Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fantomek

alternator 1.9Cdti

Recommended Posts

zaobserwowałem od jakiegoś czasu wzrost samoistny obrotów, cięższe odpalanie, zaniki czasami wspomagania. Dziś naglę zanikło całkowicie wspomaganie, po zgaszeniu już nie dało rady odpalić więc pozostała laweta. I teraz oczywiście dylemat czy regenerować czy nowy, Jak wiadomo koszty duże, Może coś poradzicie ewentualnie godny polecenia zakład do regeneracji (vectra C 1.9 cdti, 150 koni).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli to altek, to naprawić. Najczęściej winne są diody, które wymienisz za kilka zł. Na All..o kiedyś płaciłem 50 zł. za podkładkę z diodami. Poszukaj na Forum, będzie dokładnie wszystko co potrzebujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

diody kosztują 80 zł ale nie siano które po roku padnie tylko minimum 60A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale gdzie to robic z reguly daja tylko 6mcy gwarancji na lopuszanskiej 300 regeneracja+100 rolka+100 wymiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sam musisz zrobić inaczej jak piszesz rok max i do roboty znowu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego uwazasz jak samemu sie zrobi to bedzie ok? Znalazlem jeszcze zaklad na świerszcza ponoc dobry. ReAsumujac nie oplaca sie wztawiac nowego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kupisz części do altka takie które wytrzymają prawie wszystko a nie tak jak to zakłady robią aby gwarancja przeszła i każdy jeden meh żeby oczywiście zarobić i nawet gm wsadziło lipę bo gdyby nie to nie wiedział byś gdzie jest altek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (a za pierwszym razem tylko diody strzelają i tu jest problem potem zmieniają regulator razem z badziewiastymi diodami i jeszcze większa lipa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co trzeba wstawic jakie elementy aby bylo ok. Powiem aby takie zastosowal zaufany gosc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

diody 60A same diody koło 100 zł

plus regulator najlepiej RTM200.13 { gość ci pewno poleci RTM 200.01 plus diody 35A

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cry2.gif" alt=":cry2:"> }

Share this post


Link to post
Share on other sites

60a? Jak ja slyszalem ze 105 sie palą i lepiej 120 wstawiac a Ty proponujesz w tym motorze 60a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kazda osobno po 60A.W altku sa trzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki.

Please login or register to see this link.

Chodzi 2 lata i około 60tys. Km przejechał. Może Tobie się tez uda.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak kolega wyżej

x3 = 180A

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ph34r.png" alt=":ph34r:" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ph34r@2x.png 2x" width="20" height="20"> (a dokładniej jest 6

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

toż to uzwojenie się sfajczy a diody zostaną

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

regulator który podałem jest do wersji 120-140A działa i w 105 bo talko takie są na vin nie patrz bo w vinie 100 a rzeczywistość jest inna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ph34r.png" alt=":ph34r:" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ph34r@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to co same diody kupowac i jest ich 6szt czy 3? Czy caly mostek jak kolega radzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

cały mostek kupisz z diodami 35A

same diody 3 anody / 3 katody

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podaj linka gdzie kupic caly mostek, regulator oraz te diody, rozumiem ze jak kupie wersje same diody to bez problemu je wstawia mi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I jeszcze co do toalety zaprowadzić cię żebyś siku zrobił ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

szukaj tych diod co wyżej i regulatora mostek zostaje stary tylko wybijasz z niego diody stare a wbijasz nowe (nawet w imadle możesz diody wprasować

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie a czy jest jakieś przeciwwskazanie aby zastosować alternator 140A zamiast 105A?

Będę teraz wymieniał i się zastanawiam czy nie będzie problemu jeśli kupię 140A?

Polecacie jakieś konkretne firmy? Jest coś na co muszę zwrócić uwagę?

Czy kupując alternator dostaję go razem z tym sprzęgiełkiem czy musze je kupić oddzielnie?

Dużo pytań ale dla Was to pewnie oczywiste a ja wolę się spytać niż później płakać...

Z góry dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

możesz wymienić a czy ze sprzęgiełkiem to pytaj sprzedającego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A z tymi diodami po 6zł

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

coś jest nie tak?

Nie ten rozmiar? Chinole?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A Polecasz jakąś firmę? Bosh, Valeo, Denso?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ktoś pisał że Bosh jest lepszy ale czy są w 140 A do cdti nie wiem niestety (wiem że Denso jest prawie zawsze do 2007 oryginalnie w cdti )

najlepiej kupić używkę 140 i zregenerować ale samemu trzeba to niestety robić )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diód jest 6, nawet dzisiaj rozbierałem denso 105A, diody 35A, 3 sfajczone. Alternatory czy denso, czy bosch występowały w tych samych amperarzach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

coś ściemniasz jeszcze nigdy nie trafiło mi sie żeby 3 naraz były padnięte

pewno sprawdziłeś miernikiem i 3 dawały zwarcie ale zauważ że jak padnie jedna to daje zworę na wszystkie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a jak regenerować to wszystkie 6 wymieniać na 60A oczywiście na każdą nie na wszystkie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ph34r.png" alt=":ph34r:" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ph34r@2x.png 2x" width="20" height="20"> i masz w elfie te diody 60

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> tylko koszt ale coś za coś albo wytrzymałość albo co roku grzebiesz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Widziałeś jaki ma regulator (podobny jak do tego z denso ?)

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat rozbierałem Denso, więc nie wiem co tam siedzi w boschu. A co do diód to masz rację po jednej stronie mostka wszystkie mają zwarcie, nie jestem elektronikiem więc się na tym nie znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...