Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
jeman85

Stukanie w silniku z22se

Recommended Posts

Drodzy koledzy prosze o porade, pisalem temat o drganiach silnika, teraz zaczelo cos stukac w okolicy rozrzadu stukanie jest jednostajne nie glosne jakby ktos do drzwi pukal. wciskanie sprzegla nic nie dalo dalej puka, podajcie jakies przyczyny co to moze byc, zeby mnie w serwisie nie skroili za mocno, dzieki pozdrawiam.silnik z22se gts 2003r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem możliwe że któryś łańcuch obija się o obudowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nie będą czsami panewki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie kolego rozrzad sie klania albo na jeszcze mozesz wymienic sam napinacz moze to on luzuje lancuch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie kumpel ma asterke II z silnikiem Z22SE z powodu brania oleju wymienił pierścienie i robił całą głowicę, ale mechanik coś skopał przy wkładaniu tłoka pierścień pękł i porysował gładź cylindra. Na szczęście mechanik poczuł się do winy i na swój koszt zrobił szlif cylindrów założył nowe tłoki nadwymiarowe i autko śmiga. Ma już za sobą 12tys km ale podczas przyspieszania po przekroczeniu 5tys. obr auto jest wyraźnie słabsze da rade wkręcić się do odcięcia ale wyraźnie silnik się męczy. Do 5 tys. obr niczym się nie różni od stanu przed remontem. Prędkość maksymalna przed remontem 230+ według licznika, a obecnie nie całe 220. Myślicie że to może być jak podejrzewa znajomy przestawiony rozrząd?

W astrze ten silnik ma moc max przy 5600 obr, a teraz wrażenie jest takie jak by miał przy 4800 i gwałtownie spadała


Po podpięciu opcoma brak błędów


Zapomniałem dodać ciśnienie na tłokach równo po 14,5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj w asterce zmierzyłem ciśnienie na tłokach osobiście i tak to się prezentuje:

1) 13,2

2) 14,5

3) 14,5

4) 14,8

Na pierwszym cylindrze dochodzi do 14 ale przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem (około 7sek).

Próby olejowej nie robiliśmy ze względu na brak mojego czasu.

To będą pierścienie czy raczej coś z zaworami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...