Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Thor1996

problem z alternatorem

Recommended Posts

Witam. Mam vectra a 1.7 d silnik opla. I mam problem z alternatorem poniewaz ostatnio pierwsza szczotka sie urwala kupilem regulator napiecia i wlozylem po okolo 1,5tys km znowu urwala sie pierwsza szczotka i nie wiem czy to wila alternatora czy teraz juz nawet to z chin sprowadzaja. Wedlug mnie to wina alternatora ale chce zasiegnac opini od kogos kto wie cos na ten temat lub to praktykowal. Z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt nie widzi tego alternatora i jego wnętrza.

szczotki nie są drogie więc zainwestuj w lepszą firmę a nie china.

Taniej wyjdzie kupić cały altek za 100 zł ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tez zrobie, regenerowany kupie za 150zl i mysle ze bedzie ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A ja bym za 200zł zregenerował twój i wiedział co mam. Z całym szacunkiem - za 150zł to kupisz "regenerowanego" altka, co to miał wypiaskowany korpus, a w środku ma założony byle syf, byle działał. I jeszcze swój być może nie gorszy jakościowo oddasz na wymiane.

2 lata temu mego wuja w trasie złapała awaria altka - z holowaniem do warsztatu w tej samej miejscowości, z wymianą altka na "regenerowany" poszło 500zł... Altek pochodził pół roku i poszły łożyska. Oddał altka do regeneracji do fachowca w swojej miejscowości. Okazało się że łożyska były najtańsze MADE IN CHINA. Szczotek prawie nie było, regulator też taniocha... Wybulił kolejne $$$ i teraz ma alternator na lata. Ale oszczędności w tym opowiadaniu nie ma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup inny uzywany i bedzie dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternator to bym sobie sam zregnerowal, kupil nowe dobrej firmy graty i tyle. Bardziej obawiam sie ze przez wirnik szkotka sie urywa wiec jak by tak bylo to bym i tak musial kupic drugi i tak wiec kupie drugi i mysle ze troche polata

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...