Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mario26011

traci moc i zapala się kontrolka

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów.Tydzień temu stałem się posiadaczem vectry 1.9 150KM 2005r.

Kiedy ochłonołem po zkupie zauważyłem ,że auto zaczyna pożądnie przyspieszać dopiero od około 3000obr.

Dziś kiedy energicznie przyspieszałem auto straciło moc i zapaliła się kontrolka (samochód z kluczem) Po zatrzymaniu , zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika po kolejnym energicznym przyspieszeniu problem powraca,

Z góry dziękuje za porady i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrze by było sprawdzić błedy

Please login or register to see this link.

Edited by matro1234

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obstawiałbym zimne luty w elektronice przepustnicy.Też tak miałem kontrolka i tryb awaryjny do tego. Po przelutowaniu już prawie dwa lata spokój. Ale najpierw oczywiście sprawdź błędy jakie występują bo może być zupełnie inna przyczyna.

Edited by suhy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem bardzo podobny przypadek z tym że u mnie problem z brakiem mocy po kilku gaszeniach pozostał, po sprawdzeniu okazało się ze są poprzecierane przewody od pompy vacuum chwila na wymianę przeodow i problem z głowy

Sprawdź też Egr i czujnik doładowania bo to było następne co podejrzewalem gdyby winowajcą nie okazały się przewody.

Ale podstawa to podpiąć komp

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR wyczysczony, czujnik doładowania też. .Turbina dmucha dobrze bo sprawdzaliśmy pod komputerem w trakcie jazdy. Samochód słabo przyspiesza na niskich obrotach.Żyć zaczyna dopiero od 2500 obr.Czy odpowiedzialny za to nie może być kolektor ssący? Po zdjęciu osłony silnika zauważyłem ,że spod ośki w tym kolektorze wydobywa się chyba olej.


Błąd był jeden -coś ,że za niskie ciśnienie ale dokładnie nie pamiętam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym obstawiał EGR. Zrób mały test, zaślep EGR wycinając z puszki aluminiowej blaszkę, odłącz wtyczkę i tak pojeździj. Będzie Ci się świeciło auto z kluczykiem na desce, ale jak będzie poprawa masz winowajce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...