Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Thor1996

problem z alternatorem

Polecane posty

Witam. Mam vectra a 1.7 d silnik opla. I mam problem z alternatorem poniewaz ostatnio pierwsza szczotka sie urwala kupilem regulator napiecia i wlozylem po okolo 1,5tys km znowu urwala sie pierwsza szczotka i nie wiem czy to wila alternatora czy teraz juz nawet to z chin sprowadzaja. Wedlug mnie to wina alternatora ale chce zasiegnac opini od kogos kto wie cos na ten temat lub to praktykowal. Z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie widzi tego alternatora i jego wnętrza.

szczotki nie są drogie więc zainwestuj w lepszą firmę a nie china.

Taniej wyjdzie kupić cały altek za 100 zł ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tez zrobie, regenerowany kupie za 150zl i mysle ze bedzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A ja bym za 200zł zregenerował twój i wiedział co mam. Z całym szacunkiem - za 150zł to kupisz "regenerowanego" altka, co to miał wypiaskowany korpus, a w środku ma założony byle syf, byle działał. I jeszcze swój być może nie gorszy jakościowo oddasz na wymiane.

2 lata temu mego wuja w trasie złapała awaria altka - z holowaniem do warsztatu w tej samej miejscowości, z wymianą altka na "regenerowany" poszło 500zł... Altek pochodził pół roku i poszły łożyska. Oddał altka do regeneracji do fachowca w swojej miejscowości. Okazało się że łożyska były najtańsze MADE IN CHINA. Szczotek prawie nie było, regulator też taniocha... Wybulił kolejne $$$ i teraz ma alternator na lata. Ale oszczędności w tym opowiadaniu nie ma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kup inny uzywany i bedzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alternator to bym sobie sam zregnerowal, kupil nowe dobrej firmy graty i tyle. Bardziej obawiam sie ze przez wirnik szkotka sie urywa wiec jak by tak bylo to bym i tak musial kupic drugi i tak wiec kupie drugi i mysle ze troche polata

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...