Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Visby

X20XEV błąd rozrządu - niezidentyfikowany problem

Polecane posty

Hej,

Jestem świeżo upieczonym kierowcą VB, ale jeszcze nie zdążyłem się nim pochwalić ponieważ samochód już od ponad miesiąca stoi na warsztacie ... okazało się że kupiłem go sercem a nie głową :/ Wszystko ładnie, pięknie dopóki nie zajrzy się pod maskę. Samochód był serwisowanym tanim kosztem a na dodatek okazał się Vauxhallem. Z drugiej strony dobrze, że na mnie trafił, ponieważ ja postaram się go wypieścić, ale najpierw muszę poradzić sobie z jednym problemem. Przejdźmy do sedna:

Świeci się kontrolka "Check Engine" i mechanik odczytał z komputera błąd rozrządu. Sprawdził już czujnik wału korbowego, położenia rozrządu, sam rozrząd, kable i nic kompletnie nic nie znalazł. Jeszcze raz sprawdzi kable ponieważ cała instalacja elektryczna nie została zamieniona na europejską tylko ktoś ją sobie dosztukował i możliwe, że problem jest gdzieś na łączeniu kabli ... i oby to było to. Może jakieś inne sugestie?