Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mario26011

traci moc i zapala się kontrolka

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów.Tydzień temu stałem się posiadaczem vectry 1.9 150KM 2005r.

Kiedy ochłonołem po zkupie zauważyłem ,że auto zaczyna pożądnie przyspieszać dopiero od około 3000obr.

Dziś kiedy energicznie przyspieszałem auto straciło moc i zapaliła się kontrolka (samochód z kluczem) Po zatrzymaniu , zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika po kolejnym energicznym przyspieszeniu problem powraca,

Z góry dziękuje za porady i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobrze by było sprawdzić błedy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez matro1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obstawiałbym zimne luty w elektronice przepustnicy.Też tak miałem kontrolka i tryb awaryjny do tego. Po przelutowaniu już prawie dwa lata spokój. Ale najpierw oczywiście sprawdź błędy jakie występują bo może być zupełnie inna przyczyna.

Edytowano przez suhy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem bardzo podobny przypadek z tym że u mnie problem z brakiem mocy po kilku gaszeniach pozostał, po sprawdzeniu okazało się ze są poprzecierane przewody od pompy vacuum chwila na wymianę przeodow i problem z głowy

Sprawdź też Egr i czujnik doładowania bo to było następne co podejrzewalem gdyby winowajcą nie okazały się przewody.

Ale podstawa to podpiąć komp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EGR wyczysczony, czujnik doładowania też. .Turbina dmucha dobrze bo sprawdzaliśmy pod komputerem w trakcie jazdy. Samochód słabo przyspiesza na niskich obrotach.Żyć zaczyna dopiero od 2500 obr.Czy odpowiedzialny za to nie może być kolektor ssący? Po zdjęciu osłony silnika zauważyłem ,że spod ośki w tym kolektorze wydobywa się chyba olej.


Błąd był jeden -coś ,że za niskie ciśnienie ale dokładnie nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał EGR. Zrób mały test, zaślep EGR wycinając z puszki aluminiowej blaszkę, odłącz wtyczkę i tak pojeździj. Będzie Ci się świeciło auto z kluczykiem na desce, ale jak będzie poprawa masz winowajce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...