Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

danielprg

Olej w elektronice przepustnicy- naprawa ? mozliwoscie

Polecane posty

Witajcie, borykam sie z ciaglym problem oleju na plytce elektroniki, gdy sie pojawia tam wieksza ilosc, auto kule na obrotach i zdycha, nie namierzylem nowej przepustnicy kupno uzywki to mozliwosc kupienia tego samego, na allegro jeden gosc regeneruje niby te przepustnice ma ktos jakas wiedze co zrobic aby ten nieszczesny olej sie nie pojawiał w przepustnicy?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko z tym coś zrobić, miałem to samo więc kupiłem uzywke ( była sucha) ale elektronika była padnieta, na koncu kupiłem nową

Wiem ze te 800 zł to dużo ale czasami nie ma wyjścia

Spróbuj regeneracje może pomoże

Edytowano przez krystian8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej ja regenerowałem u tego gościa a allegro.Odpukać w niemalowane, ale dwa lata już jeździ bez problemu w 1.9DT

Przyjrzyj się turbinie może puszcza olej...

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a miales wczesniej olej w elektronice

Edytowano przez danielprg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak było tam mokro - płytka w całości zakryta olejem była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a rozbierale po jego regeracji zalewal ja czyms?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozbierałem. Wszystko po dziś dzień jeździ bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, sorry, że odkopię temat, ale nie widzi mi się co miesiąc czyścić przepustnicy.

Jak wygląda ta regeneracja, podjął się ktoś jeszcze tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakiś czas temu borykałem się z tym samym problemem (zalana elektronika). Przepustnica chodziła do czwartku poprzedniego tygodnia ,tak więc postanowiłem ją wymienić . Ale teraz po wstawieniu nowej mam inny problem . Po uruchomieniu silnika widzę ,że klapka w przepustnicy się nie zamyka, tylko przy dodaniu obrotów . Czy ta reakcja nie powinna być odwrotna ? Po uruchomieniu silnika klapka nie powinna się zamknąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klapa sie zamyka jak gasisz silnik, jeżeli się niezamknie to masz telepanie silnika gdy go gasisz, przy uruchomionym jest otwarta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znaczy , że jak dodaje gazu to klapa się przymyka ? Zastanawiam się , ponieważ widziałem kilka filmików jak działa przepustnica i za każdym razem jak uruchomili silnik to klapa się zamykała . Ale jeżeli tak ma być to ok. Wszystko gra . Dziękuję za info .


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filmy które wstawiłeś pokazują silniki benzynowe. To co nazywamy przepustnicą w dieslu jest raczej klapą gaszącą. U Ciebie jest wszystko OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aaa . Poprostu myślałem ,że wszystkie przepustnice/klapy działają tak samo. Dzięki za uświadomienie . Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zakładać kolejnego tematu zapytam tutaj - szukam sprawdzonej firmy, która zajmuję się regeneracją przepustnic 1.9cdti. Ktoś coś wie do kogo warto "uderzyć" ?

Edytowano przez B@rtecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SPECELEKTRO polecam robiłem tam i nie narzekam juz z rok ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź właśnie zamówiłem tam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Przepustnica dzisiaj wlasnorecznie wymieniona. Silnik teraz gaśnie miękko, bez zbędnych szarpnieć. Stara przepustnica nie przechodziła testu fejsem, był obecny bląd siłownika. Wcześniej była już czyszczona, a w elektronice było dużo oleju, który wyciekał przez wtyczkę na węże gumowe znajdujące się pod przepustnicą.

Symbol przepustnicy dla silnika z19dt - 48CPD1.

Edytowano przez B@rtecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Koledzy, a czym się różni przepustnica 48CPD1 od 48CPD4 i czy można je stosować zamiennie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Koledzy, a czym się różni przepustnica 48CPD1 od 48CPD4 i czy można je stosować zamiennie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

48CPD4 brak jest kanału EGR także nie przykręcisz rurki od zaworu EGR bo nie ma gdzie...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zanim wymienicie przepustnicę, lub oddacie ją do regeneracji przyjrzyjcie się dokładnie (nawet przez lupę) lutom na niej. U mnie też wyświetlał się błąd siłownika przepustnicy, czasem samochód wchodził w tryb serwisowy (muł straszny). Gdzieś na angielskich forach znalazłem informację, że winne mogą być luty. Od jakiegoś czasu do cyny nie dodaje się ołowiu i luty są bardziej "kruche", pod wpływem drgań potrafią pojawić się małą pęknięcia. Wystarczy wtedy poprawić luty. Jak miałem ją wymieniać, czy regenerować, to czemu nie spróbować naprawić samemu. Jak się uda zawsze kilka stówek zostanie w kieszeni, a jak się nie uda to i tak do regeneracji lub wymiany. Wymyłem płytkę pod bieżącą wodą, wysuszyłem, przelutowałem, zostawiłem jeszcze na kilka godzin na słońcu, żeby na 100% pozbyć się wilgoci (okres letni) i zamontowałem. Od kilku lat (chyba ze 4) przepustnica działa bez zarzutu.

Warto spróbować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...