Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Jazzikk

Z19DTH NIE ODPALA! [FILMIK]

Polecane posty

Witam , zamieszczam filmik z porannego "odpalania" mojej VC. Co moze być przyczyną? Dodam tylko,że przy kolejnych próbach odpalenia wskazanie paliwa z prawdziwego (blisko rezerwy) wzrosło do full zbiornika oraz to,że vectra od paru dni ciężko odpalała(powoli się wkręcała,ale jednak dawała radę).


[url=

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słabe aku, podładowałbym i wtedy zobaczył,

robisz krótkie trasy?, jazda w miescie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,jeżdżę głownie po mieście. Po wyjęciu aku muszę poźniej kombinować coś z komputerem czy odpinam, ładuję i podpinam bez zmartwień? Dodam,że aku nie ładowałem od 2,5 roku ani razu.

Edytowano przez Jazzikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w niektórych wersjach z tc to trzeba kalibrować czujnik kąta skrętu po wyjęciu aku,

a robisz to tak że kręcisz kierownicą w lewo do oporu, potem w prawo do oporu.

A poza tym że się zegarek zresetuje nic więcej nie trzeba.

Pozdrawiam,

tremek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba że masz jeszcze domykanie szyb, to wtedy opuszczasz i podnosisz szyby do oporu żeby ustawić krańcówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam mam , a opuszczam z pilota czy przyciskiem? Dzięki za pomoc, idę zaraz do pracy,więc jutro wyjme akumulator bo nie moge znalezc klucza do odkręcenia. Dam znać czy pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z przycisku w drzwiach, możesz wyregulować wszystkie z drzwi kierowcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szyby wystarczy przytrzymać ich zamykanie przez chwile ( jak są zamknięte ) , nie trzeba ich otwierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasami może być tak że po ładowaniu aku i tak przy rozruchu padnie bo nie trzyma prądu. Wtedy to tylko wymiana na nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nic nie trzeba kalibrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akumulator podpięty do prostownika , rano się okażę co w trawie piszczy.


Vectra zapaliła z pierwszego grzmotu,ale wydaje mi się,że przed zimą i tak AKU do wymiany , bo to jeszcze Niemiecki GM, od kupna auta nie ruszałem aku. Wybór Padł na Varta Black 70ah 640A , co o tym sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GM aku 70 ma prąd rozruchu na poziomie 800.

Więc varcie brakuje tak 160

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten aku na bank będzie szrotem za jakis niedługi czas - do pierwszych przymrozków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co byście radzili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tamtym pytaniem chciałem się dowiedzieć jaki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ze strony bosch.pl

Akumulator Bosch S4 315x175x175 80Ah, 740A,

Akumulator Bosch S5 315x175x175 85Ah, 800A,


ale to chyba przesada skoro oryginał słabszy więc wziął bym coś tego typu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


albo ten (ja taki mam juz 4 rok w 2.0 DTI)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez marcinek180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akurat mam bosha s5 i jestem średnio zadowolony, w 2 zimę po zakupie musiałem do domu targać aby podładować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba zdecyduję się na tą future, bo jak przeglądałem forum to dużo ludzi wozi taki akumulator. Dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam s5 to kupa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

S5 to shit, lepiej sobie kup najtańszego KAGERa, a wytrzyma tyle co S5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja swoja centre future kupiłem 10.01.2010r i jak do tej pory jestem z niej zadowolony. Co prawda zawsze przed zimą doladowywuje aku ale to tylko i wyłącznie ze wzgledu, że robię małe przebiegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech te forumowe opinie... Trzy lata temu wszyscy odradzali Centre a chwalili S5, teraz jest na odwrót...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem aku voltmaster producent Exide właściciel Centry i już 3 zimę nie mam z nim problemów, w drugim aucie też mam ich aku i z nim również nie mam problemów od wymiany czyli jakiś 2 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już mi zamąciliście

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Kager widzę jakiś tani i prąd rozruchowy <700A,wiec chyba odpada. Zostanę przy tej Futurze. Zbigos jak zawsze konkretnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...