Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Malanos

Demontaz chłodniczki oleju v6

Polecane posty

Witam, nie wiem czy zakładam temat w dobrym dziale (jeżeli nie to proszę moderatorów o przeniesienie)

Mam mały problem,zabrałem się za wymianę chłodniczki oleju ale nie wiem w jaki sposób zdemontować przewody które są do niej ulokowane.

Nie chce ich na siłę ciągnąć żeby nie złamać

Proszę wszystkich posiadaczy v6 którzy mają już tą operacje za sobą o pomoc.

Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz je odkręcić. Są wkręcone w blok nad filtrem oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to może i ja sie podepne pod temat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wymieniałem ostatnio chlodniczke oleju i mam nieziemski problem... Kupiłem nowe podkładki miedziane ii.... nie trzymają... po poskladaniu olej leje sie ze wsząd... po ponownym rozkreceniu wszystkiego widać ewidentnie że nie trzymają uszczelki... nie wiem juz co zrobić ... prosze spróbujcie coś doradzić bo ja juz nie mam do tego głowy... dodam tylko że zamontowane jest w sposób następujący: śruba>podkladka miedziana>oczko od rurki olejowej>podkładka miedziana>chłodniczka oleju..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie na śrubie pomiędzy miedzianymi podkładkami były cienkie czerwone uszczelki okrągłe. Może tego u Ciebie zabrakło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okazało sie że w nowej chłodniczce był zrobiony krzywo gwint..;/ auto wylądowało u znachora... zobaczymy co z tego wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...