Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cravean

Vectra C 1.8 problem z obrotami

Polecane posty

Witam

mam takim problem ze swoją vectra od jakiegoś czasu skaczą obroty bez jakiejkolwiek zasady raz na benzynie raz na gazie

z tym ze akurat czesciej dzieje sie to na benzynie. Po odpaleniu w tym momencie na ponizszym filmiku widac iz obroty kiedy

auto jest zimne to ponad 1000 obrotow przed wymiana swiec bylo to 750 obrotow. Filmik jest tylko przykladem gdyz te obroty

raz leca w gore raz w dol i nie mam pojecia dlaczego tak jest ogolnie autem jezdzi sie w tym momencie dosc nie komfortowo

gdyz ciezko sie nim rowniez rusza moze ktos z was mial juz taki przypadek i bedzie wiedzial co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyściłeś przepustnice , EGR. W dolocie wszystko szczelne ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś przepływomierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne...

Pierwsze odpalenie na zimnym pow. 1000 obr - przecież to ssanie. Jakieś drgania, pływanie obrotów przy LPG to może być zła regulacja LPG i rozjechanie map benzyny.

Ale bardziej mnie dziwi druga sprawa na którą w ogóle nie zwróciłeś uwagę - słyszałem pyknięcie choćby przekaźnik - zaraz spadły obroty i pojawiły się błędy kierownica i ESP. Dziwi mnie, że nie zwróciła na Ciebie uwagę ta choinka na desce. Podepnij pod kompa to dalej się pomyśli.

Edytowano przez reset

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fakt błędu wspomagania mnie nie dziwi gdyż jest założona zła pompa stąd błąd wspomagania który w takim wypadku nie dziwi

z ESP jest taki problem że zaświecił się tylko ten jeden raz poczym zgasł :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam - a nie prosciej jest podłaczyc pod kompa , i wejsc w bloki pomiarowe i pokaz jaka dawka paliwa jaki kat zapłonu , temperatura silnika, i poruwnac z kims kto powie jakie ma , i czy takie objawy były od poczatku czy po wymianie pompy wspomagania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

podepnę się trochę pod temat. Czy w Z18XE to normalne, że nawet jak silnik jest ciepły, to przy odpalaniu obroty na 2-3 sekundy wskakują na około 1500? Czyli tak samo jak przy uruchamianiu na zimno. Poza tym obroty trzyma równo, nic nie faluje itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obroty silnika wskakują na ok. 1500 przy odpalenianiu na gorącym , ale nie na 2/3 sekundy. U mnie jak odpalam to podskoczą do mniejwięcej 1500 i odrazu opadają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie tak. Samo

Wysłane z mojego GT-I9305

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...