Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

witam wszystkich uzytkuwników opla , jestem nowy na forum i nie wiem czy przypadek który niżej opisze był poruszany wczesniej. Od kwietnia bieżącego roku jestem posiadaczem vectry c gts 2,2 dti ale od miesiąca moja viki dziwnie się zachowuje mianowicie od czasu do czasu zapala mi się kontrolka auta z kluczykiem i auto traci moc nie działają wszystkie przyciśki w radio siemens ncdc 2013 raz odpala na dotyk raz trzeba troszkę pokręcic , pewnego razu nie działały wskazniki na tablicy rozdzielczej i kilka razy zapaliła się kontrolka od wspomagania . Nie chcę zasuwać odrazu do serwisu bo nie wiem czy mi tam pół auta nie wymienią niepotrzebnie . chcę zorientować się troszke w temacie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

trza by pod coś podpiąć i błędy odczytać

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajrzyj na forum oddziału

Please login or register to see this link.

i dogadaj się z kimś na diagnostykę (podłączenie pod komputer)

na pewno wyjdzie taniej niż serwis

z tego opisu trudno coś wywnioskować tym bardziej że opisujesz kilka usterek

Share this post


Link to post
Share on other sites

byłem raz na kompie ale gośc wykasował usterki i nie powiedział co było a u mnie poprawy nie ma , wszystkie usterki które opisałem wystąpiły w tym samym czasie dlatego pomyślałem że są ze sobą powiązane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szykuj Pan na nowy wydatek.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> to chyba moduł CIM do wymiany albo do lutowania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

czytałem że cim jest bardzo drogi i bardzo awaryjny ale czy trzeba wymieniać na nowy czy można włozyć używany ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

używany i najlepiej DL bo najlepszy i najtańszy plus sam wymieniaj i programuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli używka może być ale nie bardzo wiem o co chodzi z tym wylogowaniem i zalogowaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że na początek powinieneś podpiąć się pod komputer i zczytać błędy - po czym wrzucić na forum.

A ludzi, dla których naprawa auta to usunięcie błędu omijaj szerokim łukiem. Dwa, łaski Ci nie robi nikt za podanie nr błędów, bo za to płacisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wszystkich , i w końcu auto po diagnozie komputerowej , błędy były prawie w każdym systemie , fachman stwierdził że trzeba wymienić akumulator bo naprawdę jest słaby i przwdopodobnie auto jest zawilgocone - stąd taka wariacjia systemów , zobacze tydzień pośmigam i pojadę jeszcze raz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...