Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Konrad Vectra C 3.0 177KM

Wyciek paliwa na oringach

Polecane posty

Witam serdecznie,

mam problem w Vectrze 3.0 CDTI 177 KM Kombi 2004r. w postaci wycieku paliwa na dwóch oringach. Usytuowanie - Mamy trzy węże odchodzące od filtra paliwa do silnika, Chodzi o dwa dolne przewody. (Załączyłbym zdjęcie, ale szczerze mówiąc nie wiem jak można dodać zdjęcie do tematu romowy?)

Pytanie:

1. Czy można same uszczelki (oringi) wyimenić czy całe przewodu.

2. Jeśli wymiana całego przewodu to czy posiada ktoś numery katalogowe ich.

3. Może jest jakiś domowy sposób uszczelnienia.

Z góry dziękuję wszystkim forumowiczom za udzielenie po

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w 1.9 wymieniałem oringi w obudowie filtra paliwa. Trochę żmudna to robota ale da się. Uszczelki kupiłem w sklepie z różnymi częściami do maszyn rolniczych itp. - są to specjalne olejoodporne 10szt kosztowało chyba 4 zł czy cuś. Widzę że obudowa jest podobna do tej z 1.9 a przynajmniej tzw. szybkozłączki wyglądają identycznie tylko są w innych miejscach. Tam są w środku po dwa oringi żółty i pomarańczowy. Ja kupiłem wszystkie takie same, wymieniłem i przestało się pocić na złączach.

Edytowano przez tgrzybek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, ale Ty piszesz o oringach w obudowie filtra a mi chodzi o oringi na końcu węża zarazprzy styku ze szttywnymi przewodami wchodzącymi do silnika.

Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi. Może jeśłi wiesz jak załaczyć zdjecie to napisz prosze, byłoby łatwiej zobrazować miejsce wycieku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

www.fotosik.pl albo imgur.com. Tam wrzucasz zdjęcie a później kopiujesz linka do zdjęcia i wklejasz tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybkozłączka wygląda bardzo podobnie jak w filtrze paliwa. Zdejmij jeden przewód paliwowy i zobacz co jest w środku tak będzie najprościej bo wygląda że pewnie jest tam jeden albo dwa oringi tak jak w filtrze paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego nawet u siebie nie wiedziałem. Wymontowałem ze swojej obudowy filtra na wzór z tą uszczelką powędrowałem do sklepu i tam już Pan znakomicie sobie z tym poradził. Może ktoś na forum podpowie, jak nie to tylko taki sposób i wtedy wszystko będzie pasowało.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zmierzyłem taką, kóra mi została po wymianie z obudowy filtra paliwa -wym. zew-.13mm, wew.-10mm.

Ja zrobiłem tak tgrzybek radzi, wyjmujesz i jedziesz z nią na wzór do jakiegoś "centrum zaopatrzenia technicznego", napewno dobiorą taką jaka jest potrzebna.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez B@rtecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj spróbuje to naprawić, trzymajcie kciuki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzięki jeszcze raz za pomoc, a Tak przy okazji choć to nie ten temat ale nie chcę siać zamętu i tworzyć nowy wątek na forum, może orientujecie się czy po wymianie zbiorniczka wyrównawczego płyn chłodniczy należy przy tym silniku odpowietrzać układ chłodzenia czy samoczynnie się odpowietrza ? Pytam ponieważ miałem problem ze zbiorniczkiem który był pęknięty i po wymianie go na nowy nadal ubywa mi płyn (mam nadzieję że to nie uszczelka pod głowicą). Czytałem że może to być korek, ale bez przesady żeby po przejechaniu 50 km ubyło z powodu nieszczelnego korka prawie litr płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba wszystko co Cię interesuje jest w tym temacie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Z uszczelkami sobie poradzisz. Żeby sprawnie wyciągnąć uszczelki i później je dobrze ułożyć zrobiłem sobie narzędzie ze stalowego drutu który zagiąłem na końcu w taki mały haczyk - super się do tego nadała wsuwka do włosów taka większa którą znalazłem w szpargałach żony. Drut musi być sztywny.

Jeżeli uważasz, że pomogłem nie zapomnij o plusie. Pozdrawiam

Edytowano przez tgrzybek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zielona strzałeczka w górę u autora postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupilem te oringi,ale jakies siakies male i cienkie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...