Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

danielm21

problem z cewka?

Polecane posty

panowie auto to Vectra C silnik 1.8 16V plus gaz

Słuzy mi od 2011 roku, w tym czasie zrobiłem 70tys km.

Problemem sa niestety padające cewki zapłonowe... juz chyba 4 albo 5 szt wymieniłem to nową Valeo to używki oryginalne każda pojeździła 5-6 miesięcy i szarpanie powraca... Powymieniane świece na GM teraz zgodnie z opiniami z forum niestety znów szarpie...

Dzis zauważyłem ze wtyczka ktora wchodzi w cewkę ma nałamane 3 na 5 kabli( nie zerwane ale drut widać) czy w tym mozna szukac przyczyny ewentualnie prosze o podpowiedz jak ta wtyczke naprawic

Edytowano przez danielm21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam pisalem ten temat bedzac przekonanym ze własnie dzieki cewcw auto szarpie... Po jakims czasie auto samo przestalo szarpac, tak ok 2 tyg po tym czasie problem wrocil- podpinka pod komputer a tam 0 bledow odnosnie cewki...

Pojezdzilem 2 dni juz zrezygnowany co moze byc powodem szarpania gdy znow auto zaczelo jezdzic normalnie

Niestety problem znow wrocil tym razem podjechalem do mechanika podpina tech i 0 bledów.. A szarpanie jest.

Wykluczyl cewke ale bez ewidetnych bledow nie wie co moze byc grane... Swiece GM max 10 tys przebiegu

Doradzcie co mozna zrobic, wyczyscić sprawdzic bo na dluzsza trese nie jestem w tym momencie tego auta pewny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A szarpie na gazie czy na PB?

Dwa - czemu ciągle wymieniasz cewki - sprawdziłeś ustawienia gazu?

U mnie auto było strojone sondą AFR. Mi szarpał przy bucie - wymieniałem świece, kupiłem cewkę i po jakimś czasie wróciło. Stawiałem na 100% na zapłon - przecież auto niedawno po strojeniu. Jak pojechałem jednak na kontrolę to okazało się, że w 6 m-cy wtryski zmieniły charakterystykę (pewnie za jakiś czas do wymiany) i przelewały mi auto o 10%. Po korekcie zero szarpania i lepiej się zbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...