Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kamil2188

potrzebuje pomocy problem z walem korbowym vectra 1.8 2004

Polecane posty

Witam mam problem ze swoja vectra c 1.8 2004. Mianowicie mialem wyciek oleju na wale od strony skrzyni po wymianie cielko i wymienilismy na drugi i cieknie jeszcze bardziej. Mechanik mowil ze ponoc walk ma za duzy frez czy wrzer i bedzie cieklo to nie wina simeringu. I niewiem czy ma racje czy oplaca sie robic remat czy nowy silnik, ogolnie jestem zalamany bo auto mam miesiac dodoam ze ma przebiek 160 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego kiedyś brat w innym aucie miał podobny problem. Po wymianie ciekło jeszcze bardziej z tym że było to od strony rozrządu. Nie wiedzieliśmy co zrobić. Skończyło się na DOKŁADNYM oczyszczeniu wszystkiego drobnym papierem ściernym i włożeniu nowego uszczelniacza. I było ok. Zwróć uwagę że te same uszczelniacze od różnych producentów mogą różnić się delikatnie wymiarami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drugi uszczelniacz jak i pierwszy kupilem w serwisie opla. Mechanik wymislil i przekonywal mnie ze to wal ma wade bo jest wyzlobiony rant i ponac jak sie zalozy nowy simering to bardzie wpada w ten rant i dlatego cieknie.


Nie wiem co mam robic czy ten wal naprawde jest trafiony?? jak to sprawdzic i czy moze jest inny powod tego ze cieknie. A i jeszcze jedna wazna rzecz ze to co cieknie to jest jak kit gesta maz. Dodam tez ze skrzynia od srodka byla brudna tak jak by smar osad i nie wiem czy przypadkiem ten olej silnikowy jak sie rozgrzeje to rozpuszczza ta maz i splywa razem i dlatego bo jak bralem w palce to bardzo geste czy moze to tylko ten brud splywa jak sie silnik sie nagrzeje czy poprostu sie tak tylko pocieszam a to poprostu rozgrzany olej z tym syfem splywa. co myslicie??


Mechanik mowil mi jeszcze cos takiego ze ona moze dlugo stala i poprostu simering tak zesztywnik i stad ten rant. I czy to mozliwe zeby simering wyrobil taki rant w wale???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego kup uszczelniacz poza ASO i spróbuj jeszcze raz go założyć. Może akurat będzie trochę ściślejszy. Niech mechanik wyczyści wał drobniutkim papierem ściernym, tak żeby zlikwidować ten rant. Można też skrócić sprężynkę na uszczelniaczu ale nie wiem czy akurat w tym przypadku zda egzamin...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze wprowadzanie w blad bo to nie rant tylko rowek na wale jest i jest dosc gleboki. Domyslam sie ze nie powwino byc go wogule, I czy kombinowanie z innym simeringie czy skracaniem sprezynki pomoze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...