Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
dandaw69

przekaźnik pompy paliwa

Polecane posty

Witam, mam vectre a z 1992 rok, 2.0(115km). Silnik c20ne i założoną instalacje lpg. Problem polega na tym, że jak odpalę i zrobię z 6 kilometrów i zgaszę to auto już nie chce odpalić. Nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Wtedy trzeba odczekać z 3 min, tym dłużej trzeba czekać im więcej kilometrów zrobię. Natomiast gdy przejadę krótki kawałek to pali bez problemu. Zauważyłem, ze gdy nie chce odpalić to przekaźnik pompy paliwa w ogóle nie pstryka jak przekrecam kluczyk. Po kilku minutach juz słychać jak przekaźnik działa i auto pali. Przekaźnik z dwa tygodnie temu wymieniłem, ale wcześniej też tak było, pompkę słychać jak działa. Dodam jeszcze, ze musiałem go wymienić ponieważ kiedyś chyba się spalił i pompka chodziła cala noc aż padł akumulator. Powiem jeszcze, że świece, kable, kopułka są nowe. Mam nadzieje, że ktoś mi coś podpowie, bo juz zgłupiałem. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj z podmianka sterownika silnika.

Te ustrojstwa z tamtych lat padaja bardzo czesto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moj kumpel tak mial w VA C20NE z 90r, ja mialem troche podobne objawy w swojej VA z 93.

Winny jest pewnie dalej przekaznik (bo nie zakladam ze zakupiles nowy...). Przelutuj wszystkie styki w srodku przekaznika (ma on w srodku 2 przekazniki na jednej plytce drukowanej). Zakladam ze masz "zimne luty" albo jakis niekontakt. U kumpla na goracym aucie na jednym z punktow lutowniczych tak rosl opor, ze napiecie na wtryskiwacze podawane bylo 8-9V, podczas gdy na akumulatorze bylo 13V. Przelutowanie pomoglo - jezdzi juz dobre pol roku, odpala i cieply i zimny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przekaźnik kupiłem nowy, ale jak wrócę do domu to w weekend postaram się zrobić i dam znać. A co do sterownika to nie mam skąd wziąć ;/ jak ktoś mam jeszcze jakiś pomysł to chętnie wysłucham

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak kupiles nowy to nie grzeb w nim. Masz IMMO? Bo moze to immobiliser blokuje. Ja bym w momencie problemow z rozruchem sprawdzil napiecie na wtryskiwaczu i w gniezdzie bezpiecznika pompy. Chociaz jak nie pali na gazie to na logike jest problem z zaplonem albo immo cos odcina...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Immo nie mam, a te napięcia po sprawdzam jak tylko wrócę w piątek do domu. A tak mniej więcej jakie powinny być napięcia, mniej więcej. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...