Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
jeman85

Stukanie w silniku z22se

Polecane posty

Drodzy koledzy prosze o porade, pisalem temat o drganiach silnika, teraz zaczelo cos stukac w okolicy rozrzadu stukanie jest jednostajne nie glosne jakby ktos do drzwi pukal. wciskanie sprzegla nic nie dalo dalej puka, podajcie jakies przyczyny co to moze byc, zeby mnie w serwisie nie skroili za mocno, dzieki pozdrawiam.silnik z22se gts 2003r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe że któryś łańcuch obija się o obudowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie kolego rozrzad sie klania albo na jeszcze mozesz wymienic sam napinacz moze to on luzuje lancuch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie kumpel ma asterke II z silnikiem Z22SE z powodu brania oleju wymienił pierścienie i robił całą głowicę, ale mechanik coś skopał przy wkładaniu tłoka pierścień pękł i porysował gładź cylindra. Na szczęście mechanik poczuł się do winy i na swój koszt zrobił szlif cylindrów założył nowe tłoki nadwymiarowe i autko śmiga. Ma już za sobą 12tys km ale podczas przyspieszania po przekroczeniu 5tys. obr auto jest wyraźnie słabsze da rade wkręcić się do odcięcia ale wyraźnie silnik się męczy. Do 5 tys. obr niczym się nie różni od stanu przed remontem. Prędkość maksymalna przed remontem 230+ według licznika, a obecnie nie całe 220. Myślicie że to może być jak podejrzewa znajomy przestawiony rozrząd?

W astrze ten silnik ma moc max przy 5600 obr, a teraz wrażenie jest takie jak by miał przy 4800 i gwałtownie spadała


Po podpięciu opcoma brak błędów


Zapomniałem dodać ciśnienie na tłokach równo po 14,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w asterce zmierzyłem ciśnienie na tłokach osobiście i tak to się prezentuje:

1) 13,2

2) 14,5

3) 14,5

4) 14,8

Na pierwszym cylindrze dochodzi do 14 ale przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem (około 7sek).

Próby olejowej nie robiliśmy ze względu na brak mojego czasu.

To będą pierścienie czy raczej coś z zaworami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...