Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Luki1232

Dziwna wibrcja i nagły brak sprzęgła przy odpaleniu.

Polecane posty

Witam.
Vectra 1.9 CDTI 2006r. przebieg 100tys.
Dziś i jakiś tydzień temu spotkałem się z dość dziwnym problemem. Otóż przy odpaleniu silnika przy wcieśnietym pedale sprzęgła, silnik a raczej samo sprzęgło dostaje doś dziwnych wibracji ,odglos jest taki jak by silnik dostał lewych obrotów a pedał sprzęgła wpada w podłogę i się nie podnosi. Kompletny brak sprzęgła. Pomaga jedynie zgaszenie silnika, odciągnięcie pedału nogą i ponowne odpalenie. Czy to są objawy padającego dwu-masa?? czy problem leży jeszcze gdzieś indziej.
Jeśli problem był już poruszany na forum to prosze link i przeniesienie. Dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi sie wydaje ze lozyskooporowe(wysprzeglik)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się podłączyć z moim problemem.

Wymieniłem ostatnio sprzęgło i koło dwumasowe. Po wymianie samochód dostał dziwnych wibracji. Najgorzej jest na zimnym silniku po nocy. Jak się rozgrzeje to są słabsze.

Na początku myślałem że może silnika ni ułożyli po wymianie i oddałem jeszcze raz ale po ułożeniu dalej jest to samo. Poduszki pod silnikiem podobno są ok.

Może ktoś ma pomysł co to może być bo trochę mnie to denerwuje. Dodam że silnik chodzi równo i nie słychać żadnych stuków więc ośmielam się twierdzić że dwumas jest ok.

Kupiłem komplet LUK.

Ostatnio zapaliła mi się kontrolka niskiego poziomu oleju. Jak sprawdziłem na bagnecie to był jest prawie na samym dole. Czy to może być przyczynę tych drgań. Wydaje mi się że nie ale proszę o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś coś czytałem o VB że w niej sprzęgło jest powiązane z układem hamulcowym, że po wymianie płynu hamulcowego trzeba też coś odpowietrzyć przy skrzyni.

Nie wiem czy w VC jest podobnie, może coś jest w takim razie z płynem hamulcowym (ubytek lub zapowietrzenie). Czytałeś może jak to jest w VC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hamulce i sprzęgło są na tym samym płynie i co idzie za tym na tym samym zbiorniczku wyrównawczym. u mnie sprzęgło było odpowietrzone po wymianie. i nadal trzęsie całą budą. Płyny też nie ubywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...