Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

marcinmail

Podłaczenie CDR500 - kabelkiii i brak info na MID

Polecane posty

Witam,

Mam problem z orygianlym radiem cdr500. miałem radio VDO z mp3 ale zachciało mi się oryginalengo CD.

odlaczyłme VDO mp3 i podłaczyłem cdr500. Radio włącza się (podświetlenie jest oraz leciutki trzask w głośnikach orazn nawet po przytrzymaniu klawiszy słychać piknięcie jak przy programowaniu go) ale problem mam z wyświetlaczem. caly czas jest data. Sprawdziałm koste A i gniazdo 5 i po włączniu jest tam zasialnie 12v. Dodam ze mam jakieś niezydyfikowane kable w złaczu C.jest tam 4 przewody brązowe z białym paskę niebieski zielony zółty i biały (dwa ostatnie sa połaczone w w jeden kabe 3 żyłowy i osobną koszulke.

zjęcie wtyczki dodam wieczorem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez marcinmail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ZASILANIE (A)

PIN KOLOR OPIS

1 NIEBIESKO-CZERWONY STEROWANIE Z KIEROWNICY

2 CZERWONY STACYJKA (PIN ”W”)

3 SZARO-ŻÓŁTY ZMIENIARKA

4 BRĄZOWY MASA

5 NIEBIESKO-CZERWONY SYGNAŁ PRĘDKOŚCI

6 CZARNY NAWIGACJA

7 CZERWONO-BIAŁY

CZERWONO-SZARY

SZARY

CZERWONO-BIAŁY

WZMACNIACZ ANTENOWY

WYŚWIETLACZ

STEROWANIE Z KIEROWNICY

ZMIENIARKA CD

8 CZERWONY STAŁE ZASILANIE (F 22)

9 BRĄZOWO-BIAŁY GŁOŚNIK PRAWY TYŁ

10 BRĄZOWO-ŻÓŁTY GŁOŚNIK PRAWY PRZÓD

11 BRĄZOWO-NIEBIESKI GŁOŚNIK LEWY PRZÓD

12 BRĄZOWO-ZIELONY GŁOŚNIK LEWY TYŁ

13 BIAŁY GŁOŚNIK PRAWY TYŁ

14 ŻÓŁTY GŁOŚNIK PRAWY PRZÓD

15 NIEBIESKI GŁOŚNIK LEWY PRZÓD

16 ZIELONY GŁOŚNIK LEWY TYŁ

17 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 9)

18 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 10)

19 BRĄZOWO-BIAŁY DIAGNOSTYKA X13

20 BRĄZOWY WTÓRNIK (PIN 8), NAWIGACJA

21 ŻÓŁTY ZMIENIARKA

22 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 11)

23 NIEBIESKI WTÓRNIK (PIN 2), NAWIGACJA

24 BIAŁY ZMIENIARKA

25 ZIELONY ZMIENIARKA

26 BIAŁY ZMIENIARKA

A - ZASILANIE B - GŁOŚNIKI C – ZMIENIACZ/WYJŚCIE

LINIOWE

1. SDV

(niebiesko-czerwony)

2. SAC

(niebiesko-czerwony)

3. TEL MUTE

(czarny)

4. + 12 PO STACYJCE

(czerwony cienki)

5. STEROWANIE ANTENA

AUTOMATYCZNA

(czerwono-biały)

6. PODSWIETLENIE (+12V)

(szaro-żółty)

7. + 12V Z AKUMULATORA

(czerwony gruby)

8. MASA (-)

(brązowy gruby)

1. Rr – prawy tył

(biały)

2. Rr – prawy tył –

(brązowo-biały)

3. Rf – prawy przód

(żółty)

4. Rf – prawy przód –

(brązowo-żółty)

5. Lf – lewy przód

(niebieski)

6. Lf – lewy przód –

(brązowo-niebieski)

7. Lr – lewy tył

(zielony)

8. Lr – lewy tył -

(brązowo-zielony)

1. SDL

(brązowo-biały)

2. SCL (zegar)

(brązowo-biały)

3. TIS

(niebieski)

4. MRQ (zezwolenie)

(brązowo-biały)

5. CL

(biały grubszy)

6. DDL

(brązowo-biały)

7. CH

(zielony grubszy)

8. IH

(brązowy)

9. CDL

(biały cieńszy)

10. CDR

(żółty)

PINY 1-4 -> WYŚWIETLACZ

ZMIENIARKA BLAUPUNKT CDC2 (GM 90 462 566)

12 11 10 9 8 7

6 5 4 3 2 1

1 –> E2 7 –> E1

2 –> | 8 –> |

3 –> +BAT 9 –> + BAT

4 –> IL 10 –> + 12V

5 –> A | 11 –> A |

6 –> R 12 –> L

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego troszke nie rozumiem tego opisu.

od 1 do 26 piay w kostach ale co ozaczają kolory między 7 a 8 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyło troszkę poszukać na forum.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

pre_1367501594__radio_kostka.jpg

A reszta kostek jest opisana tutaj:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

PZdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

17 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 9)

18 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 10)

19 BRĄZOWO-BIAŁY DIAGNOSTYKA X13

20 BRĄZOWY WTÓRNIK (PIN 8), NAWIGACJA

22 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 11)

Rozmiem że ozanczenia w nawiasach (pin 9 itd ) to wtyczka która idzie do MID. a X13 gdzie wchodzi??

Edytowano przez marcinmail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze rozumiesz.

X13 to złącze diagnostyczne pod lewarkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

połaczenie z MID-em jest tzn.

17 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 9)
18 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 10)
19 BRĄZOWO-BIAŁY DIAGNOSTYKA X13
22 BRĄZOWO-BIAŁY WYŚWIETLACZ (PIN 11)

20 BRĄZOWY WTÓRNIK (PIN 8), NAWIGACJA - nie ma

Jeśli chodzi o wtyczkę zasilająca to mam po włączniu radia na kablu czerwono biłałym zasilanie 12v - ale na MID-dzie juz nie

Dlatego dodatkowym kablem z biało-czerwonego pociągnełem bezpośrednio do MID-a pod pin8.

Gdy włączm radio zasilanie +12v pojawia się i wchodzi do MID-a ale nadal wyświetla tylko date i godzine.

Co jeszcze można zrobić aby to działało ??

Edytowano przez marcinmail

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...