Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Pangenitor

Problem z odpalaniem po 2-3 dniach.

Polecane posty

Witam Panowie.

Ostatnio pojawił się u mnie problem z odpalaniem jak auto postoi nie ruszane 2-3 dni. W tygodniu gdy jeżdżę codziennie auto odpala bez problemu. Gdy postoi przez weekend, w poniedziałek zachowuje się dziwnie. Zapala czasem za drugim trzecim razem. Czasami gdy już zapali pochodzi może ze 5 sekund normalnie po czym obroty płynnie spadają bez szarpania i innych dziwnych zachowań i gaśnie. Kolejne odpalenie i już działa normalnie. Przypuszczam, że może to być walnięty zaworek zwrotny w pompie paliwa i benzyna cofa się do zbiornika. Czytałem na forach, że wielu pomaga wpięcie dodatkowego zaworka zwrotnego. U mnie idzie go wpiąć za filtrem paliwa, jednak zaraz za nim przewód się rozgałęzia. jeden koniec idzie prawdopodobnie na listwę wtryskową , a drugi nie mam pojęcia gdzie.Macie jakieś sugestie jak to ugryźć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć
Dlaczego nie chcesz podłączyć interfejsu diagnostycznego? Może wtedy coś by się wyjaśniło. Może będą jakieś błędy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">
Ja miałem podobny problem w astrze g w silniku z16xe i tam problemem był przekaźnik fioletowy umieszczony w komorze silnika. A instalacje gazową długo masz? Może reduktor puszcza i auto nie chce zapalić?

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gaz mam ok 3 lat, ale dwa miesiące temu reduktor był regenerowany. Dzisiaj postanowiłem się przyjrzeć pompie paliwa. Po podniesieniu kanapy okazało się że już ktoś przy niej grzebał, bo są ślady odkręcania. Dodatkowo zauważyłem że pod tym metalowym pierścieniem jest rozerwana uszczelka. Czy jest to możliwe, żeby tamtędy dostawało się jakieś lewe powietrze do baku i powodowało takie szopki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak po postoju przekręcasz kluczyk i chwile poczekasz to pompa pracuje?

Sprubój jeszcze tak, że po tych trzech dniach nie kręc rozrusznikiem, ale przekręcaj kluczyk tak aby pompa załączyla sięi np po 4 lub 5 razie zapal auto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak słychać jak się załącza. Spróbuję jeszcze z tym przekręcaniem.

Dzisiaj z ciekawości zadzwoniłem do ASO zapytać o tą zieloną uszczelkę (oring) ........tylko 79zł........

A więc zrobiłem jak poradził kolega siwy1538 i auto zapaliło bez problemu. W piątek jeszcze posprawdzałem czy gdzieś nie ma nieszczelności, ale nigdzie nie zauważyłem niczego podejrzanego. Wszystko wskazuje że zaworek zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia.

Edytowano przez Pangenitor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pangenitor sprawdz dokładnie czy pompa paliwa się załącza. Miał taki problem w poprzednim aucie też z LPG. Pompa paliwa sie zawieszała i nie podawała paliwa np. po 2-4 dniach. Auto z gazem ma w takim przypadku duży plus. Najpierw odpalałem na gazie po czym od razu przełączenie na benzyne, pedał na 3 tys i pompa się pobudzała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale i tak pompe wymieniłem. Pamiętaj o odpalaniu takim awaryjnym na gazie jeśli pompa Ci zrobi niespodzianke daleko od domu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa tak jak pisałem załącza się na 100%. Na chwilę obecną zamontowałem zaworek zwrotny, zaraz na wyjściu przewodu z baku i auto odpala za pierwszym razem. W przyszłym miesiącu wymienię pompę, a na razie to musi starczyć.

Pompa została wymieniona 3 tygodnie temu. Czekałem tylko na niższe temperatury, i teraz mogę spokojnie stwierdzić , że to była jej wina. Od wymiany auto pali od pierwszego razu, bez względu jak długo stoi i jaka jest temperatura.

Edytowano przez Pangenitor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...