Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Katox

Podłączenie radia a centralny zamek ....

Recommended Posts

Witam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chciałem zmienić radio z oplowskiego na lepsze, wiadomo mp3, sd card, USB itd

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pytając w pracy co zrobić żeby po wyłączeniu zaplłonu radio nie resetowało się Dostałem podpowiedz zeby w kostce od radia dać plusa do pamięci, tak też zrobiłem. I ... wow !!!! działa !!! ale ...... centralny padł jedynie zamykał i tu jest problem. Pytanie czy jest mozliwośc podpiąć prąd pod klakson bo tam zawsze dochodzi prąd, żeby centralny działał poprawnie.

Druga prośba, to gdzie sprawdzić dokładnie podłączenie głośników tylnych bo oba nie grają, zaznaczam że głośniki są sprawne.


Pozdrawiam Wojciech

P.S. jeśli temat istnieje proszę nie usuwać a podac link. Dziękuję

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukać to ciężko? Temat jest i to pewnie nie jeden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli źle coś podłączyłeś miałem to samo. Na forum gdzieś jest opis wraz ze zdjęciem który przewód podłączyć do którego wraz z opisem za co odpowiada dany przewód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj też był taki temat i poleciał do kosza. Pewnie spięte żółty z czerwonym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

pdołaczenie kostek jest w porządku Chodzi o ominięcie resetowania radia a trik żółty z czerwonym nie zda egzaminu bo centralka głupieje. Dlatego pytam czy zamiast tego triku można pociągnąć prąd z klaksonu czy tylko bezpośrednio z aku.

Kupiłem takiego i głośniki z tyłu działają ale nie wiem gdzie sprawdzac bo nie jestem mechanikiem i nie wiem czy rozkręcac drzwi z progami bo moze byc jakas jedna przyczyna bez większości rozkręcania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może najpierw napisz co robiłeś z kablami to będzie wiadomo od czego zacząć. Jeszcze raz piszę że takie tematy już były

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nic nie zrobiłem z kablami bo niczego nie ruszałem

Patrzyłem w szukajce

Edited by Katox

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zamień czerwony z żółtym i następnym razem wysil się trochę i poszukaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Momencik ...

Ja dalem dodatkowy kabel który wsadzilem do czerwonego i zoltego więć jakie ma znaczenie czy ja wsadze zolty do czerwonego lub odwrotnie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby to nie miało znaczenia to nie pisałbyś tematu. Gdzie wyczytałeś że przewody trzeba złączyć? Pisałeś że NIC nie robiłeś przy przewodach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Od poczatku pisałem ze ten trik nie zda i czy napiecię mozna wziąc z klaksonu zeby podłaczyc do pamięci w kostce od radia

Dałem dodatkowy kabelek, jedną stroną wpiąłem do czerwonego drugą do zółtego i centrlny przestał działać Więc według ciebie mam odpiąc od kostki żółty i wsadzić do czerwonego lub odwrotnie czy w miejsce czerwonego wsadzić żólty a w miejsce żóltego czerwony ?? tak wynika z wcześniejszego twojego postu

Edited by Katox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piszesz tak że ciężko się domyśleć. Tak, odepnij te swoje łączenie i zamień kabel żółty z czerwonym

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak działa tyle ze radio po wylaczeniu zaplonu wylacza sie ale przezyje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

kombinujesz jak kon pod gore

opcje sa dwie

1.zostawiamy jak byloi czyli plus po stacyjce tam gdzie byl

staly tam gdzie byl

2.zamieniamy je miejscami

nie laczymy dwoch w jeden tylko ZAMIENIAMY

na jednym z tych polaczen nie powinno tracic pamieci

i to jest najwazniejsza sprawa w podlaczeniu radia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bo tak ma być. Nie po wyłączeniu zapłonu a po cofnięciu kluczyka do samego końca. Można zrobić niezależnie od kluczyka ale niektóre radia lubią wtedy pożerać prąd

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak czy siak w dziale ''car audio''

opisywano wszystkie przypadki

wystarczy poszperac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...