłodzącego.

Podejrzewam, że UPG jest wporządku, ale boje się faktycznie tego sprężania. Jeżeli wyjdą złe wyniki to jaki byłby wasz typ? Stawiać do mecha i liczyć w sumie na co? Czy kupić od razu nową głowicę i kazać wymienić? np.

Please login or register to see this link.

czy taniej wyszłoby wykorzystanie tego co mam + zakup nowych tego co potrzeba?

Po roku od zakupu praktycznie doprowadziłem VB do stanu myślę sprzed 10 lat, więcej nowych części w niej siedzi niż starych...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze na początku jakiś film ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Abysmy zobaczyli a nie wyobrażali sobie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

§ II. PISANIE NA FORUM

2. Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z poradami, strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki.
3. Tytuł tematu ma precyzyjnie określać problem / zawartość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie - to wygląda na cofające się paliwo, jeśli tak - to pozostawianie samochodu silnikiem w dół MOŻE pomóc (górka/podjazd).

Ale proponuję zacząć od "zczytania" błędów - nie zaszkodzi, a pomóc może. Najbardziej prosty kabelek kosztuje około 30zł. Dla kogoś kto włożył sporo gotówki w samochód - taki mały wydatek, to wręcz obowiązek. Albo na

Please login or register to see this link.

.

Edited by PermBan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...