Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kamil2188

potrzebuje pomocy problem z walem korbowym vectra 1.8 2004

Recommended Posts

Witam mam problem ze swoja vectra c 1.8 2004. Mianowicie mialem wyciek oleju na wale od strony skrzyni po wymianie cielko i wymienilismy na drugi i cieknie jeszcze bardziej. Mechanik mowil ze ponoc walk ma za duzy frez czy wrzer i bedzie cieklo to nie wina simeringu. I niewiem czy ma racje czy oplaca sie robic remat czy nowy silnik, ogolnie jestem zalamany bo auto mam miesiac dodoam ze ma przebiek 160 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego kiedyś brat w innym aucie miał podobny problem. Po wymianie ciekło jeszcze bardziej z tym że było to od strony rozrządu. Nie wiedzieliśmy co zrobić. Skończyło się na DOKŁADNYM oczyszczeniu wszystkiego drobnym papierem ściernym i włożeniu nowego uszczelniacza. I było ok. Zwróć uwagę że te same uszczelniacze od różnych producentów mogą różnić się delikatnie wymiarami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi uszczelniacz jak i pierwszy kupilem w serwisie opla. Mechanik wymislil i przekonywal mnie ze to wal ma wade bo jest wyzlobiony rant i ponac jak sie zalozy nowy simering to bardzie wpada w ten rant i dlatego cieknie.


Nie wiem co mam robic czy ten wal naprawde jest trafiony?? jak to sprawdzic i czy moze jest inny powod tego ze cieknie. A i jeszcze jedna wazna rzecz ze to co cieknie to jest jak kit gesta maz. Dodam tez ze skrzynia od srodka byla brudna tak jak by smar osad i nie wiem czy przypadkiem ten olej silnikowy jak sie rozgrzeje to rozpuszczza ta maz i splywa razem i dlatego bo jak bralem w palce to bardzo geste czy moze to tylko ten brud splywa jak sie silnik sie nagrzeje czy poprostu sie tak tylko pocieszam a to poprostu rozgrzany olej z tym syfem splywa. co myslicie??


Mechanik mowil mi jeszcze cos takiego ze ona moze dlugo stala i poprostu simering tak zesztywnik i stad ten rant. I czy to mozliwe zeby simering wyrobil taki rant w wale???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego kup uszczelniacz poza ASO i spróbuj jeszcze raz go założyć. Może akurat będzie trochę ściślejszy. Niech mechanik wyczyści wał drobniutkim papierem ściernym, tak żeby zlikwidować ten rant. Można też skrócić sprężynkę na uszczelniaczu ale nie wiem czy akurat w tym przypadku zda egzamin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ze wprowadzanie w blad bo to nie rant tylko rowek na wale jest i jest dosc gleboki. Domyslam sie ze nie powwino byc go wogule, I czy kombinowanie z innym simeringie czy skracaniem sprezynki pomoze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...