Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

danieru89

wyciek oleju z20net

Recommended Posts

Witam,
W mojej nowo kupionej VC z20net wykryłem drobny wyciek oleju. Mianowicie leci z wężyka lub takiego plastikowego rozdzielacza 5drogowy. Wężyk wychodzi z chłodniczki oleju. Problemem jest jak to się dokładnie nazywa bo nie mogę znaleźć na alledrogo tych części tzn. wężyka z tym rozgałęziaczem czy jak to się nazywa.
Z góry dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W którym miejscu to cieknie bo nie kojarzę za bardzo o co Ci chodzi. Od chłodnicy oleju odchodzą tylko 2 rury z płynem chłodniczym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brak internetu przez 2 dni, wina VECTRY. Jutro z rana zrobię zdjęcie z czego to leci (tak mi się wydaje). Ale skoro w tych rurkach leci płyn chłodniczy to raczej nie z tego. Od jutra mam troszkę więcej czasu bo 2 zmiana to będę pisał co i jak.

A oprócz tego mam problem z lekkim falowaniem na wolnych obrotach na lpg :/


Dobra,

Mam zdjęcie z innego tematu i być może jest to samo co u mnie. Tak samo tam się zbiera olej jutro z rana zajrzę do tej pompy VACUM

Please login or register to see this link.

<a href=

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli w tym miejscu to pompa vacum, można zdjąć, oczyścić i na starej uszczelce + silikon/uszczelka w płynie złożyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bank z pompy vacum, ale zalecałbym jednak nową uszczelke, bo to nie duży wydatek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wyciek z pompy vacum chce wymienić uszczelkę, ale mam pytanie. Czy po odkręceniu pompy dużo oleju wyleję się na zewnątrz? Pytam bo chciałem jutro zmienić olej a uszczelkę dopiero w następnym tygodniu. I nie wiem czy poczekać z olejem, aż do wymiany uszczelki czy nie ma to znaczenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę wyleci, nie dużo. Uszczelkę kup nową, ale kup też dirko, albo inne takie, bo jak na samej uszczelce pompę założysz, to za dwa tygodnie będziesz poprawiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi po wymianie uszczelki bez spuszczania oleju dalej ciekło, mniej ale ciekło. Po złożeniu tego ponownie przy wymianie oleju jest już ok. Wiec lepiej poczekaj na uszczelkę i zrób raz a dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uszczelkę dziś kupiłem cena 38zł w ASO. Może w tym tygodniu znajdę czas i się zabiorę za to.


Dziś zabrałem się za wymianę uszczelki nie jest to zbyt skomplikowane. Godzina spokojnie wystarczy na wszystko. Tylko zaraz po odpaleniu przez chwilę był jakiś dziwny głośny odgłos z silnika po chwili ustał. Czy to normalne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale olej spuszczałeś z auta ?? Jeśli tak to normalne jeśli nie to nie normalne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olej nie był spuszczony, a dźwięk był ok 20s przypominał trochę jak by był dziurawy tłumik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20s to bardzo długo. Wczoraj odpalałem auto po wymianie napinacza i wymianie oleju i stukało z 3 może 4 sekundy.

Samą pompę rozbierałeś? Może coś źle poskładałeś, albo coś wewnątrz zostało

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leci mi olej lub płyn od wspomagania z przewodów po prawej stronie silnika. Są tam 2 przewody gumowe, na jednym jest chyba osłona aluminiowa. Miejsce to znajduje się zaraz przy tylnym silentbloku prawego wahacza.  

Niestety nie zdjęć

Pomoże ktoś rozpoznać co to za przewody?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt nie pomoże?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wstaw zdjęcie to na pewni ktoś pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie nie mam fotki, dlatego starannie opisałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Zdjęcia zrobione od dołu przy prawym wahaczu. Chodzi mi o te 2 rurki bo to prawdopodobnie z nich leci. Mokry jest też element z prawej strony powyżej( co to jest)

Jeżeli ktoś widzi coś po zdjęciach to prosze pisać 

Edited by dam9an

Share this post


Link to post
Share on other sites

a płyn w układzie chłodzenia jaki ma kolor u Ciebie, nie zielony?

Te zdjęcia są od strony rozrządu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam wyciek z wtyczki czujnika oleju (oring do bani) w misce olejowej. Pytanie czy da się go wymienić bez zwalania miski (jak zdjąć oring i go wyciągnąć)??? Kolejne pytanie czy aby nie trzeba zwalać skrzyni żeby odkręcić miskę olejową. Wskazówki mile widziane. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zdjęcie od prawej strony auta czyli od rozrzadu

Płyn mam czerwony. A te rurki od czego są? Właśnie mam podejrzenie, że to może być płyn od wspomagania

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jesteś w stanie to "umyć"? Tam masz bardzo brudno, widać, że cieknie z pod uszczelki pompy oleju, manszety na przegubach masz całe, nie popękane? Jeśli uważasz, że leci płyn wspomagania sprawdź poziom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

z tego co wiem aby dostać sie do czujnika, miskę trzeba zdjąć:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie ma takiej potrzeby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Można jaśniej bo z tego co widzę po zdjęciach i wyczytałem gdzieś na necie że jest dwie śruby nie dostępne przez skrzynię

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pod auto wejdź, a nie patrz na zdjęcia. Skrzyni nie trzeba ruszać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...