Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
lukasz17

problem z Temperaturą i nie tylko Vectra B 1.7 TD

Polecane posty

Witam, panowie mam takie problemy ze swoją viki;

1.Gdy jadę 90-100 km/h temperatura jaką łapie vectra to 80-85*C to max w trasie ale po mieście łapie 90*C i tu moje pytanie czy to są takie dziwne objawy walniętego termostatu....???

2.Znalazłem na innym forum jak jakiś pan zadał pytanie ale nie uzyskał odp więc pozwoliłem sobie skopiować to tutaj ..... w tamtym roku wsadziłem nowy alternaotr ale w ostatnim czasie zaczyna się coś dziać,tzn jak odpale auto to obrotomierz pokazuje obroty 900tyś a jak go po chwili przegazuje to w ogóle nie reaguje dopiero tak jak by (się coś rozgrzało) i wszystko wraca do normy... 2 problem to taki że nie świeci się kontrolka ładowania tzn po przekręceniu kluczyka żarówczeka jest dobra, a 3 problem jest taki że gdy np w deszcz wjadę w jakąś dużą kałuże to obroty spadają do 500tyś (albo i niżej) i świeci się kontrolka ładowania...?? I tu moje pytanie co jest...?? Regulator czy któraś dioda..??''''''''''

3. W tamtym roku walneła mi uszczelka pod głowicą, (olej poszedł do wody) i mechanik mi doradził że bym pojezdził na wodzie że by wypłukać układ więc trochę pojezdziłem ale zbliżały się mrozy więc musiałem zalać płynem, ale w zbiorniczku osadziło się takie dziwne coś (przepraszam za określenie) ale mam na myśli taki dziwny brązowy osad i częstoczkami uszczelniacza do chłodnic... No ale przejdzmy do rzeczy czym mam wyczyścić ten zbiorniczek...?? Lałem już chyba wszystko do tego zbiorniczka ocet, kwasek cytrynowy, dimera, rozpuszczalniku itp ale mało co pomogło....

Czekam na waszą pomoc, POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ....


Pomoże ktoś...??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Nie, gdybyś miał walnięty termostat to temperatura na trasie poleciał by Ci na niebieskie pole.

Prawidłowa temp silnika to około 90st, jeżeli wskaźnik pokazuje 80-85, a wentylator chłodnicy załancza się przy wskaźniku ok 95 to ja bym wymienił czujnik temp 1 pinowy który daje tylko sygnał na zegary, u mnie też przekłamywał o ok 5-10st C.

2. nie rozumiem tego pierwszego wywodu, co do altka to ja bym obstawiał regulator, ale trzeba by pomierzyć napięcia w momencie kiedy się to dzieje.

3. Zdemontować zbiornik i porządnie umyć, jak się nie uda to olać i zalać płynem. Jak mocno denerwuje to nowy zbiornik wyrównawczy załatwi problem.

Edytowano przez witek_p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czym by Pan proponował...?? Kupić ten preparat prestona i wlać tylko do samego zbiorniczka...??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...