Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

danielm21

problem z cewka?

Recommended Posts

panowie auto to Vectra C silnik 1.8 16V plus gaz

Słuzy mi od 2011 roku, w tym czasie zrobiłem 70tys km.

Problemem sa niestety padające cewki zapłonowe... juz chyba 4 albo 5 szt wymieniłem to nową Valeo to używki oryginalne każda pojeździła 5-6 miesięcy i szarpanie powraca... Powymieniane świece na GM teraz zgodnie z opiniami z forum niestety znów szarpie...

Dzis zauważyłem ze wtyczka ktora wchodzi w cewkę ma nałamane 3 na 5 kabli( nie zerwane ale drut widać) czy w tym mozna szukac przyczyny ewentualnie prosze o podpowiedz jak ta wtyczke naprawic

Edited by danielm21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam pisalem ten temat bedzac przekonanym ze własnie dzieki cewcw auto szarpie... Po jakims czasie auto samo przestalo szarpac, tak ok 2 tyg po tym czasie problem wrocil- podpinka pod komputer a tam 0 bledow odnosnie cewki...

Pojezdzilem 2 dni juz zrezygnowany co moze byc powodem szarpania gdy znow auto zaczelo jezdzic normalnie

Niestety problem znow wrocil tym razem podjechalem do mechanika podpina tech i 0 bledów.. A szarpanie jest.

Wykluczyl cewke ale bez ewidetnych bledow nie wie co moze byc grane... Swiece GM max 10 tys przebiegu

Doradzcie co mozna zrobic, wyczyscić sprawdzic bo na dluzsza trese nie jestem w tym momencie tego auta pewny

Share this post


Link to post
Share on other sites

A szarpie na gazie czy na PB?

Dwa - czemu ciągle wymieniasz cewki - sprawdziłeś ustawienia gazu?

U mnie auto było strojone sondą AFR. Mi szarpał przy bucie - wymieniałem świece, kupiłem cewkę i po jakimś czasie wróciło. Stawiałem na 100% na zapłon - przecież auto niedawno po strojeniu. Jak pojechałem jednak na kontrolę to okazało się, że w 6 m-cy wtryski zmieniły charakterystykę (pewnie za jakiś czas do wymiany) i przelewały mi auto o 10%. Po korekcie zero szarpania i lepiej się zbiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...