Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcinmail

Podłaczenie CDR500 - kabelkiii i brak info na MID

Recommended Posts

Witam,

Mam problem z orygianlym radiem cdr500. miałem radio VDO z mp3 ale zachciało mi się oryginalengo CD.

odlaczyłme VDO mp3 i podłaczyłem cdr500. Radio włącza się (podświetlenie jest oraz leciutki trzask w głośnikach orazn nawet po przytrzymaniu klawiszy słychać piknięcie jak przy programowaniu go) ale problem mam z wyświetlaczem. caly czas jest data. Sprawdziałm koste A i gniazdo 5 i po włączniu jest tam zasialnie 12v. Dodam ze mam jakieś niezydyfikowane kable w złaczu C.jest tam 4 przewody brązowe z białym paskę niebieski zielony zółty i biały (dwa ostatnie sa połaczone w w jeden kabe 3 żyłowy i osobną koszulke.

zjęcie wtyczki dodam wieczorem.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Edited by marcinmail

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ZASILANIE (A)

PIN KOLOR OPIS

1 NIEBIESKO-CZERWONY STEROWANIE Z KIEROWNICY

2 CZERWONY STACYJKA (PIN ”W”)

3 SZARO-ŻÓŁTY ZMIENIARKA

4 BRĄZOWY MASA

5 NIEBIESKO-CZERWONY SYGNAŁ PRĘDKOŚCI

6 CZARNY NAWIGACJA

7 CZERWONO-BIAŁY

CZERWONO-SZARY

SZARY

CZERWONO-BIAŁY

WZMACNIACZ ANTENOWY

WYŚWIETLACZ

STEROWANIE Z KIEROWNICY

ZMIENIARKA CD

8 CZERWONY STAŁE ZASILANIE (F 22)

9 BRĄZOWO-BIAŁY GŁOŚNIK PRAWY TYŁ

10 BRĄZOWO-ŻÓŁTY GŁOŚNIK PRAWY PRZÓD

11 BRĄZOWO-NIEBIESKI GŁOŚNIK LEWY PRZÓD

12 BRĄZOWO-ZIELONY GŁOŚNIK LEWY TYŁ

13 BIAŁY GŁOŚNIK PRAWY TYŁ

14 ŻÓŁTY GŁOŚNIK PRAWY PRZÓD

15 NIEBIESKI GŁOŚNIK LEWY PRZÓD

16 ZIELONY GŁOŚNIK LEWY TYŁ

17 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 9)

18 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 10)

19 BRĄZOWO-BIAŁY DIAGNOSTYKA X13

20 BRĄZOWY WTÓRNIK (PIN 8), NAWIGACJA

21 ŻÓŁTY ZMIENIARKA

22 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 11)

23 NIEBIESKI WTÓRNIK (PIN 2), NAWIGACJA

24 BIAŁY ZMIENIARKA

25 ZIELONY ZMIENIARKA

26 BIAŁY ZMIENIARKA

A - ZASILANIE B - GŁOŚNIKI C – ZMIENIACZ/WYJŚCIE

LINIOWE

1. SDV

(niebiesko-czerwony)

2. SAC

(niebiesko-czerwony)

3. TEL MUTE

(czarny)

4. + 12 PO STACYJCE

(czerwony cienki)

5. STEROWANIE ANTENA

AUTOMATYCZNA

(czerwono-biały)

6. PODSWIETLENIE (+12V)

(szaro-żółty)

7. + 12V Z AKUMULATORA

(czerwony gruby)

8. MASA (-)

(brązowy gruby)

1. Rr – prawy tył

(biały)

2. Rr – prawy tył –

(brązowo-biały)

3. Rf – prawy przód

(żółty)

4. Rf – prawy przód –

(brązowo-żółty)

5. Lf – lewy przód

(niebieski)

6. Lf – lewy przód –

(brązowo-niebieski)

7. Lr – lewy tył

(zielony)

8. Lr – lewy tył -

(brązowo-zielony)

1. SDL

(brązowo-biały)

2. SCL (zegar)

(brązowo-biały)

3. TIS

(niebieski)

4. MRQ (zezwolenie)

(brązowo-biały)

5. CL

(biały grubszy)

6. DDL

(brązowo-biały)

7. CH

(zielony grubszy)

8. IH

(brązowy)

9. CDL

(biały cieńszy)

10. CDR

(żółty)

PINY 1-4 -> WYŚWIETLACZ

ZMIENIARKA BLAUPUNKT CDC2 (GM 90 462 566)

12 11 10 9 8 7

6 5 4 3 2 1

1 –> E2 7 –> E1

2 –> | 8 –> |

3 –> +BAT 9 –> + BAT

4 –> IL 10 –> + 12V

5 –> A | 11 –> A |

6 –> R 12 –> L

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego troszke nie rozumiem tego opisu.

od 1 do 26 piay w kostach ale co ozaczają kolory między 7 a 8 ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wystarczyło troszkę poszukać na forum.

Please login or register to see this image.

pre_1367501594__radio_kostka.jpg

A reszta kostek jest opisana tutaj:

Please login or register to see this link.

PZdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 9)

18 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 10)

19 BRĄZOWO-BIAŁY DIAGNOSTYKA X13

20 BRĄZOWY WTÓRNIK (PIN 8), NAWIGACJA

22 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 11)

Rozmiem że ozanczenia w nawiasach (pin 9 itd ) to wtyczka która idzie do MID. a X13 gdzie wchodzi??

Edited by marcinmail

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze rozumiesz.

X13 to złącze diagnostyczne pod lewarkiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

połaczenie z MID-em jest tzn.

17 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 9)
18 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 10)
19 BRĄZOWO-BIAŁY DIAGNOSTYKA X13
22 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 11)

20 BRĄZOWY WTÓRNIK (PIN 8), NAWIGACJA - nie ma

Jeśli chodzi o wtyczkę zasilająca to mam po włączniu radia na kablu czerwono biłałym zasilanie 12v - ale na MID-dzie juz nie

Dlatego dodatkowym kablem z biało-czerwonego pociągnełem bezpośrednio do MID-a pod pin8.

Gdy włączm radio zasilanie +12v pojawia się i wchodzi do MID-a ale nadal wyświetla tylko date i godzine.

Co jeszcze można zrobić aby to działało ??

Edited by marcinmail

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...