Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mentorsct

Bicie w kole.

Polecane posty

Witam.

Jakiś czas temu zauważyłem, niepokojące dzwięki dochodza mi z tyłu auta (VC GTS 2004r 2.0 Turbo). Zrobiło się głośniej w aucie. Wymieniłem 2 tylne piasty na nowe SKF. Po wymianie niestety nadal jak jadę słychać takie charakterystyczne bicie. Nie mam pojęcia co to może być :/ opony są gładkie, nie wyząbkowane. Opony mają DOT 2010r. Ja w ciągu roku na nich przejechałem 30tys km. Nie są starte i wyglądają na w miarę ok.

Jak jadę po takim gładkim asfalcie to bicie jest bardziej słyszalne. Ale ogolnie nie zależnie od nawierzchni ja słyszę to bicie. Ogolnie mam wrażenie, że od jakiegoś czasu jest głośniej w aucie. A wymieniłem już w sumie 3 piasty w aucie na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to w koncu slychac czy bicie?

felgi proste?

kola wywazone?

jakiegos kraweznika nie zaliczyles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koła wyważone. To taki dziwny dźwięk jest. Kolega się śmiał, że obłakany jestem jakiś bo on nic nie słyszy. Ale ja wiem jak auto jeździło wcześniej. Tego dźwięku nie było słychać na pewno. Nie wiem czy coś da jak przełożę lewy tył z lewym przodem miejscami.

Felgi są proste, zadnej przygody nie miały. Fakt, że codziennie robię podjazd pod krawężnik tak ze 2-4cm i skręcam z ulicy w lewą stronę (czyli najpierw najeźdzam lewym przodem, potem prawym przodem, lewym tyłem i prawym tyłem i dalej jadę po piaskowej drodze). Ale to podjeźdzam spokojnie na 1 tak aby się auto wtoczyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do kumatego wulkanizatora niech sprawdzi czy opona nie jest krzywa, ostrego hamowania ostatnio nie miałeś?

Opony nie lubią krawężników mozliwe, ze drutowka w oponie puściła i juz nie będzie sie idealnie kręciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W starej VB też miałem szumy, mechanior powiedział że to piasty,wymieniłem dwie z tyłu na SKF i dalej to samo, dopiero jak przełożyłem opony na zimowe to wszystko ucichło (a letnie to były Kormoran całkiem jeszcze niezły bieżnik miały).

Tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej były wyschodkowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyząbkowane opony, też to miałem, na przeglądzie niby amory jeszcze przechodzą ale są już za słabe i ząbkuje. Chyba niepotrzebnie piasty wymieniłeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziwne, że zawsze gdy komuś coś buczy/huczy, kierownica drży, auto skręca to wszyscy sprawdzają wszystko tylko nie opony bo są "jeszcze ładne", od opon takie zabawy się zaczyna bo to one zwykle są powodem większości przygód o tej tematyce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to amory za słabe i ząbkuje? Nie kumam tego?

Amory w lutym na tyle montowałem oryginał SACHS. Przejechałem na nich od lutego ze 20tys km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony kierunkowe czy asymetryczne posiadasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam opony 215/50/17 Yokohama C drive. Nie wiem co to za typ opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektóre opony mają po prostu tendencje do ząbkowania i stan zawieszenia nie ma tu znaczenia.

Kupiłem swoją Astre H na Fuldach i wszystkie 4 opony buczały że nie dalo sie jezdzic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No to w przyszłym roku nadają się do wymiany. 5 lat akurat.

Jedną rzecz co może zrobić sam to odkręcić koła i zobaczyć czy nie ma buł na boku opony.

Druga to jechać z kołami na wyważarkę i z daleka patrzeć jak maszyna zakręci czy opony nie są jajowate.

Tylko, że tu by też było bicie a ty piszesz tylko o odgłosach. Trzecia opcja najpewniejsza - założyć inne opony / koła na test.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...