Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
dandaw69

przekaźnik pompy paliwa

Recommended Posts

Witam, mam vectre a z 1992 rok, 2.0(115km). Silnik c20ne i założoną instalacje lpg. Problem polega na tym, że jak odpalę i zrobię z 6 kilometrów i zgaszę to auto już nie chce odpalić. Nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Wtedy trzeba odczekać z 3 min, tym dłużej trzeba czekać im więcej kilometrów zrobię. Natomiast gdy przejadę krótki kawałek to pali bez problemu. Zauważyłem, ze gdy nie chce odpalić to przekaźnik pompy paliwa w ogóle nie pstryka jak przekrecam kluczyk. Po kilku minutach juz słychać jak przekaźnik działa i auto pali. Przekaźnik z dwa tygodnie temu wymieniłem, ale wcześniej też tak było, pompkę słychać jak działa. Dodam jeszcze, ze musiałem go wymienić ponieważ kiedyś chyba się spalił i pompka chodziła cala noc aż padł akumulator. Powiem jeszcze, że świece, kable, kopułka są nowe. Mam nadzieje, że ktoś mi coś podpowie, bo juz zgłupiałem. Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprobuj z podmianka sterownika silnika.

Te ustrojstwa z tamtych lat padaja bardzo czesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kumpel tak mial w VA C20NE z 90r, ja mialem troche podobne objawy w swojej VA z 93.

Winny jest pewnie dalej przekaznik (bo nie zakladam ze zakupiles nowy...). Przelutuj wszystkie styki w srodku przekaznika (ma on w srodku 2 przekazniki na jednej plytce drukowanej). Zakladam ze masz "zimne luty" albo jakis niekontakt. U kumpla na goracym aucie na jednym z punktow lutowniczych tak rosl opor, ze napiecie na wtryskiwacze podawane bylo 8-9V, podczas gdy na akumulatorze bylo 13V. Przelutowanie pomoglo - jezdzi juz dobre pol roku, odpala i cieply i zimny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie przekaźnik kupiłem nowy, ale jak wrócę do domu to w weekend postaram się zrobić i dam znać. A co do sterownika to nie mam skąd wziąć ;/ jak ktoś mam jeszcze jakiś pomysł to chętnie wysłucham

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak kupiles nowy to nie grzeb w nim. Masz IMMO? Bo moze to immobiliser blokuje. Ja bym w momencie problemow z rozruchem sprawdzil napiecie na wtryskiwaczu i w gniezdzie bezpiecznika pompy. Chociaz jak nie pali na gazie to na logike jest problem z zaplonem albo immo cos odcina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Immo nie mam, a te napięcia po sprawdzam jak tylko wrócę w piątek do domu. A tak mniej więcej jakie powinny być napięcia, mniej więcej. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...