Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Luki1232

Dziwna wibrcja i nagły brak sprzęgła przy odpaleniu.

Recommended Posts

Witam.
Vectra 1.9 CDTI 2006r. przebieg 100tys.
Dziś i jakiś tydzień temu spotkałem się z dość dziwnym problemem. Otóż przy odpaleniu silnika przy wcieśnietym pedale sprzęgła, silnik a raczej samo sprzęgło dostaje doś dziwnych wibracji ,odglos jest taki jak by silnik dostał lewych obrotów a pedał sprzęgła wpada w podłogę i się nie podnosi. Kompletny brak sprzęgła. Pomaga jedynie zgaszenie silnika, odciągnięcie pedału nogą i ponowne odpalenie. Czy to są objawy padającego dwu-masa?? czy problem leży jeszcze gdzieś indziej.
Jeśli problem był już poruszany na forum to prosze link i przeniesienie. Dzięki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi sie wydaje ze lozyskooporowe(wysprzeglik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, chciałbym się podłączyć z moim problemem.

Wymieniłem ostatnio sprzęgło i koło dwumasowe. Po wymianie samochód dostał dziwnych wibracji. Najgorzej jest na zimnym silniku po nocy. Jak się rozgrzeje to są słabsze.

Na początku myślałem że może silnika ni ułożyli po wymianie i oddałem jeszcze raz ale po ułożeniu dalej jest to samo. Poduszki pod silnikiem podobno są ok.

Może ktoś ma pomysł co to może być bo trochę mnie to denerwuje. Dodam że silnik chodzi równo i nie słychać żadnych stuków więc ośmielam się twierdzić że dwumas jest ok.

Kupiłem komplet LUK.

Ostatnio zapaliła mi się kontrolka niskiego poziomu oleju. Jak sprawdziłem na bagnecie to był jest prawie na samym dole. Czy to może być przyczynę tych drgań. Wydaje mi się że nie ale proszę o opinie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś coś czytałem o VB że w niej sprzęgło jest powiązane z układem hamulcowym, że po wymianie płynu hamulcowego trzeba też coś odpowietrzyć przy skrzyni.

Nie wiem czy w VC jest podobnie, może coś jest w takim razie z płynem hamulcowym (ubytek lub zapowietrzenie). Czytałeś może jak to jest w VC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamulce i sprzęgło są na tym samym płynie i co idzie za tym na tym samym zbiorniczku wyrównawczym. u mnie sprzęgło było odpowietrzone po wymianie. i nadal trzęsie całą budą. Płyny też nie ubywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...