Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dam9an

Przebiegi w silniku 3.2 V6 i 2.8 V6

Polecane posty

Witam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Interesuje mnie trwałość tego silnika. Jakie przebiegi osiąga ten motor?

Jakie przebiegi osiaga silnik 2.8V6 250KM? Może ten jest trwalszy od 3.2 (w co wątpie;) ale kto wie)

Wiem, że w astrach g silniki osiągały spokojnie ok 400 000 km, w dwulitrowych turbo niestety już przed 200 000km silniki padały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponoć z32se to bardzo dobra i trwała konstrukcja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A coś więcej ktoś napisze?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez bym chętnie poczytałem coś więcej szczegolnie o tym rozrzadzie w 2,8 bo ponoć taki drogi ze kredyt trzeba brac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

A inni znowu piszą koszta z rzędu 2-3 tys i to w ASO chciałbym w koncu znać konkrety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2-3 tys. to pewnie 2.0. W 2.8 części podobno 5-7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy pisza PODOBNO CHYBA SLYSZALEM, koszt rozrzadu w 2.8 moze sie zamknac w 4500zl jak juz sie sypnie. Osobiscie w tym momencie nie muszac patrzec na spalanie auta jakbym kupowal vc to kupilbym tylko i wylacznie ten motor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jestem zadowolony zarowno z 2.8 i 3.2.Owszem 3.2 to dobra jednostka,stara kontrukcja jednostki jest jej zaleta bo 2.8 lubi sie juz duzo czesciej psuc.Koszt rozrzadu do 2.8 to srednio 4.5-6.5 kola ale jesli zrobic mu mala regeneracje w odpowiednim czasie to bede duzo mniejsze.Kwestia dorwania dobrego egzemplarza bo przebieg to nie wszystko.Tak samo z kobietami nie jedna 40stka jest lepsza jak 18stka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może i tak ale 40 dobra raczej na krótko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A wracając do tematu: rozumiem, że w przypadku awarii rozrzadu koszt to 5 tysi? A ile kosztuje zwykła wymiana okresowa jakiej się dokonuje co 90 000?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli sie rozrzad rozsypie to koszta beda adekwatne to uszkodzen tym spowodowanym.Wymiana rozrzadu tyle wlasnie kosztuje a bolaczka wykryta w pore powinna sie w 2 tys zmiescic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji jeszcze zapytam o silnik z20net. Nie chciałem silnika oplowskiego z turbo bo to szmelc ale ten ponoc pochodzi z saaba. Mozecie cos o nim napisac: jakie przebiegi wtrzymuje, jak z trwałością tego motoru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

c20let to szmelc?

mam z20net przebieg 237 tys i nie narzekam, pierwsze turbo pierwsza dwumasa i ori rozrząd.

Akurat ten silnik to najlepszy dostępny pod maską VC, tanim kosztem można z niego wycisnąć 230 KM.

Poza tym cała reszta jest opisana na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy c20let ale z20let montowany w astrach g owszem. Silnik nadawał sie do remontu przed 200 000. Dlatego ważne są dla mnie przebiegi tego z20net bo nie wiem czy jest sens nim sie interesować. Niestety 3.2 jest jak na lekarstwo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Skąd masz takie info ? Jeśli nie było w nich jakiś wad fabrycznych to że nadawały się do remontu raczej wynikało z obchodzenia sie z silnikiem.

Wyciąganie wniosku na podstawie jednej jednostki napędowej jest bezpodstawne.

Z resztą w dzisiejszych czasach nawet nowy slinik po kilku tyś km nie zależnie od producenta może się okazać złomem.

3.2 jest zdecydowanie więcej niż 2.0 T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

popieram

każdy silnik (nie mający wad konstrukcyjnych) przy odpowiedniej eksploatacji zrobi 400tys km

pod warunkiem ze np od nowosci nie traktuje sie go przegladami Long Life

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a co do 3,2 to znam egzemplarze mające po 400 tys i chodzą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

w 2,8 na pewno rozrząd tyle nie wytrzyma choc z drugiej strony jak wytrzyma 200tys to w 3,2 juz dwa razy trzeba bedzie zmieniac pasek a to tez juz pewna sumka sie uzbiera

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wnioski wyciągnąłem nie tylko na podstawie mojego auta ale także na podstawie forum astra coupe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Remis na otomoto jest 5 3.2 i 5 2.0T

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wapie ze na necie jest tylko 5 egzemplarzy z silnikiem 3.2 a jeszcze zawsze mozna poszukac gdzies indziej jak u polskich handlarzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na allegro już widać wyraźniej róznice 3.2 16 szt

2.0 11szt w tym 3 auta nie godne uwagi;p a reszta już wisi chwile.

Zresztą jesli zamierzasz kupić Vectre i masz realny budżet na to, to skontaktuj się z Grześkiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

On ściąg w większości 2.0 auta idą na pniu, a to o czymś świadczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Idealnie to ująłeś.

Chcesz na prawdę dobre auto? Skontaktuj się z profesjonalistą.

Osobiście mam 3.2 i zero zero zero zero problemów z silnikiem (oczywiście wynikającymi z normalnej eksploatacji).

Zrobiłem póki co 12 tys km. i nic nie trzeba robić, od czasu do czasu jedynie trzeba "przepalić" wszystko i tyle.

Z resztą?

Co może się popsuć w prostym silniku 3.2?

Przewaga nad 2.8 = wsiadam gaz w podłogę, koniec trasy, gaszę silnik i odchodzę, zero stresu.

Żadnej turbiny, żadnych zbędnych filtrów czy czegokolwiek.

Wymiana kompletnego rozrządu + pompa wody kosztowała mnie ok 600zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak słyszę takie wypowiedzi to mi się śmiać chce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jaki przebieg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja zrobiłem w rok 60 tys swoją 3.2 i w sumie po za dwumasą i świecami oraz jednym wyciekiem z okolic termostatu nic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to też się wypowiem. 3.2 w dwa lata ponad 40k km. Prawie wszystko na gazie. Przy samym silniku to oleje filtry ale to oczywiste. Świece dwa razy, raz kompletny rozrząd i uszczelki pod pokrywami zaworów bo po zakupie ciekły. Do tego mam niedrożny katalizator ( tylko błąd - innych objawów nie ma na razie) I jedna nieszczelność dolotu była przez co sądy wariowały ale już zrobione tak to nic się nie działo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sondy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dodam tylko że jak bym zmieniał na nowsze auto to 2.8T bym brał mimo kosztów którymi straszą na forum

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez ble

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak samo podłącze się pod temat.

Użytkuję Siga z32se od 2 lat. Przez ten okres przejechane ponad 50k km. Jazda na przemian, miasto-lpg, trasa-pb - (tak dla higieny).

Nic się nie dzieje, żadnych ingerencji w silnik. A rozrząd oczywiście wymieniany po zakupie. Tak poza tym tylko części eksploatacyjne. Na początku miałem pewne obawy przed tym silnikiem, że pali, że części - ogólnie dużo strachu o nic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Na szafie już jakiś czas temu stuknęła 2 z przodu i nic się nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...