Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cravean

Vectra C 1.8 problem z obrotami

Recommended Posts

Witam

mam takim problem ze swoją vectra od jakiegoś czasu skaczą obroty bez jakiejkolwiek zasady raz na benzynie raz na gazie

z tym ze akurat czesciej dzieje sie to na benzynie. Po odpaleniu w tym momencie na ponizszym filmiku widac iz obroty kiedy

auto jest zimne to ponad 1000 obrotow przed wymiana swiec bylo to 750 obrotow. Filmik jest tylko przykladem gdyz te obroty

raz leca w gore raz w dol i nie mam pojecia dlaczego tak jest ogolnie autem jezdzi sie w tym momencie dosc nie komfortowo

gdyz ciezko sie nim rowniez rusza moze ktos z was mial juz taki przypadek i bedzie wiedzial co jest grane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyściłeś przepustnice , EGR. W dolocie wszystko szczelne ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdzałeś przepływomierz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwne...

Pierwsze odpalenie na zimnym pow. 1000 obr - przecież to ssanie. Jakieś drgania, pływanie obrotów przy LPG to może być zła regulacja LPG i rozjechanie map benzyny.

Ale bardziej mnie dziwi druga sprawa na którą w ogóle nie zwróciłeś uwagę - słyszałem pyknięcie choćby przekaźnik - zaraz spadły obroty i pojawiły się błędy kierownica i ESP. Dziwi mnie, że nie zwróciła na Ciebie uwagę ta choinka na desce. Podepnij pod kompa to dalej się pomyśli.

Edited by reset

Share this post


Link to post
Share on other sites

fakt błędu wspomagania mnie nie dziwi gdyż jest założona zła pompa stąd błąd wspomagania który w takim wypadku nie dziwi

z ESP jest taki problem że zaświecił się tylko ten jeden raz poczym zgasł :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam - a nie prosciej jest podłaczyc pod kompa , i wejsc w bloki pomiarowe i pokaz jaka dawka paliwa jaki kat zapłonu , temperatura silnika, i poruwnac z kims kto powie jakie ma , i czy takie objawy były od poczatku czy po wymianie pompy wspomagania ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

podepnę się trochę pod temat. Czy w Z18XE to normalne, że nawet jak silnik jest ciepły, to przy odpalaniu obroty na 2-3 sekundy wskakują na około 1500? Czyli tak samo jak przy uruchamianiu na zimno. Poza tym obroty trzyma równo, nic nie faluje itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obroty silnika wskakują na ok. 1500 przy odpalenianiu na gorącym , ale nie na 2/3 sekundy. U mnie jak odpalam to podskoczą do mniejwięcej 1500 i odrazu opadają .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie tak. Samo

Wysłane z mojego GT-I9305

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...