Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

klex92

x25xe problem z obrotami

Polecane posty

Witam, jestem aktualnie po swapie i mam problemy z równą praca silnika. Sprawa wygląda tak odpalajac auto obroty utrzymują się na 900obr i jest spoko dopóki nie wcisne pedału gazu, po jego łagodnym wciśnięciu wkreca się max do 4tys i dalej już nie da rady bo zaczyna go dusić i gaśnie... A jak wcisne gwałtownie pedał gazu to odrazu go przytyka i gaśnie. Czujnik położenia wału jest nowy. Może coś jest nie tak z przepustnica?. Świece są nowe, gumy na kolektorach sprawdziłem i są dobre. Nie wiem co może być nie tak...?Dodam jeszcze, że przed kupnem miałem okazję się przejechać i wszystko chodziło jak należy, a silnik jest po remoncie i ma przejechane zaledwie 10tys km.

Edytowano przez klex92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cewka dobra? kolejność przewodów sprawdzałeś między cewką, a świecami? Check się świeci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, check się świeci, jakiś błąd był z przewietrzaniem baku? Czujnik obrotów silnika sygnał: stały. Takie błędy pokazuje mi komp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kody bledow podaj

a nie ich wyjasnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz źle podpięty albo w ogóle nie podłącząny zawór odpowietrzania baku, dlatego silnik głupieje.

Zawór znajduje się na obudowie filtra powietrza, dochodzą do niego dwa podciśnienia. Zobacz czy przewody są podpięte oraz kostka zasilająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to co Jarku piszesz to mam podpięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale może zawór jest uszkodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lub też przewody są źle doprowadzone


Sprawdź jeszcze czy któraś z gum kolektora nie jest pęknięta, musisz rozkęcić baranka zdjąć gumy i je powyginać na boki inaczej łatwo jest przeoczyć nieszczelność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo popsikać plakiem na te gumy i obserwować czy obroty rosną, chyba też powinno podziałać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś zobaczę to co pisaliscie, a przy okazji podepne pod kompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj numer błędu tego czujnika bo nie wiadomo czy chodzi o czujnik wału czy rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tak, co do błędów P0550, P0410, P0120. I teraz parametry sond po odłączeniu potencjometra przepustnicy sonda 1- 107,3. Sonda 2- 224,4 mv otwarty 780. A po podłączeniu potencjometra sonda 1-39mv sonda 2-136mv przy 750 obr przepływ powietrza przez przeplywke wynosił 13,4kg/h. Dodam, że po odpieciu potencjometra przepustnicy silnik udało mi się wkręcić do odciny i jego praca była dosyć przyzwoita, ale i tak jeszcze falowaly trochę obroty. Narazie mam przykrecone same portki. Gruszki dostają podciśnienie ale nie mają sterowania elektrycznego, zawór odpowietrzenia baku jest otwarty na wyłączonym silniku, z czym ma być to podczepione?, u mnie jest to podpięte przepustnica-kruciec od płynu chłodzącego obok cewki

?

Edytowano przez klex92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobacz też czy wszystkie węże podciśnienia są dobrze podpięte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od tych błędów może świecić się check, bo u mnie się świeci cały czas...

Pomoże ktoś, bo już nie mam punktu zaczepu? Sondy są nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej może.

Snajdź w sieci lub na forum schemat połączeń podciśnień i zweryfikuj czy masz dobrze wszystko podpięte, moim zdaniem nie. Niestety na odległość nie pomogę w tej materii, nie mam vałki już prawie 2 lata więc z pamięci to tak ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ma ktoś może schemat podłączen podciśnien w v6?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie objawy miałem w galancie, jak był uszkodzony przepływomierz. Odlacz go i zobacz czy problem minął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak by to była przeplywke to komputer by mi to raczej pokazał.

Może przez czujnik położenia wałków? Bo jak go odpinam to silnik chodzi tak jak chodził czyli chu... A błędu od wałków na kompie nie pokazuje. Juz nie wiem gdzie szukać...A check się świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pokaże. Komputer pokaże jeżeli masz nienormalne odczyty, czyli poza skalą. Jeżeli odczyty są poprawne ale nieadekwatne do przepływu powietrza, silnik głupieje. Zrobisz jak chcesz, ja tylko napisałem jak było u mnie i się sprawdziło.

A dokładnie to problemem był gaz 2 generacji co kichnął kiedyś i wywalił sitko z przepływki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego przeplywke mam sprawna.

Jest też opcja, że mam coś z pompka paliwa, bo wspomagając się "plakiem" silnik zaczął normalnie reagować na dodawanie gazu. Po wymianie pompki 0 efektów, nadal się dusi i nie reaguje na gaz.

Może ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze mógłbym sprawdzić? A może to sterownik?

Edytowano przez klex92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro jeszcze raz sprawdzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było coś robione z rozdządem? Może pasek przeskoczył na którymś kółku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro wspomagając się plakiem silnik chodzi lepiej to masz lewusa i to sporego.

Jak pisał JarekS, gumy do zdjęcia i sprawdzenia. V6 jest bardzooo wrażliwa na lewe powietrze w dolocie.

Sam mam małe przedmuchy ale u mnie jedynym problemem z tym związanym jest falowanie czasami obrotów.

Zbieram się do założenia silikonowych łaczników które leżą w szafce tylko nie mam kiedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z rozrządem jest wszystko dobrze. A co do lewego powietrza to znalazłem tylko jedna nie szczelność w ssacym. Jutro auto idzie do elektryka, bo wydaje mi się, że tam leży mój problem. Chyba że jak wymienialem wiązke kabinową na ta z 2.5 to czegos nie podłączyłem?. Silnik przed zakupem śmigal aż miło, a teraz po wsadzeniu do mojej vb są problemy..

Pod przepustnica wychodzi końcówka od jakiegoś podciśnienia tylko nie wiem które podciśnienie mam tam wpiac? A zawór od odpowietrzenia baku powinien być cały czas otwarty?. Jeszcze zauważyłem, że mam tylko włożony a nie przykrecony wąż od odpowietrzenia silnika(jak dobrze myślę).

Edytowano przez klex92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...