Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ChrisGTS

Stukanie / pukanie spod maski .

Polecane posty

Witam , mam poważny problem , otóż jak kupiłem auto stukalo cos spod maski podczas ruszania, nie zwracałem na to uwagi bo moj były signum robił to samo i uważałem to za normalne . Przyszedł czas na sprzedaż auta i straciłem przez to pukanie juz 3 klientów . Dźwięk dochodzi na wolnych obrotach przy ruszaniu takie głuche pukanie , jakby guma o gumę pukała , panowie w serwisie Opla tez nic nie znaleźli . Jak złapie sie przedniego pasa pod maska to czuje tez te stuki które przenoszą sie na cała karoserię . Przetrzepalem całe Google polskie i niemieckie i nic nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ułatwił byś trochę sprawę jakbyś zapodał jakiś filmik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Srobuje nagrać , mam nadzieje ze bedzie cos słychać na filmie

Dobra filmik juz mam , słychać bardzo dobrze , teraz pytanie jak go przesłać . Telefon potrzebuje wi fi żeby przesłać film na yt . Gdzie moge jeszcze rzucić ? Jestes moze na fb dostępny to bym ci wysłał w pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To przenieś go na kompa , a z kompa na YT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze ja na to nie wpadłem :/

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> za 15 min bedzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

. za chwile sie przetworzy i bedzie dzialac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie poszedłeś i od sąsiada z balkonu nie nagrywałeś .

Nazwałeś temat stukanie spod maski a siedzisz w samochodzie i nagrywasz.

Na moim laptoku nic nie słychać.

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ja tez nic nie słyszę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poza tym weź uzupełnij profil . Nie wiadomo z jakim silnikiem masz auto i z którego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod maska tego nie słychać w ogóle tylko wewnątrz i dźwięk dochodzi z przodu . Daj głośniej to takie jakby drgania sa

Z18xe 2003

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie podłączyłem drugie głośniki ale mimo to niewiele słychać. Niby coś słychać ale tak słabo że nie jestem w stanie cokolwiek wywnioskować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to takie ciche pukanie , miałem wrażenie jakby wybita poducha silnika była . Przyjeżdżają ludzie kupić 11letnie auto i chodzą jak lekarze ze słuchawkami i wszędzie wszystkiego słuchają :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co myślałeś że przyjadą rzucą 15 koła na stół i pojadą .


Jak przyjeżdżają to włączaj radio na Full żeby zagłuszyć pukanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego mam to samo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

pewnie nasila się pod obciążeniem silnika jak np. włączysz ogrzewanie tylnej szyby lub ruszysz kierą co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak Wigo ! Wiesz co to moze byc ?

Nie trzeba radia na full włączać , trzeba sie przysłuchać żeby pukanie słyszeć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście ja poddałem się ! , ale powiem tylko że zdejmowany miałem pasek PK i dalej to samo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

wniosek jest taki że problem na pewno nie tkwi w osprzęcie napędzanym przez niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez ściągałem pasek bo myślałem ze alternator albo napinacz ale jednak nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To może takie odgłosy dobiegają od alternatora bo po włącznie w/w urządzeń jest obciążony.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej napisane zostało . Pasek był tez ściągany . I słychać było nadal

I panowie w serwisie Opla tez nie pomogli :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też tam byłem i oczywiście nic nie słyszą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_39.gif" alt=":39:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No trudno , to sie nie pozbede auta:) mimo wszystko dziękuje panowie za uwagę i checi pomocy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś naprowadzę... może.

Czy te stuki pojawiają się jak się ruszy kierownicą? Tzn. obciąży wspomaganie? Jeśli tak to miałem u siebie to samo jak miałem uszkodzony czujnik kąta skrętu i jak przez to zaczęło szwankować wspomaganie. Po naprawie pukanie znikło. Przyjrzyjcie się pompie wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to związku z pompą gdyż słychać to nie dotykając kierownicy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego Chris mam winowajcę tych stuków

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_loli.gif" alt=":loli:">

problem leży po stronie górnych mocowań chłodnicy.

Musisz wcisnąć coś miękkiego np.kawałek gumy lub filcu miedzy poduszkę chłodnicy a ten blaszany uchwyt,

lub druga opcja - wymienić całe górne mocowanie.

Powodzenia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...